AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Del Skrevet 3. september 2024 Må velge mellom 0,9 cm voksetillegg eller 1,7 i voksetillegg. Dette er myke tøfler med borrelås. Tile n på 2,5 år. Vil det gå greit med 1,7 cm? Anonymkode: e4bde...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg tenker det er lett å snuble i når de er så mye for store? Må de ha tøfler? Hos oss bruker de ikke tøfler nå, bare om vinteren.. Anonymkode: 35ec7...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tenker det er lett å snuble i når de er så mye for store? Må de ha tøfler? Hos oss bruker de ikke tøfler nå, bare om vinteren.. Anonymkode: 35ec7...23c De må vist det🙄 Anonymkode: e4bde...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg ville ikke hatt dem for store. Det øker faren for å snuble, og kan gjøre det vanskelig å løpe rundt og delta fritt i leken. Det er vanlig at barna skal ha innesko på. Dette er fordi de skal slippe å gå ut i bare sokkelesten om brannalarmen går. Men i praksis ser vi at ungene går uten tøfler mesteparten av tiden i vår bhg.. De passer på innesko den uken det er brannvernuke, og ellers av tiden er det knapt en tøffel å se noe sted. Det har resultert i at begge ungene våre har stått ute i is-sørpe i bare sokkelesten under uplanlagte brannalarmer, men de har stått det over. Anonymkode: 05159...313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå