AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Skrevet 3. september 2024 Hei. Jeg vil være den første til å si at jeg har vært en idiot, og godtatt å betale «leie» til samboer i over et år. Han eier boligen, men vi fant ut jeg ikke skulle kjøpe meg inn siden vi sikkert ville flytte ganske snart. Nå ser det ikke ut som vi skal flytte på en god stund og har sett meg lei på å betale leie og betale for div oppussing som jeg muligens aldri får noe igjen for. Hvor finner jeg en samboerkontrakt eller evt hva burde en samboerkontrakt inneholde? Anonymkode: 5da84...d09
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #2 Skrevet 3. september 2024 Søk på "samboerkontrakt mal" så finner du en del informasjon. Anonymkode: 9f30e...7cb
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Skrevet 3. september 2024 Det finnes sikkert mye på nett. Dersom dere har bodd sammen over et år, og er seriøse - så ville jeg spandert på meg en time eller to hos advokat. Da får dere en ordentlig samboerkontrakt tilpasset dere. Det er mange ting å tenke på. Økonomi og eierforhold ja. Men også juridiske ting, er dere nærmeste pårørende ved sykdom / koma / dødsfall? Hva med forsikringer? Det er mange ting man ikke tenker på, og en advokat spør relevante spørsmål. Anonymkode: 1d361...d51 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå