Gå til innhold

Kjole for brud på nesten 50 år


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg neste høst. Han har vært gift før, for meg er det første gang. 
Blir det feil om jeg har hvit brudekjole når det er hans 2.gang?
Og er jeg for gammel til å ha brudekjole?
Jeg har jo aldri vært brud og ønsker jo å ha et ordentlig bryllup med kjole og det som hører til, men føler det kanskje blir feil siden han har vært gift før og at jeg er nesten 50 år? 
Men samtidig så ønsker jo ikke jeg å «gå glipp» av det bryllupet jeg ønsker meg fordi han har gjort det før. 
Hva tenker dere? 

Anonymkode: 62191...a9e

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo "jomfru" og gifter deg for første gang - så klart du kan ha hvit kjole.

Lykke til💙

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 💕 Du kan selvfølgelig ha hvit kjole. Du kan ha akuratt den kjolen du ønsker. Dersom du alltid har drømt om klassisk brudekjole, så kjør på! Dersom du hadde vært mer komfortabel i en enklere penkjole, så er det mye slikt å velge mellom også 😊

Anonymkode: 31f4e...90e

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (2 minutter siden):

Du er jo "jomfru" og gifter deg for første gang - så klart du kan ha hvit kjole.

Lykke til💙

Tusen takk 💕 

TS 

Anonymkode: 62191...a9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Selvsagt så går du får det bryllupet du og dere ønsker dere! Skulle da bare mangle at dere fikk feire kjærligheten på deres premisser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Martha Louise sin kjole. Hun er 52 år.

Anonymkode: ec37b...940

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så klart du kan ha hvit brudekjole! Slør også! Se på Märtha😉

Men velg en fasong som passer deg, kroppen og alderen. Jeg er like gammel og ville ikke valgt typisk prinsessefasong nå. 

Anonymkode: 4728b...0b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gratulerer 💕 Du kan selvfølgelig ha hvit kjole. Du kan ha akuratt den kjolen du ønsker. Dersom du alltid har drømt om klassisk brudekjole, så kjør på! Dersom du hadde vært mer komfortabel i en enklere penkjole, så er det mye slikt å velge mellom også 😊

Anonymkode: 31f4e...90e

Tusen takk 💕 
Jeg kommer nok til å styre unna de mest ungpikeaktige, men har veldig lyst til å ha en klassisk brudekjole med slør. Det er jo så mange lekre kjoler, så jeg vurderer å bestille time for prøving i salong. Jeg er bare så redd det blir feil i noens øyne, men jeg bør kanskje ikke bry meg om det. 
 

TS 

Anonymkode: 62191...a9e

  • Liker 1
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tusen takk 💕 
Jeg kommer nok til å styre unna de mest ungpikeaktige, men har veldig lyst til å ha en klassisk brudekjole med slør. Det er jo så mange lekre kjoler, så jeg vurderer å bestille time for prøving i salong. Jeg er bare så redd det blir feil i noens øyne, men jeg bør kanskje ikke bry meg om det. 
 

TS 

Anonymkode: 62191...a9e

Med slør også? Ja ja, du gjør som du vil. Jeg synes det enkel er myyye mer elegant, ikke minst på godt voksne.

Anonymkode: 88551...488

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva andre mener, det bryr vi oss ikke om når vi har passert 50😉. Velg den kjolen du liker så er jeg sikker på at de i salongen vil gi deg gode råd. Sikker på du blir en nydelig brud.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne var veldig fin for voksen brud. 

TS 

IMG_8370.jpeg

Anonymkode: 62191...a9e

  • Liker 1
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

storetora skrev (1 minutt siden):

Hva andre mener, det bryr vi oss ikke om når vi har passert 50😉. Velg den kjolen du liker så er jeg sikker på at de i salongen vil gi deg gode råd. Sikker på du blir en nydelig brud.

Tusen takk 💕 Du har så rett, jeg må bare «eie» min mening og gå for det jeg liker. 

Anonymkode: 62191...a9e

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo første gang DU gifter deg, så hvit kjole er helt innafor. Men jeg ville ikke gått for altfor mye utringning, og hatt litt lange armer. Det er noe med huden når vi begynner å bli eldre.. Ikke pent å vise for mye. (Synes feks Matha hadde for korte ermer, og Vendela ble også litt mye). 

Anonymkode: 4e917...386

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulltank skrev (2 minutter siden):

Gratulerer så mye!💖Klart du må ha hvit brudekjole!

Tusen takk 💕 TS 

Anonymkode: 62191...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tusen takk 💕 
Jeg kommer nok til å styre unna de mest ungpikeaktige, men har veldig lyst til å ha en klassisk brudekjole med slør. Det er jo så mange lekre kjoler, så jeg vurderer å bestille time for prøving i salong. Jeg er bare så redd det blir feil i noens øyne, men jeg bør kanskje ikke bry meg om det. 
 

TS 

Anonymkode: 62191...a9e

Du blir sikkert kjempefin, jeg liker også slør 😊 Ta med deg forlover eller venninne, og bestill time til prøving, det er veldig koselig. Jeg kan ikke tenke meg hvem som skulle hatt noe feil å finne med dette. 

Anonymkode: 31f4e...90e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg holder med de andre: du kan fint velge både hvit kjole og slør selv om du nærmer deg 50. Jeg har vært i to bryllup med bruder på +/- 50 og begge hadde tradisjonelle brudekjoler og slør. Den ene hadde vært gift før, men ikke den andre, men begge hadde voksne barn fra tidligere forhold, så det var liksom ikke første forhold :) 

Å velge noe man kler ser jeg på som en selvfølge, uansett alder. 

Gratulerer og masse til lykke med bryllupet! 💐

Anonymkode: 11913...04a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg synes denne var veldig fin for voksen brud. 

TS 

IMG_8370.jpeg

Anonymkode: 62191...a9e

Enig

Anonymkode: 0121a...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ikke bry deg om hva andre måtte tenke eller mene. Det er din og din kommende manns dag og dere gjør og kler dere akkurat som dere vil.

Tullete kommentarer om hud og hva som sømmer seg er ikke i tiden ihvertfall så de er det bare å se bort fra.

Jeg er 40, gifter meg snart i en ikke tradisjonell men hvit kjole☺️

Anonymkode: 5c910...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg skal gifte meg neste høst. Han har vært gift før, for meg er det første gang. 
Blir det feil om jeg har hvit brudekjole når det er hans 2.gang?
Og er jeg for gammel til å ha brudekjole?
Jeg har jo aldri vært brud og ønsker jo å ha et ordentlig bryllup med kjole og det som hører til, men føler det kanskje blir feil siden han har vært gift før og at jeg er nesten 50 år? 
Men samtidig så ønsker jo ikke jeg å «gå glipp» av det bryllupet jeg ønsker meg fordi han har gjort det før. 
Hva tenker dere? 

Anonymkode: 62191...a9e

Samme som Martha Louise det🤠

Anonymkode: d0bde...88c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...