Gå til innhold

Bråk utenfor på fridager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber 5 dager i uken, men jeg kan bli fryktelig lei når jeg ikke får ro på en fridag. Jeg leier leilighet. Bor vegg i vegg med en annen utleieleilighet.  De holder på med å bygge noe utenfor leiligheten ved siden av. Og jeg hører støy og ser arbeidsfolk utenfor hele dagen når jeg foreks har en fridag. Naturlig å bli lei? Eller er det bare meg? Jeg sier selvsagt ingenting til dem. De har jo full rett til å bygge ut eller hva de holder på med. Men det irriterer meg. :)

Jeg håper at de bygger noe som tar bort innsyn til denne leiligheten.  Det er det eneste positive.  Men tviler på det. Jeg bor veldig tett innpå naboer, og  blir ofte stresset av å se all aktiviteten til vanlig utenfor. Normalt å være stresset av slikt? Andre som har bodd eller bor slik? 

Anonymkode: 83044...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At andre jobber på hverdager hvor du har fri,må du faktisk bare tåle.Hadde det vært bedre synes du om de jobbet på en søndag ?

Anonymkode: a6caa...a86

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg jobber 5 dager i uken, men jeg kan bli fryktelig lei når jeg ikke får ro på en fridag. Jeg leier leilighet. Bor vegg i vegg med en annen utleieleilighet.  De holder på med å bygge noe utenfor leiligheten ved siden av. Og jeg hører støy og ser arbeidsfolk utenfor hele dagen når jeg foreks har en fridag. Naturlig å bli lei? Eller er det bare meg? Jeg sier selvsagt ingenting til dem. De har jo full rett til å bygge ut eller hva de holder på med. Men det irriterer meg. :)

Jeg håper at de bygger noe som tar bort innsyn til denne leiligheten.  Det er det eneste positive.  Men tviler på det. Jeg bor veldig tett innpå naboer, og  blir ofte stresset av å se all aktiviteten til vanlig utenfor. Normalt å være stresset av slikt? Andre som har bodd eller bor slik? 

Anonymkode: 83044...4ad

Selvfølgelig kan du bli så irritert og frustrert du bare vil, så lenge du skjønner at slik må det bare være 🙂 Ingen kan regne med at man skal bli tatt hensyn til, så lenge bråk forekommer innenfor lovlige tidspunkter.

Selv blir jeg utrolig irritert når noen starter med bråkete aktiviteter før klokka 9 om morgenen, og det til tross for at jeg utelukkende har fridager - men jeg holder jo selvfølgelig den irritasjonen for meg selv 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...