Gå til innhold

Fant en genser og en t sjorte som ikke var min

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant da en stor genser og en t shorte I mitt kleskap som jeg aldri har sett før. Garantert ikke mitt. Dama sier hun ikke skjønner noen ting og at hun trodde det var mitt, sier Hun.

Hva er oddsen for at det ikke er utroskap?  Har ikke hatt besøk av noen siden I vinter heller vi. Men vi har ryddet litt I gammel klær

Anonymkode: 2b060...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er jo rimelig tett i pappen om hun legger klærne til elskeren sin i skapet ditt..?

Anonymkode: 6172e...c30

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært på tur da? Vi har opplevd det samme. Jeg var absolutt ikke utro. Regnet med at vi fikk det med fra familiehytta ved en anledning. Tok det med tilbake dit og la det der. Ikke hørt mer om det så regner med at klær og eier er gjenforent. Min mor pleier å spørre dersom noe ligger der som ingen vil vedkjenne seg. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde jo aldri lagt det i skapet ditt hadde hun visst det var en annens? Så at det er utroskap er minimal er min tanke. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere et sted med fellesvaskeri? I så fall er det jo lett å få med noe man ikke eier.

Eller så er det faktisk dine klær som har dukket frem etter rydding, du har bare glemt at du eide dem.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Fant da en stor genser og en t shorte I mitt kleskap som jeg aldri har sett før. Garantert ikke mitt. Dama sier hun ikke skjønner noen ting og at hun trodde det var mitt, sier Hun.

Hva er oddsen for at det ikke er utroskap?  Har ikke hatt besøk av noen siden I vinter heller vi. Men vi har ryddet litt I gammel klær

Hva er oddsen for at det ER utroskap?

Hadde jeg hatt elskeren på besøk, så hadde jeg ikke lagt t-skjorta og genseren hans i kleshyllen din etterpå liksom 😂

Tenk deg om da - dersom du hadde hatt en affære, hatt et one night stand, hadde du da etter dama gikk, lagt hennes eventuelle gjenglemte ting i skuffer og skap hjemme? 

Om dere har ryddet i gamle klær, så kan det ha dukket opp noe fra eksen hennes eller noe som lå igjen på en fest en gang for hundre år siden. Jeg kom over en mannegenser i mitt skap ved en opprydding som jeg ikke aner hvor kommer fra, antagelig har noen tatt den av seg på nachspiel (jeg hadde mye av det en periode) og så har den ikke blitt ettersøkt etterpå. 

Jeg har jo også hatt noen menn i senga opp igjennom som kan ha lagt fra seg ting, men igjen - hadde jeg hatt en kjæreste og vært utro, så hadde jeg ikke under noen omstendighet lagt både t-skjorte og genser fra elsker i skapet hans. Jeg hadde jo ryddet bort alle bevis dagen etter, passet ekstremt nøye på at han hadde med alt.

Anonymkode: 63e26...155

• Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hva er oddsen for at det ER utroskap?

Hadde jeg hatt elskeren på besøk, så hadde jeg ikke lagt t-skjorta og genseren hans i kleshyllen din etterpå liksom 😂

Tenk deg om da - dersom du hadde hatt en affære, hatt et one night stand, hadde du da etter dama gikk, lagt hennes eventuelle gjenglemte ting i skuffer og skap hjemme? 

Om dere har ryddet i gamle klær, så kan det ha dukket opp noe fra eksen hennes eller noe som lå igjen på en fest en gang for hundre år siden. Jeg kom over en mannegenser i mitt skap ved en opprydding som jeg ikke aner hvor kommer fra, antagelig har noen tatt den av seg på nachspiel (jeg hadde mye av det en periode) og så har den ikke blitt ettersøkt etterpå. 

Jeg har jo også hatt noen menn i senga opp igjennom som kan ha lagt fra seg ting, men igjen - hadde jeg hatt en kjæreste og vært utro, så hadde jeg ikke under noen omstendighet lagt både t-skjorte og genser fra elsker i skapet hans. Jeg hadde jo ryddet bort alle bevis dagen etter, passet ekstremt nøye på at han hadde med alt.

Du har noen poeng. Men vi har bodd sammen i over 20 år da og aldri funnet feil klær I mitt skap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Du har noen poeng. Men vi har bodd sammen i over 20 år da og aldri funnet feil klær I mitt skap

Men du sier jo dere har ryddet i gamle klær, så det er ikke rart det har dukket opp noe da, vel? Det er vel ikke helt uvanlig at det dukker opp noen plagg i klesskapet man ikke kjenner igjen. Man har fått med seg andres klær på en tur eller de har lagt igjen på et besøk, man har kjøpt ting man har glemt at man har kjøpt, fått en gammel gave som havnet bakerst i haugen. Jeg tror vi alle har kommet over noen klær vi ikke aner hvor kom fra? Og også mistet klær som vi ikke aner hvor det ble av.

Og .. t-skjorte OG genser? Ikke bare glemt klær en gang, men to? Eller så har vedkommede gått hjem i baris, og hverken han eller dama kom på at han hadde klær på overkroppen da han kom.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker dette har en naturlig forklaring.

Det dukket opp en ukjent herre-boxer hos oss nylig. Viste seg at den kom fra en gammel sekk som hadde ligget på loftet. 

Anonymkode: 70ca9...c10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk elskeren hennes hjem i bar overkropp?

Du nevner at dere har ryddet i gamle klær. Da har det sannsynligvis en naturlig forklaring. 

Anonymkode: e381c...835

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har funnet klærne til brødrene mine litt over alt etter besøk her. samboer fant hettegenser og bokser i klesskapet sitt som jeg bare hadde vasket og puttet dit😅

Anonymkode: 5b117...888

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjansen for at elsker har gått hjem uten en tråd på overkroppen er vel ganske usannsynlig. 

Anonymkode: 695ef...16c

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant engang en barbermaskin langt inne i badskapet "mitt" som ikke var min. Hadde aldri sett den før. 

Hun bedyret at hun trodde den var min, og at den hadde ligget der leeenge. Det hadde den også gjort, det bar den preg av. 

Så jeg trodde henne i at hun trodde den var min. Men maskinen er fortsatt et stort mysterium. Jeg sverger på at den ikke var/er min. Har den liggende enda...

Anonymkode: 8fa57...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke alle klær jeg har kjøpt, har funnet noen i klesskapet med prislappen fortsatt på.

Anonymkode: 6cdcd...636

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått med meg venners klær hjem fra hytteturer, overnattinger, Roskilde osv. Ofte har jeg tenkt at det tilhører mannen og ikke tenk over det under vask. Noe har blitt liggende lenge på vaskerommet før det blir vasket, og da er det lett å glemme opphavet når det endelig havner i kurven med rent tøy. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Siden du fant en genser og en t-skjorte som ikke er dine, og mistenker utroskap, mangler du en genser og en t-skjorte også da eller? Løsningen om det er utroskap ligger i siste setning i spørsmålet. 

For en elsker går ikke hjem i bar overkropp.

Men i utgangspunktet tenker jeg sjansen er veldig liten for det, og at klærne har havnet der på annet hvis. Har dere hatt overnattingsgjester? Har du overnattet en plass med andre menn og tatt med deg noe som ikke var ditt? Har dere åpnet gamle sekker med klær i? Har dere flyttet imellom nylig? osv.

Anonymkode: 8fa57...d75

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er klærne rene, da? Har du vært hjemmefra over natten nylig? 

Det er jo usannsynlig at hun har vasket elskerens klær og lagt dem inn i ditt skap. Men han kan ha glemt dem ved overnatting og så har de blitt ryddet inn der.

Hvis det er store, formløse, ikke pene plagg så er det usannsynlig, man kler seg pent før man skal til elskeren sin… 

Anonymkode: 2dfd5...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har ekstreme mengder klær og aner ikke hva han har, så jeg er faktisk litt imponert over at du vet at klærne ikke er dine.

Anonymkode: 8890a...661

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...