AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg har lagt merke til i flere tråder her at når det er snakk om å søke opp flyreiser, anbefaler folk som oftest å bruke Google Flights eller Skyscanner. Jeg har prøvd disse flere ganger, men jeg vender alltid tilbake til Finn.no, da jeg pleier å finne flere alternativer der, som ikke kommer opp på de nevnte søkemotorene. Jeg reiser en del mellom land på andre kontinenter, og selv for reiser mellom land på andre siden av jorda, finner jeg som regel flere flyselskap på Finn enn på andre søkemotorer jeg har prøvd. Det jeg synes er en svakhet med Finn.no, er at man kun kan søke på spesifikke datoer, mens på andre søkemotorer er det mulighet til å søke mer fleksibelt. Lurer derfor på om det er noe dere synes er bedre med andre søkemotorer, eller tenker dere bare at Finn.no må være dårligere fordi det er norsk? Nei, jeg jobber ikke for Finn.no, og dette er ikke ment som reklame. Jeg tenker heller at jeg kanskje kan få noen gode tips med tanke på fordeler og ulemper med de forskjellige søkemotorene. Flybilletter booker jeg selvsagt alltid direkte fra flyselskapet. Anonymkode: 63844...b25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Del Skrevet 3. september 2024 Travellink har som oftest de billigste reisene, men er ofte tull med at bagasje osv som man har betalt for ikke er inkludert. Foretrekker hotels.com for både fly og opphold. Reiser og oppholder meg for langt under halvparten av hva de som bruker reisebyåra betaler, som oftest med bedre hotell. Anonymkode: b47c8...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Gode erfaringer med skyscanner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 Momondo eller Skyscanner. Ca annenhver gang.. Anonymkode: 5bbf0...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 Trøndere1 skrev (5 timer siden): Gode erfaringer med skyscanner. Hva liker du med Skyscanner? Anonymkode: 63844...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Momondo eller Skyscanner. Ca annenhver gang.. Anonymkode: 5bbf0...a38 Hva er grunnen til at du velger disse? Anonymkode: 63844...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #7 Del Skrevet 4. september 2024 Har brukt google flights i mange år, liker at man kan søke på avreiseland og pris, og få opp alle mulige flyruter man har råd til i det tidsrommet. MEN ser at søkemotoren blir dårligere og dårligere. Det er oftere og oftere slik at prisene som kommer opp ikke samsvarer med prisene man får når man klikker på lenkene. Spesielt med KLM, har jeg lagt merke til. Og sist jeg søkte var KLM utelatt fra hele søkemotoren. Jeg bor i en by der det stort sett bare er KLM, Norwegian og SAS som flyr til utlandet, så det blir oftere og oftere at jeg bare går direkte inn på sas eller norwegian sine nettsider. Anonymkode: 6de50...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #8 Del Skrevet 4. september 2024 Jeg bruker Norwegian dit de flyr, og bestiller rett fra selskapet. Hvis jeg en sjelden gang reiser utenom deres ruter, kan det hende jeg sjekker finn.no. Men de henviser ofte til mer eller mindre useriøse aktører, så jeg bestiller stort sett fra et flyselskap etter jeg har sammenlighet ruter og priser. Anonymkode: a4f2d...98e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bigote Skrevet 5. september 2024 #9 Del Skrevet 5. september 2024 Jeg sjekker på tvers av flere søkemotorer (Google fligths, Kayak, Skyscanner). Ellers bruker jeg som regel Norwegian sine nettsider om de har fly dit jeg skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå