Thomasine Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Vet dette har vært oppe uttallige ganger, men når jeg søker finner jeg ingenting... Hvor sparer dere penger? Hvilken bank er best? Eller er det posten?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Posten?? Hva mener du? Jeg sparer ved å nedbetale lån.. Og har i tillegg en "buffer" på bankkonto.
Thomasine Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2006 Ja, jeg mener spare seg en "buffer", til ferier og andre eventuelle uforutsette økonomikske utgifter... Hvilken bank benyttes, og er du fornøyd?
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Er nå i DnBNOR.. Har hatt planer om å bytte, men det ser ut til at vi havner der for boliglån i nær framtid uansett.. så derfor blir jeg.. Eller hadde jeg nok valgt f.eks Storebrand el Scandiabanken for lønnskonto m/visa og en bank med god rente fra første krone for sparekontoe (f.eks Landkreditt)
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Jeg sparer i Skandiabanken Jeg har lån & lønnskonto der også og syns det er kjekt med alt på en plass
Grooo Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Vi bruker kun Skandiabanken, og så BSU da selvsagt. Det har de ikke der, så det har vi i lokalbanken hjemme
Gjest Aloha Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Bruker Postbanken, der har jeg de fleste kontoene mine. Sparer i BSU, maxbeløpet hvert år/deler opp i 12 like beløp som trekkes hver måned, i tillegg sparer jeg litt på Aksjefond og Rentespar, disse pengene hender det jeg tar av, hvis jeg trenger litt ekstra til kjøp av et møbel, ferie, bilreparasjon el.l.
abelille Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 BSU og boliglån i postbanken, alt annet i Skandiabanken. Det føles så godt når jeg ser at rentene kommer inn hver måned. Og det utgjør litt også!
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 BSU og boliglån i postbanken, alt annet i Skandiabanken. Det føles så godt når jeg ser at rentene kommer inn hver måned. Og det utgjør litt også! ← Samme her, minsu boliglånet som er gjennom kommunens Startlån. I tillegg sparer jeg litt i fond hver måned, mest for ikke å bruke dem på dilldall, men også dette ligger inne på Skandiabanken så jeg kan følge med på rentene der også. (1000 kroner i rente på 3200 siden i fjor sommer)
Rosenrød Skrevet 21. februar 2006 #10 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har fyllt opp bsu-en min, så kan ikke spare der lenger. Ellers sparer jeg 2000 i måneden fordelt på fire ulike fond, og 1000 på høyrentekonto. Sparer og har huslån i sparebank1.
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #11 Skrevet 22. februar 2006 Jeg sparer i den lille lokalbanken. Liker best å bruke små banker, for da får man gjerne et bedre kundeforhold og banken strekker seg lenger for å beholde deg som kunde.
Replica Skrevet 22. februar 2006 #12 Skrevet 22. februar 2006 Har sparekonto i Sparebank1. Fungerer helt greit det, men nå har jeg nettopp opprettet konto i Skandiabanken etter å ha hørt en haug med lovord.
momo Skrevet 22. februar 2006 #13 Skrevet 22. februar 2006 Sparer i lokalbanken, der har vi lån og alt. Vi får veldig god service i banken der og det betyr en del. Tror ikke det blir så voldsomt med rente da, men vi sparer for og bruke det innen 1-2 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå