AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Jeg er 55 år, jeg er noe overvektig (75 kg, 161 høy). Jeg har lyst på sex med menn. Hvordan går jeg frem? Jeg kan ikke lage tinderprofil, da folk kjenner meg i lokal samfunnet, eller kan jeg lage type profil der jeg er anonym? Jeg ønsker bare å møte menn for tilfeldig sex de har lyst på med en kvinne som meg. Bare kos og sex. Anonymkode: 74198...098 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 Kan jeg være anonym på Tinder? Har aldri vært på Tinder. Jeg ønsker ikke å bli gjenkjent i lokalsamfunnet, men ønsker sex med noen. Anonymkode: 74198...098
Enni Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 (endret) Jada. Registrer med nick istedenfor navn på profilen, ikke ha gjenkjennbare bilder av deg selv, skriv hva du er ute etter og huk av for "casual" eller "kortsiktig" som ønskelig forholdssituasjon. Skriv på profilen at du er bare ute etter moro🤷🏼♀️ du kan også blokkere nr du har i kontaktlisten din der fra å se profilen. Du kan blokkere profiler du kjenner igjen. Også kan du kjøpe abb og sveipe "inkognito" slik at bare de du liker ser profilen din. Endret 2. september 2024 av Enni 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Enni skrev (1 minutt siden): Jada. Registrer med nick istedenfor navn på profilen, ikke ha gjenkjennbare bilder av deg selv, skriv hva du er ute etter og huk av for "casual" eller "kortsiktig" som ønskelig forholdssituasjon. Skriv på profilen at du er bare ute etter moro🤷🏼♀️ Vet du om det funker for så eldre damer som meg (mellom 50-60), eller funker dette kun for unge lekre jenter? Er redd for at jeg er for gammel på markedet og blir latterliggjort. Det ønsker jeg ikke, vil bare ha sex for glede for meg selv og andre med meg, uavhengig av alder og kropp/vekt/utseende. Så muligens jeg ikke er ønsket pga alder og kropp. Anonymkode: 74198...098
Enni Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du om det funker for så eldre damer som meg (mellom 50-60), eller funker dette kun for unge lekre jenter? Er redd for at jeg er for gammel på markedet og blir latterliggjort. Det ønsker jeg ikke, vil bare ha sex for glede for meg selv og andre med meg, uavhengig av alder og kropp/vekt/utseende. Så muligens jeg ikke er ønsket pga alder og kropp. Anonymkode: 74198...098 75% mannfolk der inne, hvor de aller fleste er kun ute etter sex, så kjøyr på!
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vet du om det funker for så eldre damer som meg (mellom 50-60), eller funker dette kun for unge lekre jenter? Er redd for at jeg er for gammel på markedet og blir latterliggjort. Det ønsker jeg ikke, vil bare ha sex for glede for meg selv og andre med meg, uavhengig av alder og kropp/vekt/utseende. Så muligens jeg ikke er ønsket pga alder og kropp. Anonymkode: 74198...098 Jeg hadde garantert likt profilen din om den kom opp i mitt område. Mann 51 Anonymkode: f11c9...228
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 Enni skrev (3 minutter siden): 75% mannfolk der inne, hvor de aller fleste er kun ute etter sex, så kjøyr på! Selv med min alder og overvekt? Jeg ønsker kun sex, men du tror jeg kan få noe? Jeg vet ikke hvordan jeg lager bruker på Tinder, men man kan gjøre det anonymt? Anonymkode: 74198...098
Flintis Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv med min alder og overvekt? Jeg ønsker kun sex, men du tror jeg kan få noe? Jeg vet ikke hvordan jeg lager bruker på Tinder, men man kan gjøre det anonymt? Anonymkode: 74198...098 Gjør som Enni sier så går nok dette bra, jeg har trua.👍 Så ble jeg litt nyssgjerrig, har du ikke noen preferanser mhp. Alder, vekt, kropp og utseende?
Enni Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Tror du vil ha null problem med å finne noen som har lyst på uforpliktende sex med erfaren dame. Overvekten er nok ikke så hemmende som du tror selv.
TomSawyer Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Vet du om det funker for så eldre damer som meg (mellom 50-60), eller funker dette kun for unge lekre jenter? Er redd for at jeg er for gammel på markedet og blir latterliggjort. Det ønsker jeg ikke, vil bare ha sex for glede for meg selv og andre med meg, uavhengig av alder og kropp/vekt/utseende. Så muligens jeg ikke er ønsket pga alder og kropp. Anonymkode: 74198...098 Visst er du ønsket! Finnes ikke noe mer sexy enn en voksen selvsikker kvinne med myke kurver serru. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 Du kan sveipe inkognito på tinder, så kun de du har lika får opp profilen din, mulig du må kjøpe et abonnement for å få den funksjonen. Anonymkode: bddb3...18a 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Skrevet 2. september 2024 Flintis skrev (2 minutter siden): Gjør som Enni sier så går nok dette bra, jeg har trua.👍 Så ble jeg litt nyssgjerrig, har du ikke noen preferanser mhp. Alder, vekt, kropp og utseende? Nei, egentlig ikke. Har vært sammen med flere forskjellige menn typer gjennom ungdomsårene fra topptrente menn til ikke trente menn. Akademiske til overhode ikke akademisk Siste mann var vi sammen i over 20 år, som har gitt oss 2 flotte voksne barn. Har ikke hatt mann og sex de siste 5 årene etter samlivsbruddet. Preferansen akkurat nå er en hyggelig mann som kan gi meg sex og nyte den voksne damen jeg har blitt uten forpliktelse. Har ingen preferanse nå, da jeg ikke har hatt noe på lang tid. Ønsker egentlig bare å ha sex med noen som ønsker min voksne alder og kropp, som er totalt uperfekt. Utseende, kropp, alder og vekt hos mannen er ikke viktig, men viktig at han godtar jeg er godt voksen, ikke perfekt kropp og at vi kan være litt her og nå eller en gang, uten å planlegge fremover Jeg ønsker egentlig akkurat nå sex med en uperfekt mann, som ønsker å ha sex med en uperfekt voksen kvinne, jeg har store bryst som henger litt, jeg har tykk mage, jeg har bollemus og tykke lår. 75 kg på 161 cm At man bare kan bruke hverandre sexuelt, uten å være noe perfekt. Jeg skal teste ut det dere sier om Tinder, har aldri prøvd det. Har veldig lyst nå, men har ikke turt å prøve, har tenkt jeg er for gammel og har ikke utseendet med meg, men har lyst til å prøve, men vært redd for nederlag med at ingen vil ha meg sexuelt. Anonymkode: 74198...098 1
Resignert Skrevet 2. september 2024 #14 Skrevet 2. september 2024 (endret) Det finnes alternativer til Tinder, for eksempel: lyst-club.no og cupido.no. Der finner du folk i alle aldre og vektklasser, og kan være så mye eller lite anonym som du måtte ønske. Du vil garantert nærmest kunne velge og vrake i menn. Og de aller fleste er helt normale, hyggelige mennesker som ønsker å treffe andre helt vanlige folk for sex. Aldeles ukomplisert. Endret 3. september 2024 av Resignert 1
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2024 #15 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 55 år, jeg er noe overvektig (75 kg, 161 høy). Jeg har lyst på sex med menn. Hvordan går jeg frem? Jeg kan ikke lage tinderprofil, da folk kjenner meg i lokal samfunnet, eller kan jeg lage type profil der jeg er anonym? Jeg ønsker bare å møte menn for tilfeldig sex de har lyst på med en kvinne som meg. Bare kos og sex. Anonymkode: 74198...098 Hva med f.eks en slik annonse i avisa: Hjemmeværende singel husmor søker kyndig handyman for oppussing av huset. Oppdraget gjelder utskifting av vinduer, dører, kledning etc. Kom gjerne på befaring, og gi meg et tilbud. Noe å sette tenna i loves til den, som ikke har tenkt å flå meg for betaling🙈 De du kjenner tror jeg nok vil dra på smilebåndet, og ikke tror du er ute etter sex.. Jeg som faktisk er hjemmeværende singel (kåt) handyman, hadde nok ikke flådd deg for betaling. Tenk så hærlig det hadde vært og hatt sex for hvert vindu, når du har igjen 8 vinduer og dører igjen + kledning😅 Hehe.. neida, det viktigste med en slik annonnse, er at du viser humor og har et glimt i øyet. Ellers ville du bare blitt nedringt, av kjedelige entreprenører med skyhøye kostnader. Så du kan jo forme din egen forlokkende annonse? Når dette fungerte for meg, så skal dette også fungere for deg❣️🤞
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #16 Skrevet 3. september 2024 6 hours ago, Bamseklemmer said: Hva med f.eks en slik annonse i avisa: Hjemmeværende singel husmor søker kyndig handyman for oppussing av huset. Oppdraget gjelder utskifting av vinduer, dører, kledning etc. Kom gjerne på befaring, og gi meg et tilbud. Noe å sette tenna i loves til den, som ikke har tenkt å flå meg for betaling🙈 De du kjenner tror jeg nok vil dra på smilebåndet, og ikke tror du er ute etter sex.. Jeg som faktisk er hjemmeværende singel (kåt) handyman, hadde nok ikke flådd deg for betaling. Tenk så hærlig det hadde vært og hatt sex for hvert vindu, når du har igjen 8 vinduer og dører igjen + kledning😅 Hehe.. neida, det viktigste med en slik annonnse, er at du viser humor og har et glimt i øyet. Ellers ville du bare blitt nedringt, av kjedelige entreprenører med skyhøye kostnader. Så du kan jo forme din egen forlokkende annonse? Når dette fungerte for meg, så skal dette også fungere for deg❣️🤞 En annonse i avisa?? Vi er da vel ikke i 1986. Bruk Tinder. Drit i hva folk tenker. Tar deg maks et døgn å finne en mann uansett hvordan du ser ut. Anonymkode: 6887e...ec7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #17 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vet du om det funker for så eldre damer som meg (mellom 50-60), eller funker dette kun for unge lekre jenter? Er redd for at jeg er for gammel på markedet og blir latterliggjort. Det ønsker jeg ikke, vil bare ha sex for glede for meg selv og andre med meg, uavhengig av alder og kropp/vekt/utseende. Så muligens jeg ikke er ønsket pga alder og kropp. Anonymkode: 74198...098 Det er verdens enkleste ting for damer. Det er menn som sliter når det gjelder å få seg sex. Anonymkode: 937ee...168 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #18 Skrevet 3. september 2024 Jeg traff 1 på gaysir som jeg hadde seksuelt forhold til da jeg var singel - var nesten 50 og mer overvektig enn deg da jeg møtte ham. Fikk masse tilbud om treff, men brukte litt tid for å finne en som virket grei, er mye rart på gaysir.... Anonymkode: 96c8f...5ac 1
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2024 #19 Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): En annonse i avisa?? Vi er da vel ikke i 1986. Bruk Tinder. Drit i hva folk tenker. Tar deg maks et døgn å finne en mann uansett hvordan du ser ut. Anonymkode: 6887e...ec7 Du er vel bare livredd, for å ikke få med deg annonsen til TS🤔og forresten.. hvis du leser hva TS skriver, så kan hun ikke lage Tinderprofil.
feliek54 Skrevet 3. september 2024 #20 Skrevet 3. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 22.50): Jeg er 55 år, jeg er noe overvektig (75 kg, 161 høy). Jeg har lyst på sex med menn. Hvordan går jeg frem? Jeg kan ikke lage tinderprofil, da folk kjenner meg i lokal samfunnet, eller kan jeg lage type profil der jeg er anonym? Jeg ønsker bare å møte menn for tilfeldig sex de har lyst på med en kvinne som meg. Bare kos og sex. Anonymkode: 74198...098 Jeg har snakket med mange menn og kjenner flere som ønsker sex med dame. Så det bør ikke være noe problem for deg å finne noen menn. Jeg er en av de men antar jeg bor for langt unna deg. Men du kan ikke stole på alle sånn uten videre. Om du skal møte noen så så møt de første gang på et offentlig sted. Jeg har vert på flere chat kanaler og ser det er mange det som ønsker kontakt med dame. Men om du går på en chat kanal så ikke bruk et nick so viser du er dame, men et nøytralt og les lit hva andre skiver og så ta kontakt. Du vil få kontakt med mange. For oss menn er det mye vanskeligere å få treff med ei dame. Jeg skulle gjerne møtt ei for kos Endret 5. september 2024 av feliek54 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå