Gå til innhold

Drømmegaven til en gutt på 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir du? Hva blir gutter overlykkelig over?

Anonymkode: 07b4f...5a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutter er individer så uten å kjenne gutten er det litt vanskelig å komme med et 100% konkret svar.

Men LEGO er som oftest veldig populært. Noen gutter i den alderen liker super helter. Noen av dem elsker fotball, da vil en fotball trøye fra favoritt laget være helt fantastisk.

Anonymkode: 3dcd1...76c

• Liker 1
Skrevet

Superheltfigurer, dinosaurer, biler, anleggsmaskiner, fotball, fotballdrakter etc etc. kommer helt an på hva gutten liker

Anonymkode: 8fbcf...b07

• Liker 2
Skrevet

Kan også sterkt anbefale Musse og Helium bøkene. Sikkert ikke så gøy å få bok, men det blir gøy når man begynner å lese 😉

• Liker 1
Skrevet

Fjernstyrt bil

Anonymkode: cd658...4ab

• Liker 2
Skrevet

Nintendo Switch

• Liker 1
Skrevet

Spør hva han ønsker seg. Helt umulig å vite.

Anonymkode: a97c6...444

Skrevet
Daisy-love skrev (26 minutter siden):

Lego er ofte en hit. 

Drømmen for mange er derimot en ofte en eller annen av disse elektriske bilene. F.eks denne her: https://www.extra-leker.no/ferrari-laferrari-2-4g-12v eller sånn på bildet. 🤩

IMG_4579.webp

5-åringer begynner vel å bli litt store for sånne... Bilen ser kul ut, men kjører ikke så fort.. De blir lett forbikjørt av barn på sykkel.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

5-åringer begynner vel å bli litt store for sånne... Bilen ser kul ut, men kjører ikke så fort.. De blir lett forbikjørt av barn på sykkel.

Nå tok jeg en litt vilkårlig en, men jeg har sett 9 åringer som har store biler, og koser seg, så det kommer vel an på både barnet og størrelsen på den 😊

• Liker 1
Skrevet
Daisy-love skrev (46 minutter siden):

Lego er ofte en hit. 

Drømmen for mange er derimot en ofte en eller annen av disse elektriske bilene. F.eks denne her: https://www.extra-leker.no/ferrari-laferrari-2-4g-12v eller sånn på bildet. 🤩

IMG_4579.webp

De der er kvalme.

Anonymkode: 7b4ba...69e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De der er kvalme.

Jeg er helt enig. Ville ikke hatt en sånn her, men at mange barn liker dem er (dessverre) en sannhet. 

• Liker 1
Skrevet

Woom sykkel!

Anonymkode: c58b2...684

Skrevet

Min yngste har aldri likt lego. Beste gaven han fikk til femårsdagen var en øks,og sett med pil og bue. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva gir du? Hva blir gutter overlykkelig over?

Anonymkode: 07b4f...5a1

Min som fyller 5 elsker

paw patrol

lego

bil ( alt innen biler )

ipad ( han skal få en ny til 5årsdagen sin )

pluss pluss

Anonymkode: c3c5e...a7f

Skrevet

Min på 5 år elsker playmo, særlig sjørøvere (skip) og riddere. Lego er også topp! 

Anonymkode: 8a649...6a0

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, solsolsol said:

Min yngste har aldri likt lego. Beste gaven han fikk til femårsdagen var en øks,og sett med pil og bue. 

Å gi en øks til en 5-åring som spontant kan finne på de rareste ting høres uansvarlig ut, og pil og bue er jo livsfarlig.

Barn skal ikke leke med kniver og andre skarpe gjenstander når de er så unge; de gjorde det riktignok før i tiden, og selv Emil fra Lønneberget er glad i å bruke kniv, men hadde dette skjedd i dag, hadde Emil blitt tatt hånd om av barnevernet og faren av politiet.

Det er ikke uten grunn at så mange barn er involvert i knivstikkinger i Oslo; kniver, økser eller andre typer våpen er ikke beregnet for barn.

Anonymkode: d0da3...46e

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De der er kvalme.

De er kvalme?

Anonymkode: d78aa...ba8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...