AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Hva kan være grunnen til det? Og hva kan jeg gjøre for at det skal bli bedre? Mye verking og ømhet også. Anonymkode: e96c9...3eb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Dra til legen og prøv vanndrivende. Anonymkode: 40828...d6f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Skrevet 3. september 2024 Hjertesvikt? Anonymkode: 43985...84c
Enni Skrevet 3. september 2024 #4 Skrevet 3. september 2024 For mye/lite salt, kalorier eller karbohydrater? Sliter du med løs mage og evt væskebalanse? Hormonelt? Ta turen innom lege du😊
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Skrevet 3. september 2024 Jeg opplevde det samme. Var hos hjertespesialist og til mageultralyd uten at de fant noe. Til slutt fikk jeg vanndrivende av hudlegen min. Fastlege og andre leger jeg har snakket med godtar at jeg tar vanndrivende av estetiske årsaker. (Nå har jeg fjernet livmoren min på grunn av en stor muskelknute og er spent på om dette kan ha hatt en innvirkning eller om alt kommer til å være som før.) Anonymkode: 3d2ab...896
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Skrevet 3. september 2024 Drikker du mye alkohol/bruker sterke smertestillende etc? Andre ting som kan gjøre leveren sliten? Jeg fikk vann i kroppen og høyt blodtrykk, fikk påvist fett i leveren. Går på vanndrivende nå, har mustet masse væske i kroppen. Anonymkode: a26c7...51c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå