AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Dette er noe som har oppstått i det siste. I helgen så jeg at høyre framfot plutselig ga etter. Har ikke vært like tydelig på høyre bakfot, men liksom gitt etter litt et par ganger. Jeg er kjempebekymra og skal ringe veterinær i morgen. Hun har også ikveld hatt diaré. Det trenger ikke ha noe sammenheng. Ikke si at dette er livsfarlig, det klarer jeg ikke nå, men hvis du har noe positivt å komme med så tar jeg veldig gjerne imot det!!! Golden retriever, 4år. Anonymkode: c7b74...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Forstår redsel! Ikke gå i panikken med en gang! Det kan være en harmløs, men vond låsning som klemmer nerver! Håper du får god hjelp! Ikke det samme, men katten min hadde anfall en stund, var så redd for epilepsi eller noe i hjernen, var en liten betennelse i øret, øver på null komma niks med medisiner. Bare for å gi litt håp, når noe ser mer alvorlig ut. Håper for dere at det er like enkelt. Anonymkode: 7a54c...db6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #3 Del Skrevet 3. september 2024 Takk for svar! Veterinæren har henvist hunden til dyr og bevegelse for at de skal se nærmere på henne. Hun virket til å ha en eller annen form for overbelastning, men veterinæren kunne heller ikke utelukke artrose el lign så hun skal undersøkes videre. Anonymkode: c7b74...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå