AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg liker å være underdanig på soverommet, og elsker å bli bundet fast å få ris på rumpa. Likevel blir det litt for gjennomplanlagt når man må finne fram pisken. Jeg liker det mer spontant og foretrekker å bli riset med flat hånd. Hva liker dere andre? Anonymkode: 75ae8...28e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2024 #2 Del Skrevet 3. september 2024 En tørrfisk eller et strikkehefte😉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg liker å være underdanig på soverommet, og elsker å bli bundet fast å få ris på rumpa. Likevel blir det litt for gjennomplanlagt når man må finne fram pisken. Jeg liker det mer spontant og foretrekker å bli riset med flat hånd. Hva liker dere andre? Anonymkode: 75ae8...28e Det er vel derfor noen alltid har en passende badebørste hengende på badet, og en fin hårbørste på nattbordet? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 3. september 2024 #4 Del Skrevet 3. september 2024 Foretrekker å bruke flogger 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #5 Del Skrevet 3. september 2024 Pisavakost 🤷🏼♀️ Anonymkode: fa9fb...2a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #6 Del Skrevet 4. september 2024 Liker ikke ris, men kan like et klaps i ny og ne 😂🫣. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 4. september 2024 #7 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (8 timer siden): Liker ikke ris, men kan like et klaps i ny og ne 😂🫣. Gjør du ikke? Det gjør jeg, mest jasminris... Jeg veit. Sykt dårlig vits 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #8 Del Skrevet 4. september 2024 DeLorean skrev (4 minutter siden): Gjør du ikke? Det gjør jeg, mest jasminris... Jeg veit. Sykt dårlig vits 🙈 Den var litt tørr ja 😂. Er jo mange slags typer ris da 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 4. september 2024 #9 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (3 minutter siden): Den var litt tørr ja 😂. Er jo mange slags typer ris da 😂. Den var knusktørr. Tar fyr av seg selv snart 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 4. september 2024 #10 Del Skrevet 4. september 2024 DeLorean skrev (3 minutter siden): Den var knusktørr. Tar fyr av seg selv snart 😂 Er vel du som tar fyr snart tenker jeg 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2024 #11 Del Skrevet 4. september 2024 Irak skrev (Akkurat nå): Er vel du som tar fyr snart tenker jeg 🤣🤣🤣🤣 Herregud, for en fyr🤦🏻♀️ 😂 Anonymkode: cfaee...fed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå