Clearpath Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Stakkars katt! Selvfølgelig veldig kjedelig at den smatt inn, men her tar de ingen ansvar selv. Når det er annonsert på borettslaget sin Facebook at katten er savnet er det vanlig å lete hjemme, selv om en er på ferie. Det ville hvertfall jeg tenkt. Og at de til slutt ikke hadde samvittighet til å sende flere regninger på dyre skinnsko og kashmirgensere til katteeier (PS. De fikk til slutt dekket alt av forsikringen) Og Fjeldstad mener de må diskutere dyrehold i styret i borettslaget hvor han selv sitter. Katter kan jo komme fra lengre unna enn borettslaget. Skal de gjerde inn med hønsenetting også kanskje. https://www.nettavisen.no/nyheter/da-roy-og-kona-kom-hjem-til-fyllingsdalen-fra-ferie-hadde-naboens-katt-rasert-huset-for-100-000-kroner/s/5-95-1996451 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Kan katten ha overlevd fordi de hadde mus hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 2. september 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 2. september 2024 Akryl skrev (Akkurat nå): Kan katten ha overlevd fordi de hadde mus hjemme? Katter overlever 8 døgn på kun vann, men den har nok hatt det fryktelig vondt. 7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DollyDelux Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 7 minutter siden, Clearpath said: Når det er annonsert på borettslaget sin Facebook at katten er savnet er det vanlig å lete hjemme, selv om en er på ferie. Det er vanlig å lete hjemme når en ikke er hjemme? 26 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 2. september 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 2. september 2024 DollyDelux skrev (2 minutter siden): Det er vanlig å lete hjemme når en ikke er hjemme? Om jeg reiser bort, nabo skriver på Facebook og spør om noen har sett katten deres, om den kanskje har kommet seg inn i deres garasje og om folk kan lete. Det går 1-2 dager, katten er fortsatt ikke funnet. Innen den tid har jeg bedt noen låse seg inn å lete hos meg to ganger allerede. Det er jo faktisk sannsynlig at katten kom seg inn før vi dro. Om ikke ville jeg etter noen dager uten funn hvertfall landet på at det var sannsynlig, og at katten ikke var funnet fordi vi ikke var hjemme. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zikkzakk Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 Stakkars kattepusen 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maijuni Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 Stakkars katt! Overlevde den? Den må ha vært livredd og desperat. Flaks de ikke var lenger borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
densatt Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 Stakkas katt! Ser eierne bare snakker om hvor synd det er i dem. Åpenbart ikke dyrevenner. Shame! 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg KaraThrace Skrevet 3. september 2024 Populært innlegg #9 Del Skrevet 3. september 2024 Jeg hadde ikke sjekket borettslaget sin Facebook-side i min egen ferie, så nei… Hadde vært PISSforbanna hvis en katt hadde ødelagt tingene mine i mitt eget hus når jeg ikke har katt. Jeg elsker katter, vokst opp med katt, og hadde sikkert vært ute og leita etter katten om jeg var hjemme… men tanken hadde ikke falt meg inn at den skulle være inne i mitt hus, med mindre jeg på noe tidspunkt tidligere har hatt den katta inne i huset… Det er lov å være synd i de som har fått parkett og hus ødelagt OG synd i katta. 40 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 3. september 2024 #10 Del Skrevet 3. september 2024 densatt skrev (53 minutter siden): Stakkas katt! Ser eierne bare snakker om hvor synd det er i dem. Åpenbart ikke dyrevenner. Shame! Saken handler jo om styret med forsikringsselskapet. For alt du vet kan de godt ha sagt noe om katten, uten at dette ble tatt med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madame Butterfly Skrevet 3. september 2024 #11 Del Skrevet 3. september 2024 Forsikringsselskap burde skamme seg. Det car i alle fall ikke de som dro på ferie sin feil. De har forsikret for uforutsette ting, dette var en uforutsett ting. Det var heller ikke katten sin feil, eller katte eieren. 🤯 Ingen har gjort noe galt i dette, andre enn forsikringselskapet. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 3. september 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 3. september 2024 KaraThrace skrev (10 timer siden): Jeg hadde ikke sjekket borettslaget sin Facebook-side i min egen ferie, så nei… Hadde vært PISSforbanna hvis en katt hadde ødelagt tingene mine i mitt eget hus når jeg ikke har katt. Jeg elsker katter, vokst opp med katt, og hadde sikkert vært ute og leita etter katten om jeg var hjemme… men tanken hadde ikke falt meg inn at den skulle være inne i mitt hus, med mindre jeg på noe tidspunkt tidligere har hatt den katta inne i huset… Det er lov å være synd i de som har fått parkett og hus ødelagt OG synd i katta. De fleste følger slike sider, og får derfor opp nyeste innlegg i feed uansett. De ferreste logger helt av Facebook i ferien. Han sitter i styret i borettslaget. Han har garantert fulgt litt med selvom han var på ferie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 3. september 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 3. september 2024 Og hvem legger våte Kashmir gensere på gulvet når de skal åtte dager på ferie? Hva om de fikk vannlekkasje? Da ryker alle de dyre genserne. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyckeliten Skrevet 3. september 2024 #14 Del Skrevet 3. september 2024 Clearpath skrev (4 minutter siden): De fleste følger slike sider, og får derfor opp nyeste innlegg i feed uansett. De ferreste logger helt av Facebook i ferien. Han sitter i styret i borettslaget. Han har garantert fulgt litt med selvom han var på ferie. Dette stemmer ikke helt. I min vennekrets (34 år) er vi få som er inne på Facebook. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 3. september 2024 #15 Del Skrevet 3. september 2024 Clearpath skrev (På 2.9.2024 den 21.44): Om jeg reiser bort, nabo skriver på Facebook og spør om noen har sett katten deres, om den kanskje har kommet seg inn i deres garasje og om folk kan lete. Det går 1-2 dager, katten er fortsatt ikke funnet. Innen den tid har jeg bedt noen låse seg inn å lete hos meg to ganger allerede. Det er jo faktisk sannsynlig at katten kom seg inn før vi dro. Om ikke ville jeg etter noen dager uten funn hvertfall landet på at det var sannsynlig, og at katten ikke var funnet fordi vi ikke var hjemme. Hvem skal jeg liksom be om å låse seg inn når ingen andre har nøkkel? 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 3. september 2024 Forfatter #16 Del Skrevet 3. september 2024 Hateridioter skrev (1 minutt siden): Hvem skal jeg liksom be om å låse seg inn når ingen andre har nøkkel? Har bodd i flere borettslag og det er vanlig at det finnes ekstra nøkler mtp brann og vannlekkasje. Om det renner vann fra din leilighet inn i andre leiligheter skal de bare vente til du kommer fra ferie? Hva tror du forsikringen vil dekke da? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 3. september 2024 #17 Del Skrevet 3. september 2024 Hvordan har den klart å gjøre fra seg så mye når den ikke hadde tilgang på mat og vann 🤔 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 3. september 2024 #18 Del Skrevet 3. september 2024 Clearpath skrev (2 minutter siden): Har bodd i flere borettslag og det er vanlig at det finnes ekstra nøkler mtp brann og vannlekkasje. Om det renner vann fra din leilighet inn i andre leiligheter skal de bare vente til du kommer fra ferie? Hva tror du forsikringen vil dekke da? Alle bor leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 3. september 2024 #19 Del Skrevet 3. september 2024 densatt skrev (10 timer siden): Stakkas katt! Ser eierne bare snakker om hvor synd det er i dem. Åpenbart ikke dyrevenner. Shame! Så du hadde tatt lett på å tape 100.000 kroner? Handler ikke om å være dyrevenn eller ikke. Det handler om å bli påført flere titalls tusen kroner i skade uforskyldt. Og det vil de naturligvis ønske å få dekket, av forsikringselskapet. 7 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 3. september 2024 #20 Del Skrevet 3. september 2024 jordbær86 skrev (5 minutter siden): Hvordan har den klart å gjøre fra seg så mye når den ikke hadde tilgang på mat og vann 🤔 Den fikk visst vann fra toalettskåla. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå