AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Hei Er det noen andre med revmatisme som plages med å være mye og ofte syk med bla forkjølelse og vond hals? Typ 1-2 ganger mnd, med feber og hele pakka.. Anonymkode: 87b23...7d9
miSs. Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Moren min sliter med det samme, hun har dårlig immunforsvar og er ofte syk. Kan også få munnsår/sår på tunga, feber osv. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Skrevet 3. september 2024 miSs. skrev (3 minutter siden): Moren min sliter med det samme, hun har dårlig immunforsvar og er ofte syk. Kan også få munnsår/sår på tunga, feber osv. Takk for svar. Kan jeg spørre hvilken type hun har dersom det er påvist? De mener jeg trolig har sjögrens kombinert med noe annet, men der finnes jo ingen behandling, så går i full jobb og vel.. er mye, mye syk 😷 har ikke lyst å bare gå hjemme heller så det er vanskelig. Får meg ikke til å "klage" til legen, er jo så utrolig mange uføre og syke i landet vårt nå. Anonymkode: 87b23...7d9
miSs. Skrevet 3. september 2024 #4 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Kan jeg spørre hvilken type hun har dersom det er påvist? De mener jeg trolig har sjögrens kombinert med noe annet, men der finnes jo ingen behandling, så går i full jobb og vel.. er mye, mye syk 😷 har ikke lyst å bare gå hjemme heller så det er vanskelig. Får meg ikke til å "klage" til legen, er jo så utrolig mange uføre og syke i landet vårt nå. Anonymkode: 87b23...7d9 Hun har fibromyalgi. Ja, skjønner den..er veldig kjedelig å måtte jobbe når man er syk og har smerter.. men vanskelig å ta valget om å bli ufør også. Håper du finner ut av det. Masse god bedring❤️
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Skrevet 3. september 2024 miSs. skrev (13 minutter siden): Hun har fibromyalgi. Ja, skjønner den..er veldig kjedelig å måtte jobbe når man er syk og har smerter.. men vanskelig å ta valget om å bli ufør også. Håper du finner ut av det. Masse god bedring❤️ Tusen takk🥰 Anonymkode: 87b23...7d9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Skrevet 3. september 2024 Ubalanse i chakra... Tai chi er forsket på kan hjelpe bla mot revmatisme. Det er en kinesisk kampssport. Finnes youtube videoer gjøre etter. Start i det små . Litt er bedre enn ingenting. Anonymkode: e4784...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå