AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Hei! Jeg tok nettopp en nipple piercing. Stedet var rent, han renset nøye og ut ifra det samboeren min så var han også nøye under «behandlingen». lurer på erfaringer rundt smerter.. nå svir det veldig og gjør vondt. Har renset med spray 1t etter også. Skal jeg sove med en sports bh? Eller sove uten noe? T-skjorte? Jeg er litt paranoid 😅 Anonymkode: c793c...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Sov med sports-bh, den må være ren. Ikke ta unødig på piercingen, la det få gro. Det gjør vondt i starten. Av mine piercinger så var nippelen verst, både å ta og det å gro etterpå. Anonymkode: 66d09...a17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Unnskyld , men jeg må bare spørre om noe litt på siden. Hvordan blir det å amme når en har piercet brystvortene ? Anonymkode: e6649...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 Tusen takk for raskt svar! ❤️ Problemet nå ser jeg at jeg ikke har en ren sportsBH som dekker hele brystet. Skal jeg da ta en litt stram t skjorte? Anonymkode: c793c...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg skal ikke ha barn.. så dette med amming blir ikke et problem ❤️ Anonymkode: c793c...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sov med sports-bh, den må være ren. Ikke ta unødig på piercingen, la det få gro. Det gjør vondt i starten. Av mine piercinger så var nippelen verst, både å ta og det å gro etterpå. Anonymkode: 66d09...a17 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Unnskyld , men jeg må bare spørre om noe litt på siden. Hvordan blir det å amme når en har piercet brystvortene ? Anonymkode: e6649...bd2 Skal ikke ja barn så amming blir ikke problem.. om det var meg du tenkte på 😂 Anonymkode: c793c...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Del Skrevet 2. september 2024 Du har jo "angrepet" kroppen din. Immunforsvaret ditt kommer til å reagere åå det uansett hvor renslig man er. Om hudbarrieren er brutt så svarer kroppen. Beveg på den. Ikke la den gro fast. Anonymkode: 06962...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har jo "angrepet" kroppen din. Immunforsvaret ditt kommer til å reagere åå det uansett hvor renslig man er. Om hudbarrieren er brutt så svarer kroppen. Beveg på den. Ikke la den gro fast. Anonymkode: 06962...78e Kanskje ikke beveg nå, men jevnlig fremover. Noe sier meg at du tok den veldig nettopp. La det hvile noen timer og så flytter du på den. Anonymkode: 06962...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kanskje ikke beveg nå, men jevnlig fremover. Noe sier meg at du tok den veldig nettopp. La det hvile noen timer og så flytter du på den. Anonymkode: 06962...78e Dette er utdatert råd. Du trenger ikke flytte på den, den kommer ikke til å gro fast. La den være mest mulig i fred. Rens i hht råd fra piercer. Vær nøye med håndhygiene og bruk ren stram topp så den ikke hekter seg fast i noe. Anonymkode: 69398...959 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dette er utdatert råd. Du trenger ikke flytte på den, den kommer ikke til å gro fast. La den være mest mulig i fred. Rens i hht råd fra piercer. Vær nøye med håndhygiene og bruk ren stram topp så den ikke hekter seg fast i noe. Anonymkode: 69398...959 Om væske setter seg og det bygger opp..good luck Anonymkode: 06962...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #11 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Unnskyld , men jeg må bare spørre om noe litt på siden. Hvordan blir det å amme når en har piercet brystvortene ? Anonymkode: e6649...bd2 Ikke noe problem å amme selv om man har hatt piercing i den, men smykket må naturligvis ut før den tid 😊 Anonymkode: 0805a...739 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #12 Del Skrevet 3. september 2024 Ta ut piercingen og la det gro igjen. Det er nesten like harry som tatoveringer. Anonymkode: 04212...8f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #13 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ta ut piercingen og la det gro igjen. Det er nesten like harry som tatoveringer. Anonymkode: 04212...8f3 Vel, å sitte på kvinneguiden for å lete etter steder du kan legge igjen negativitet høres veldig ensomt ut. Håper du har en fin dag ❤️ Anonymkode: c793c...8e5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #14 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei! Jeg tok nettopp en nipple piercing. Stedet var rent, han renset nøye og ut ifra det samboeren min så var han også nøye under «behandlingen». lurer på erfaringer rundt smerter.. nå svir det veldig og gjør vondt. Har renset med spray 1t etter også. Skal jeg sove med en sports bh? Eller sove uten noe? T-skjorte? Jeg er litt paranoid 😅 Anonymkode: c793c...8e5 Hvorfor i all verden gjorde du det? Jeg har aldri forstått hvorfor noen vil ødelegge brystvortene sine med piercing. Tenker ikke bare på amming, men også den naturlige nytelsen det er å bli berørt på bryst og brystvorter seksuelt. Det kan da ikke bli bedre etterpå? Bare ødelagt? Jeg spør fordi jeg har fått spørsmål selv fra en kjæreste om å gjøre det. Jeg ville ikke, turte ikke. Det er flere år siden nå. Anonymkode: 784c7...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #15 Del Skrevet 3. september 2024 90 tallet ringte og ville ha tilbake piercingsmykket sitt😆 Anonymkode: 672ea...1b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #16 Del Skrevet 3. september 2024 Snålt å ta bare en? Bør jo ha en på hver. Men bare å sove som vanlig. Bytt til de piercingene du skal ha når hevelse er nede. Det blir som med alle andre piercinger. Anonymkode: 5156e...4fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #17 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Snålt å ta bare en? Bør jo ha en på hver. Men bare å sove som vanlig. Bytt til de piercingene du skal ha når hevelse er nede. Det blir som med alle andre piercinger. Anonymkode: 5156e...4fb Skal ta nr 2 også ☺️ Men starter med en pga smerter og eventuelle komplikasjoner. Anonymkode: c793c...8e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #18 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (På 3.9.2024 den 14.38): Skal ta nr 2 også ☺️ Men starter med en pga smerter og eventuelle komplikasjoner. Anonymkode: c793c...8e5 Piercing i brystvorte er dritkult !kjør !! Anonymkode: 5e49e...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå