Gå til innhold

Utslett etter sydentur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Har vært på sydentur og så fort jeg kommer hjem merker jeg sterk kløe og etterhvert utslett spesielt på ryggen, som kan se ut som insektbitt. Samboer fikk aldri noe. 2 av dagene vi var på stranden krydde det av bittesmå fluer eller hva enn dette var. Disse kunne man kjenne klype litt. Også viktig å legge ved at det gikk bort 2-3 dager etter hjemkomst. Noen som har hatt lignende før? Eller som kan kjenne igjen merkene? Prøver å legge ved bildet i kommentarfeltet 

Anonymkode: 9d934...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hei. 
Har vært på sydentur og så fort jeg kommer hjem merker jeg sterk kløe og etterhvert utslett spesielt på ryggen, som kan se ut som insektbitt. Samboer fikk aldri noe. 2 av dagene vi var på stranden krydde det av bittesmå fluer eller hva enn dette var. Disse kunne man kjenne klype litt. Også viktig å legge ved at det gikk bort 2-3 dager etter hjemkomst. Noen som har hatt lignende før? Eller som kan kjenne igjen merkene? Prøver å legge ved bildet i kommentarfeltet 

Anonymkode: 

Endret av Anonyyyyyn
Skrevet (endret)

.

Endret av Anonyyyyyn
Skrevet (endret)
Anonyyyyyn skrev (1 minutt siden):

Endret av Anonyyyyyn
Skrevet

Ja hadde akkurat sånne, konkluderte med enten fuglelopper eller de små fluene på stranda. Hadde noen få myggstikk og de var større. Bare jeg som fikk bitt her også.

Anonymkode: 454b8...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...