Gå til innhold

Mindre sexlyst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette begynner å bli ett stort problem, men jeg har ikke noen form for lyst på sex med mannen min. 

Jeg har alltid vært gla i sex og synes det også det er viktig når man har forhold å ha sex regelmessig. Men nå er jeg litt tilbake i sånn typ sliten småbarnsmor livsstil. 

Har ett barn på 20 år som er flyttet ut. Så ble jeg sammen med en for 2,5 år siden som hadde to barn (da var de 8 og 12), etter vi flyttet sammen er jeg bare super sliten konstant. 

Noe tips? 

Anonymkode: a6571...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du reflektert noe over hvorfor du er supersliten og ikke har lyst på sex? 

Er selv i et relativt nytt forhold med en mann som har mindreårige barn. Mine er voksne og har flyttet ut. 
Men allerede nå har jeg bestemt meg for at om det noen gang føles som om han tar meg som en selvfølge, eller at jeg står med alt av husarbeid alene, så flytter jeg. Det er ikke sånn jeg ønsker å ha det.

Anonymkode: 871ef...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Har du reflektert noe over hvorfor du er supersliten og ikke har lyst på sex? 

Er selv i et relativt nytt forhold med en mann som har mindreårige barn. Mine er voksne og har flyttet ut. 
Men allerede nå har jeg bestemt meg for at om det noen gang føles som om han tar meg som en selvfølge, eller at jeg står med alt av husarbeid alene, så flytter jeg. Det er ikke sånn jeg ønsker å ha det.

Anonymkode: 871ef...da8

Er vel kanskje i samme båt som deg da. Jeg trodde det skulle gå bedre en det gjorde for de ikke var så små. Men jeg ender opp en del med alt ansvar av hus selv.

Og i tillegg så kjenner jeg at det til tider blir for mye de ukene vi har ungene for de er full timeplan, og det hender også at en av barna ender opp med å være der enda lengre og da blir det en del ganger lite tid uten barn. 

Jeg har også flyttet fra en storby til en bygd. Jeg er vant til å kunne dra ut døren, men nå er det ingenting å dra ut for. Tror også det gjør at jeg er blitt sliten. 

Anonymkode: a6571...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...