AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Hei. Har vært på sydentur og så fort jeg kommer hjem merker jeg sterk kløe og etterhvert utslett spesielt på ryggen, som kan se ut som insektbitt. Samboer fikk aldri noe. 2 av dagene vi var på stranden krydde det av bittesmå fluer eller hva enn dette var. Disse kunne man kjenne klype litt. Også viktig å legge ved at det gikk bort 2-3 dager etter hjemkomst. Noen som har hatt lignende før? Eller som kan kjenne igjen merkene? Prøver å legge ved bildet i kommentarfeltet Anonymkode: 9d934...d4b
Anonyyyyyn Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hei. Har vært på sydentur og så fort jeg kommer hjem merker jeg sterk kløe og etterhvert utslett spesielt på ryggen, som kan se ut som insektbitt. Samboer fikk aldri noe. 2 av dagene vi var på stranden krydde det av bittesmå fluer eller hva enn dette var. Disse kunne man kjenne klype litt. Også viktig å legge ved at det gikk bort 2-3 dager etter hjemkomst. Noen som har hatt lignende før? Eller som kan kjenne igjen merkene? Prøver å legge ved bildet i kommentarfeltet Anonymkode: Endret 2. september 2024 av Anonyyyyyn
Anonyyyyyn Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 (endret) . Endret 3. september 2024 av Anonyyyyyn
Anonyyyyyn Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 (endret) Anonyyyyyn skrev (1 minutt siden): Endret 2. september 2024 av Anonyyyyyn
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Ja hadde akkurat sånne, konkluderte med enten fuglelopper eller de små fluene på stranda. Hadde noen få myggstikk og de var større. Bare jeg som fikk bitt her også. Anonymkode: 454b8...e72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå