AnonymBruker Skrevet 3. september #1 Del Skrevet 3. september Jeg er i 20-årene og må av praktiske og økonomiske årsaker flytte hjem til foreldrene mine i et års tid. Har fått jobb i nærheten av dem, og har ikke råd til å leie/kjøpe i det området. Her om dagen slo det meg at det kanskje kommer til å bli kroken på døra for sexlivet til meg og kjæresten. Han hadde selvfølgelig reflektert over det samme, lenge før det slo meg. Jeg har aldri hatt samleie under mine foreldres tak, da jeg syns det er ubehagelig. Vet dessuten at jeg ikke evner å slappe av og at jeg hele tiden går på tå, fordi jeg er redd noen skal høre lyder eller komme inn. Ikke at det ville skjedd, for man kan jo være stille. Både kjæresten min og jeg jobber mye, så vi er vant til å ikke treffes så ofte siden vi ikke bor sammen. Han leier hos sine religiøse foreldre, så der er det uaktuelt å overnatte/sove i samme seng🤪 Vi treffes omtrent en til to ganger i uka. Er vi på hyttetur alene har vi sex hver dag, men ellers kan det gå 14 dager til 3 uker mellom hver gang. Derfor blir nok ikke overgangen kjempestor, men er redd det ikke skal bli noe som helst. Og at det blir dårlig sex, fordi jeg ikke evner å slappe av. Noen som har tips til å bevare gnisten i forholdet? Vi har planer om å flytte sammen om ett år, men på grunn av jobb på ulike plasser er det ikke aktuelt enda. Anonymkode: 62880...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 3. september #2 Del Skrevet 3. september Er begges foreldre hjemme 24/7 da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #3 Del Skrevet 3. september Enni skrev (Akkurat nå): Er begges foreldre hjemme 24/7 da? Nei, det er de nok ikke☺️ Bortreist en sjelden gang. Mine foreldre har dog mye hjemmekontor og tilbringer mye tid med å pusse opp huset. Sjeldent ute av huset på likt. Anonymkode: 62880...b62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redneck82 Skrevet 3. september #4 Del Skrevet 3. september 🤷🏼♂️du er voksen. Hva trur du foreldra dine forventer når du har besøk av kjæresten? Spør deg selv hvordan trur du de reagerer hvis de hører litt bråk fra rommet ditt? Trur du de blir sinte og kaster dere ut? Kommer det en moralpreken? Eller blir det bare stille og flaut? You know they know, you know 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #5 Del Skrevet 3. september Sett på musikk og lås døra. Ta en kjapp en i dusjen - hvis du har eget bad Har dere vedskjul, kanskje? overrask foreldrene dine med kinobilletter? Få mormor/søster/ til å invitere dem til seg en kveld/dag? Anonymkode: d3955...840 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #6 Del Skrevet 3. september Og sist men ikke minst - har du plass i hagen eller et skogholt i nærheten der du kan slå opp et telt? 😅 Anonymkode: d3955...840 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #7 Del Skrevet 3. september Vær kreativ!? Hvis dere elsker hverandre og vil være sammen, må jo ikke dette bli et hinder? Anonymkode: 8f2ec...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #8 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og sist men ikke minst - har du plass i hagen eller et skogholt i nærheten der du kan slå opp et telt? 😅 Anonymkode: d3955...840 Syntes jeg ser foreldrene med morgenkaffen i hånden når de oppdager teltet i hagen som gynger og rister 😂 Anonymkode: 9f975...698 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 3. september #9 Del Skrevet 3. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg er i 20-årene og må av praktiske og økonomiske årsaker flytte hjem til foreldrene mine i et års tid. Har fått jobb i nærheten av dem, og har ikke råd til å leie/kjøpe i det området. Her om dagen slo det meg at det kanskje kommer til å bli kroken på døra for sexlivet til meg og kjæresten. Han hadde selvfølgelig reflektert over det samme, lenge før det slo meg. Jeg har aldri hatt samleie under mine foreldres tak, da jeg syns det er ubehagelig. Vet dessuten at jeg ikke evner å slappe av og at jeg hele tiden går på tå, fordi jeg er redd noen skal høre lyder eller komme inn. Ikke at det ville skjedd, for man kan jo være stille. Både kjæresten min og jeg jobber mye, så vi er vant til å ikke treffes så ofte siden vi ikke bor sammen. Han leier hos sine religiøse foreldre, så der er det uaktuelt å overnatte/sove i samme seng🤪 Vi treffes omtrent en til to ganger i uka. Er vi på hyttetur alene har vi sex hver dag, men ellers kan det gå 14 dager til 3 uker mellom hver gang. Derfor blir nok ikke overgangen kjempestor, men er redd det ikke skal bli noe som helst. Og at det blir dårlig sex, fordi jeg ikke evner å slappe av. Noen som har tips til å bevare gnisten i forholdet? Vi har planer om å flytte sammen om ett år, men på grunn av jobb på ulike plasser er det ikke aktuelt enda. Anonymkode: 62880...b62 Dere trenger jo ikke å ha sex bare hjemme 😄 Ta en weekend på hotell, ha sex utendørs, i bil osv. Mulighetene er mange 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå