Gå til innhold

Gjelder innboforsikringen til LO favør lagring av eiendeler på lager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier en bod på et lager, og har oppdaget at jeg betaler for forsikring der hver måned.

Jeg har innboforsikring gjennom Lo-favør, og prøver å finne ut om den også gjelder for et eksternt lager?

Det er jo unødvendig å ha to forsikringer.

Er det noen som vet dette?

Anonymkode: 9de2c...4e1

Skrevet

Den dekker ting du har på folkeregistrert adresse 

https://www.sparebank1.no/nb/bank/privat/forsikring/innboforsikring/lofavor-innboforsikring.html?ef_id=CjwKCAjw59q2BhBOEiwAKc0ijS6GOa0YloClGUwTfx8-LKohcJB3VMFvouilYnqD5pGmB458WGdxHhoCWbMQAvD_BwE:G:s&s_kwcid=AL!8661!3!700817543681!p!!g!!innboforsikring lo!21332208368!163776122598&cid=p-search&gad_source=1&gbraid=0AAAAAoXhhK_I8mPDVgOc4wEzVb2Nc9bTf&gclid=CjwKCAjw59q2BhBOEiwAKc0ijS6GOa0YloClGUwTfx8-LKohcJB3VMFvouilYnqD5pGmB458WGdxHhoCWbMQAvD_BwE#vilkar

Hvor gjelder forsikringen?  

Forsikringen gjelder på adressen som står i forsikringsbeviset. Har du LOfavør Innboforsikring er dette din folkeregistrerte adresse.

Forsikringen gjelder også på ny adresse etter flytting. Har du flyttet må du snarest melde flytting og endre adressen på innboforsikringen.

Spoiler

Anonymkode: 42864...f6b

Skrevet

Som du ser fra vilkårene, tingene er dekket av LO favør kollektiv hjem. 

Hvor forsikringen gjelder
2.1 Forsikringsstedet
• På medlemmets faste bosted i Norden.
• I annen bolig som bebos av sikrede innen Norden i forbindelse med yrke eller 
utdanning.
• I inntil 3 år for ting som midlertidig befinner seg utenfor forsikringsstedet innen Norden.
• På nytt bosted etter flytting innen Norden.
• På eksternt lager innen Norden.

Anonymkode: 244d3...e30

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fikk dekket skader som oppstod på gjenstander lagret i en stall hvor jeg leide plass, så vil da tro lager også er dekket? 

Anonymkode: ade15...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...