AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #1 Del Skrevet 3. september 2024 Hei, noen som har erfaring med Flawless Face? Titter litt på den med ladekabel. Anonymkode: b71da...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #2 Del Skrevet 15. september 2024 Jeg har brukt denne jevnlig i 6 mnd nå og er svært fornøyd. Bruker den på hakehår, barten og generelt uønsket hårvekst i ansiktet. Har knapt ladet den siden jeg fikk den. For meg er denne gull, og jeg sparer SÅ mye tid jeg før brukte med pinsett og førstørrelsesspeil. Det eneste er at den føles veldig "billig", ser for meg at det ikke skal mye til før denne blir ødelagt. Likevel fornøyd. Anonymkode: f0f8c...1f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #3 Del Skrevet 15. september 2024 Funker ikke på meg som har lyyyse, tynne og nesten usynlige hår. Så var bomkjøp for min del. Men har du litt mørkere hår er den helt gull har jeg hørt. Jeg bruker øyenbrynskniv i blant. Har ikke kraftig hårvekst i ansiktet, men vil ha det bort likevel. Anonymkode: 510ea...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #4 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Funker ikke på meg som har lyyyse, tynne og nesten usynlige hår. Så var bomkjøp for min del. Men har du litt mørkere hår er den helt gull har jeg hørt. Jeg bruker øyenbrynskniv i blant. Har ikke kraftig hårvekst i ansiktet, men vil ha det bort likevel. Anonymkode: 510ea...bd4 Du må blande med noe annet? Flawless face er jo bare en type barbermaskin for kvinner. Den fjerner hår uansett farge og tykkelse. Anonymkode: f0f8c...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #5 Del Skrevet 15. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du må blande med noe annet? Flawless face er jo bare en type barbermaskin for kvinner. Den fjerner hår uansett farge og tykkelse. Anonymkode: f0f8c...1f0 Jeg vet det, jeg har den. Men har hørt andre også si at den ikke funker på lyst, tynt, mykt dun. Så er ikke bare meg den ikke funker på. Den funker rett og slett best på mørkere og stivere hår. Ikke alle sånne maskiner som tar det tynne, myke dunet. Så for meg funker øyenbrynskniver best og flawlessen blir bare liggende. Dessverre, for den hørtes helt genial ut. Anonymkode: 510ea...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå