AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Hei, jeg skal snart begynne på iso. Skal ta blodprøve i morgen. Men lurer på nå ca jeg må ta blodprøve å urin prøve for og fornye resept? Pga jeg vet at man må ta d en gang i måneden. Kan jeg da evt ta urin og blodprøve hver 3 uke? Har ikke mulighet å ringe kontoret akk nå. Men trenger å vite om noen andre har noen anelse? Anonymkode: d888a...20d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Du får medisiner for en måned om gangen, så du må sørge for å ta blodprøve i tide til å få fornyet resepten din innen du går tom for medisiner. Det vil antagelig variere hvor lang tid det tar å få prøvesvar. Jeg pleide å ta prøvene mine hos Fürst, fikk svaret dagen etter prøvetaking, og da kunne jeg bare ringe til hudlegekontoret som sørget for fornyet resept innen utgangen av dagen. Det varierer kanskje fra sted til sted hvor effektivt dette gjøres. Resepten er gyldig i én uke fra du får den. Anonymkode: 96f18...593
user53672363762 Skrevet 3. september 2024 #3 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Du får medisiner for en måned om gangen, så du må sørge for å ta blodprøve i tide til å få fornyet resepten din innen du går tom for medisiner. Det vil antagelig variere hvor lang tid det tar å få prøvesvar. Jeg pleide å ta prøvene mine hos Fürst, fikk svaret dagen etter prøvetaking, og da kunne jeg bare ringe til hudlegekontoret som sørget for fornyet resept innen utgangen av dagen. Det varierer kanskje fra sted til sted hvor effektivt dette gjøres. Resepten er gyldig i én uke fra du får den. Anonymkode: 96f18...593 Måtte du ta urin prøve hver måned også? Er dwt sånn hvis jeg går på prevajson så slipper jeg urin prøve ?
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Skrevet 3. september 2024 Jeg tar blodprøve når jeg har 1 uke med tabelletter igjen. Aldri urinprøve, men har fast prevansjonsmiddel. Går privat. Anonymkode: d5b0c...657
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tar blodprøve når jeg har 1 uke med tabelletter igjen. Aldri urinprøve, men har fast prevansjonsmiddel. Går privat. Anonymkode: d5b0c...657 Tusen takk for svar Anonymkode: d888a...20d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Skrevet 3. september 2024 Jeg tok blodprøver hver måned for å få ny resept. Tok aldri urinprøve. De sjekker for graviditet på blodprøven i tillegg til leverprøver. I tillegg hadde jeg p-stav. Jeg gikk på Fürst for blodprøver. Anonymkode: 9606f...9b5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Skrevet 3. september 2024 user53672363762 skrev (18 minutter siden): Måtte du ta urin prøve hver måned også? Er dwt sånn hvis jeg går på prevajson så slipper jeg urin prøve ? Jeg har aldri tatt urinprøve. De har alltid brukt blodprøven til graviditetstest også. Anonymkode: 96f18...593
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå