Gå til innhold

Far i klassen følger unge og halvnakne jenter på IG

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jeg tenker feil men likevel.

Ny jente i klassen (9kl)  og foreldrene er skilt, mor er fra et asiatisk land.

Min datter var på besøk hos jenta hjemme hos faren i helga og jeg søkte opp far på sosiale medier bare for å se hvem han er.

Da så jeg han omtrent kun følger veldig unge jenter (står 18 år i bio), mye hud og asiatiske.

De er bare noen år eldre enn jentene og synes det er litt….upaseende?

Anonymkode: c4e9d...aec

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja altså, jeg tenker menn som gjør dette må være stokk dumme. De tror nok at ingen ser hvem de følger. 

Jeg begynte å date en fyr en gang som jeg oppdaget fulgte massevis av sexy blogger. Hele runkelista hans lå sånn, åpen for alle å se. Jeg spurte han hvorfor, og ham ble bare veldig overrasket over spørsmålet. Og så sa han at vel han er vel litt pervers.

Orket ikke date han mer. Det er så utrolig flaut og harry. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt dust å ha en åpen profil i SoMe som viser alle som søker enn opp hva enn har som runkematerialet. Så ja det gir et svært dårlig inntrykk og er upassende.

Men da er tydeligvis ikke din datter hans seksuelle preferanse siden det ut i fra hi tyder på at kun er hans egen datter som har asiatiske gener gjennom mor.

Anonymkode: 5a37b...589

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er ikke uvanlig. En jeg kjenner følger hele 1000 kontoer på instagram der 95% er asiatiske, nakne jenter som fremstiller seg selv som... Ja. De er veldig unge, kan en si. Han er en godt voksen mann og har også en datter som OGSÅ følger han på instagram. Det er helt sykt, mannen viser frem runkematerialet sitt til alle på instagram. Til og med for datteren sin. 

Jeg hadde ikke latt datteren min overnatte der. Han høres grisete ut. Oppegående menn flasher ikke damene de runker til på sosiale medier, han her er korttenkt. Hun kan overnatte med sin venninne når hun er med moren? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vet jeg tenker feil men likevel.

Ny jente i klassen (9kl)  og foreldrene er skilt, mor er fra et asiatisk land.

Min datter var på besøk hos jenta hjemme hos faren i helga og jeg søkte opp far på sosiale medier bare for å se hvem han er.

Da så jeg han omtrent kun følger veldig unge jenter (står 18 år i bio), mye hud og asiatiske.

De er bare noen år eldre enn jentene og synes det er litt….upaseende?

Trikset er jo å ha en ha to instakontoer. En med eget navn til vanlig venner og bekjente, og en annen profil med nicknavn til å kikke på lettkledde damer og russepresentasjoner. Masse lekkert å se på. Da slipper man å fremstå som en gammel gris
Synes det er bra at unge kvinner viser med hud enn før. Mye romper i stringtruser og gjennomsiktighet topper.
For ikke å snakke om cameltoe. 😍🤤💦

Anonymkode: 3ab82...243

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fydda? Her må politiet involveres med en gang. Man kan da absolutt ikke ha en voksen person som følger noen yngre av motsatt kjønn på SoMe og hvertfall ikke om de er fra asia.. Ring politiet!!! Eller forstå at det er en voksen person, som tar sine egne valg og som ikke bitcher om det på KG. Skremmende mange her som ikke klarer passe sine egne saker eller ta egne avgjørelser. Helt utrolig når over 70% her inne har mastergrad(i følge de selv) 

Anonymkode: b84c7...5a0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei fydda? Her må politiet involveres med en gang. Man kan da absolutt ikke ha en voksen person som følger noen yngre av motsatt kjønn på SoMe og hvertfall ikke om de er fra asia.. Ring politiet!!! Eller forstå at det er en voksen person, som tar sine egne valg og som ikke bitcher om det på KG. Skremmende mange her som ikke klarer passe sine egne saker eller ta egne avgjørelser. Helt utrolig når over 70% her inne har mastergrad(i følge de selv) 

Alle ser hva du følger på Insta 😂 like moro hver gang å sjekke om vedkommede er dum eller ikke. Er n dum så følger han sånne kontoer på Ig åpent. Er han smart så lager han en skjult konto. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ville du brydd deg om han fulgte halvnakne, unge menn?

Anonymkode: c3de5...307

Om jeg hadde en sønn ja.

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde blitt brydd. På samme måte. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke meg du spør, men jeg hadde brydd meg like mye.

TS, jeg tror du gjør rett i å være årvåken her. Og så tror jeg en av fedrene kan ta en prat med denne mannen for å finne ut hva som er greia. Kanskje han er litt begrenset i hodet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Vel, drapsmenn og voldtektsmenn tar også egne valg men du støtter ikke de, gjør du vel? 

Du er ikke helt riktig i topplokket om du ikke skjønner problemet her. Problemet er ikke at han sitter å runker til unge jenter. Problemet er at dette viser han frem til alle, inkludert sin egen datter. 

Syns synd i dine barn om du støtter dette og syns det er ok. Da er du ekkel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om jeg hadde en sønn ja.

Men ikke når du har en datter. Litt ulogisk i mine øyne. 

Jeg ville syntes det var ubehagelig uansett,  uavhengig av hvilket kjønn barnet mitt hadde.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men ikke når du har en datter. Litt ulogisk i mine øyne. 

Jeg ville syntes det var ubehagelig uansett,  uavhengig av hvilket kjønn barnet mitt hadde.

Da misforstår du meg.

Jeg synes det er ubehagelig uansett. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da misforstår du meg.

Jeg synes det er ubehagelig uansett. 

Men du svarte «Om jeg hadde en sønn, ja» som impliserer at du kun ville brydd deg om at denne personen fulgte halvnakne unge menn dersom barnet ditt var en gutt.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du svarte «Om jeg hadde en sønn, ja» som impliserer at du kun ville brydd deg om at denne personen fulgte halvnakne unge menn dersom barnet ditt var en gutt.

Nå velger du å tolke det slik.

Slutt å vri ord.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (39 minutter siden):

Alle ser hva du følger på Insta 😂 like moro hver gang å sjekke om vedkommede er dum eller ikke. Er n dum så følger han sånne kontoer på Ig åpent. Er han smart så lager han en skjult konto. 

Kanskje han driter i det? Kanskje han ler av nysgjerrige, hoderystende damer som søker opp folk på SoMe?

Anonymkode: 5fcd5...39b

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...