AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Samboer sa at han må presse seg til å kose/kysse med meg i hverdagen, men han vil gjerne ha sex. Han sier at han ikke føler så mye for meg nå, men vil at jeg skal vente på at han skal begynne å føle noe for meg igjen. Problemet er at han ikke ønsker å bruke tid med meg. Han mener at å prate med meg i 5 min før lyset slukkes er han som viser interesse for meg. Hvordan beholde siste rest av selvtillit med en slik samboer? Vi har barn sammen. Anonymkode: 0fb2b...a3c 18
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Jeg ble litt sånn med eksen. Hun forventet mye mer kos enn hun ville gi selv, da mister man helt lysten Gir du like mye som du forventer selv? Anonymkode: 26c6c...4e3 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Skrevet 3. september 2024 Hadde jeg fått en sånn beskjed fra gubben så hadde det vært kroken på døra. En skal ikke nedlate seg til å tigge om kjærlighet. Da er det bare å kontakte Familievernkontoret og begynne jobben mot rettferdigheten. Har han noe annet på gang som han ikke har vært ærlig om? Anonymkode: bc0fc...8b2 37 1 11
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ble litt sånn med eksen. Hun forventet mye mer kos enn hun ville gi selv, da mister man helt lysten Gir du like mye som du forventer selv? Anonymkode: 26c6c...4e3 Jeg ønsker en klem eller et kyss per dag. Om jeg prøver å gi til han så trekker ham seg unna. Jeg prøver å gi, men det er heller ikke godtatt. Han sa at han liker mer at kjærlighet vises med små tjenester. Han gjør ingen små tjenester for meg, men jeg handler hans favoritter, legger tilrette for at han får drive med sitt, ordner ekstra rundt han for at det skal være fint, gir generelt mye av meg selv. Anonymkode: 0fb2b...a3c 1 23
Tuppeluri Skrevet 3. september 2024 #5 Skrevet 3. september 2024 Sånn som det har vi det og, bare at her er det "motsatt". Han vil gjerne at jeg skal kose med han hele tiden, klø han på ryggen og sånt mens han aldri gir noe igjen omtrent. Jeg har begynt å nekte kos og kløing, for hvis han ikke gjør noe for meg, så vil ikke jeg gjøre noe for han heller 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde jeg fått en sånn beskjed fra gubben så hadde det vært kroken på døra. En skal ikke nedlate seg til å tigge om kjærlighet. Da er det bare å kontakte Familievernkontoret og begynne jobben mot rettferdigheten. Har han noe annet på gang som han ikke har vært ærlig om? Anonymkode: bc0fc...8b2 Jeg har spurt han mange ganger og sagt at vi kan avslutte dette om han egentlig føler seg ferdig. Men han nekter og han mener at jeg overdriver dette med å si sånt. Han mener jeg bør gi han lengre tid på å kunne kjenne på følelser igjen. Anonymkode: 0fb2b...a3c 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Skrevet 3. september 2024 Tuppeluri skrev (1 minutt siden): Sånn som det har vi det og, bare at her er det "motsatt". Han vil gjerne at jeg skal kose med han hele tiden, klø han på ryggen og sånt mens han aldri gir noe igjen omtrent. Jeg har begynt å nekte kos og kløing, for hvis han ikke gjør noe for meg, så vil ikke jeg gjøre noe for han heller Jeg ønsker at når vi kommer hjem fra jobb så kan ham si hei og gi meg en klem. Og et nattakyss. Og at han kan si at han er glad I meg en gang i blant. Jeg må alltid si det først for å få høre det av han. Så kunne jeg ønske at han ga meg ros for noe en gang i blant. Det nærmeste jeg kommer ros er at han sa at jeg var et finere troll enn ei annen (ei jeg følte meg usikker på.) Dette er den eneste rosen jeg har fått i år og eneste tegn på at han syns jeg er fin. Han sier at jeg må forstå at han liker meg når han blir hard av meg. Det er alt jeg får. Anonymkode: 0fb2b...a3c 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har spurt han mange ganger og sagt at vi kan avslutte dette om han egentlig føler seg ferdig. Men han nekter og han mener at jeg overdriver dette med å si sånt. Han mener jeg bør gi han lengre tid på å kunne kjenne på følelser igjen. Anonymkode: 0fb2b...a3c Uff, er i samme båt som deg TS. Anonymkode: 39ada...8c7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #9 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har spurt han mange ganger og sagt at vi kan avslutte dette om han egentlig føler seg ferdig. Men han nekter og han mener at jeg overdriver dette med å si sånt. Han mener jeg bør gi han lengre tid på å kunne kjenne på følelser igjen. Anonymkode: 0fb2b...a3c Det hadde jeg ikke godtatt. Parterapi eller kroken på døra. Han kan ikke kreve dette av deg, skal du liksom være takknemlig når han evt endelig får følelser igjen? Nei, hadde sagt at mine følelser også ebber ut når han er slik, derfor bedre om begge går hvert til sitt. Anonymkode: 37dcb...74f 9 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #10 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Uff, er i samme båt som deg TS. Anonymkode: 39ada...8c7 Jeg sa til han at om han ikke vil mer så ringer vi mekling i morgen så fikser vi det. Jeg sa at kanskje det ikke var meningen at vi skulle være sammen, kanskje vi bare skulle få et par flotte barn og det var det. Så jeg holder han ikke igjen, selv om jeg har sagt at jeg ønsker å fikse dette. Jeg har foreslått flere ting og stilt mange spørsmål på hvordan vi kan løse dette. Anonymkode: 0fb2b...a3c 1 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #11 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det hadde jeg ikke godtatt. Parterapi eller kroken på døra. Han kan ikke kreve dette av deg, skal du liksom være takknemlig når han evt endelig får følelser igjen? Nei, hadde sagt at mine følelser også ebber ut når han er slik, derfor bedre om begge går hvert til sitt. Anonymkode: 37dcb...74f Jeg sa det også at når ting er som nå så klarer ikke jeg å gå å føle så mye positivt heller. Jeg får jo ikke det jeg trenger i det hele tatt. Han vil ikke avslutte dette, mulig det har med økonomi å gjøre. Anonymkode: 0fb2b...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #12 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg sa det også at når ting er som nå så klarer ikke jeg å gå å føle så mye positivt heller. Jeg får jo ikke det jeg trenger i det hele tatt. Han vil ikke avslutte dette, mulig det har med økonomi å gjøre. Anonymkode: 0fb2b...a3c Det handler ikke bare om hva han vil, du kan også kreve noe. Anonymkode: 37dcb...74f 14 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #13 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har spurt han mange ganger og sagt at vi kan avslutte dette om han egentlig føler seg ferdig. Men han nekter og han mener at jeg overdriver dette med å si sånt. Han mener jeg bør gi han lengre tid på å kunne kjenne på følelser igjen. Anonymkode: 0fb2b...a3c Du skal ta kontroll over ditt eget liv og dine egne følelser. Han får jobbe med sitt. Det er totalt uakseptabelt at han skal få lov å surre med ditt mens du skal vente på noe som kanskje aldri skjer. En annen ting er at du godtar at du ikke har noen verdi for han i øyeblikket. La han kjenne på virkeligheten og la han gå. Da blir han nødt til ta seg sjøl på alvor Anonymkode: bc0fc...8b2 10 1 4
Hansehan Skrevet 3. september 2024 #14 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Samboer sa at han må presse seg til å kose/kysse med meg i hverdagen, men han vil gjerne ha sex. Han sier at han ikke føler så mye for meg nå, men vil at jeg skal vente på at han skal begynne å føle noe for meg igjen. Problemet er at han ikke ønsker å bruke tid med meg. Han mener at å prate med meg i 5 min før lyset slukkes er han som viser interesse for meg. Hvordan beholde siste rest av selvtillit med en slik samboer? Vi har barn sammen. Anonymkode: 0fb2b...a3c Hvordan orker du å ha sex med en som ikke engang bryr seg om at du har det bra? 13 1
miSs. Skrevet 3. september 2024 #15 Skrevet 3. september 2024 Hørtes ut som min eks mot slutten av forholdet. Der han krevde forståelse og empati mens han selv hadde lite å gi. Jeg mistet til slutt alt av følelser, fant meg et nytt sted og bo, pakket sammen mens han var på jobb og flyttet ut. Men, han var manipulerende da, derfor måtte jeg bare forlate mens han ikke var hjemme sånn at han ikke hadde mulighet til å overtale meg for siste gang. 7 1 1
Rosalilje84 Skrevet 3. september 2024 #16 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Samboer sa at han må presse seg til å kose/kysse med meg i hverdagen, men han vil gjerne ha sex. Han sier at han ikke føler så mye for meg nå, men vil at jeg skal vente på at han skal begynne å føle noe for meg igjen. Problemet er at han ikke ønsker å bruke tid med meg. Han mener at å prate med meg i 5 min før lyset slukkes er han som viser interesse for meg. Hvordan beholde siste rest av selvtillit med en slik samboer? Vi har barn sammen. Anonymkode: 0fb2b...a3c Hvorfor bo med noen som ikke føler noe for deg? Han bruker deg altså for å tømme seg i, men må presse seg til å ta på deg? Dump! 12 1
exictence Skrevet 3. september 2024 #17 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Samboer sa at han må presse seg til å kose/kysse med meg i hverdagen, men han vil gjerne ha sex. Han sier at han ikke føler så mye for meg nå, men vil at jeg skal vente på at han skal begynne å føle noe for meg igjen. Problemet er at han ikke ønsker å bruke tid med meg. Han mener at å prate med meg i 5 min før lyset slukkes er han som viser interesse for meg. Hvordan beholde siste rest av selvtillit med en slik samboer? Vi har barn sammen. Anonymkode: 0fb2b...a3c Er dette sant? Uff, såå stygt sagt. Vil du ha sex med denne mannen? 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #18 Skrevet 3. september 2024 Tuppeluri skrev (13 minutter siden): Sånn som det har vi det og, bare at her er det "motsatt". Han vil gjerne at jeg skal kose med han hele tiden, klø han på ryggen og sånt mens han aldri gir noe igjen omtrent. Jeg har begynt å nekte kos og kløing, for hvis han ikke gjør noe for meg, så vil ikke jeg gjøre noe for han heller Kanskje du må gi han et klistremerke i belønning hver gang ? Anonymkode: 17b36...6dc 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #19 Skrevet 3. september 2024 Eksen min sa at han var usikker på følelsene sine og ville at han fikk litt space en periode. Han ville heller ikke at vi sa "elsker deg", "glad i deg" etc. 3 måneder senere, etterlyste han kjærlighet fra min side. "Det virket som jeg ikke elsket han lenger" Jeg stilte meg spørrende til hva han mente. Han var jo usikker på forholdet? Fikk til svar at det var jo KJEMPE lenge siden. 🙄 Her hadde jeg gått på nåler i 3 måneder og håpt at han fikk nok avstand så han ville begynne å elske meg igjen... Det var mye sånt. Av og på. Utroskap var det også. Det fant jeg ut etter bruddet, da "venner" endelig følte de kunne fortelle meg det. Kommer aldri til å godta slike "pauser" fra en mann igjen. Skal han ha pause, så får han bli singel uten meg tilstede! Anonymkode: 10a32...b56 6 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #20 Skrevet 3. september 2024 Dette forholdet er dødt TS. Det fremstår som du har veldig fokus på hva han ønsker, jeg synes du skal være mer opptatt av hva du vil. Er dette et forhold som gir deg det du trenger? Hvis ikke, hva kan du gjøre med det? Du har prøvd å snakke med han og utfra det du har skrevet er, legger han alt ansvar over på deg. Du kan ikke løse dette alene. Så da står du igjen med - er dette et forhold du ønsker ja eller nei? Anonymkode: 3217e...ec4 6 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå