AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Del Skrevet 3. september 2024 Har holdt på i omtrent en måned nå. Går lange turer hver dag, og trener litt styrke på en trimpark i nærheten ca et par ganger i uka. Ett eller annet har jo skjedd, da jeg får kneppa igjen et par bukser som ikke passet tidligere, men vekta står bom fast. Går kanskje ned 0.3 eller no slikt den ene uka, for å gå opp det samme uka etter. Er dette normalt? Kan man bli slankere selv om vekta er den samme eller mer`? Anonymkode: 61c59...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 3. september 2024 #2 Del Skrevet 3. september 2024 Ja. Husk at muskler veier mer enn fett, men å "bytte" fra fett til muskler vil gjøre deg slankere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Overgangsalder? Anonymkode: 4e315...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har holdt på i omtrent en måned nå. Går lange turer hver dag, og trener litt styrke på en trimpark i nærheten ca et par ganger i uka. Ett eller annet har jo skjedd, da jeg får kneppa igjen et par bukser som ikke passet tidligere, men vekta står bom fast. Går kanskje ned 0.3 eller no slikt den ene uka, for å gå opp det samme uka etter. Er dette normalt? Kan man bli slankere selv om vekta er den samme eller mer`? Anonymkode: 61c59...234 Selvfølgelig. du bør ikke se på vekten, men heller målet cm rundt midje, lår, armer og rumpe. Anonymkode: 5c5c2...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 Helt normalt. Hos meg minker alltid cm før vekta begynner å vise. Vekt kurven min ser ut som en berg og dalbane, men jeg går jevnt og trutt nedover og cm minker. Anonymkode: 495a3...792 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Overgangsalder? Anonymkode: 4e315...d8d Ja! 😐 Anonymkode: 61c59...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja! 😐 Anonymkode: 61c59...234 Samme her, 45 år. Jeg vet jeg har kaloriunderskudd. Anonymkode: 9973e...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå