AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Er det behovet for sex, ønske om barn, slippe å være ensom, nærhet og fysisk kontakt? Hva er det som driver dere mot dette? Anonymkode: cfa1d...613 2
Brunello Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Det kan jo også stilles samme spørsmål til menn. Svaret er ønske om forplantning og sex. Tenk bort sex, og vi hadde bodd alene eller med en eller flere av samme kjønn. I alle fall mange av oss. 5 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 For å få barn. Anonymkode: f7d85...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Det er vel et instinkt i oss, fra naturens side? Og dersom det klaffer, er det fantastisk 😊 Anonymkode: 7268e...57b 10 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 Kjærlighet? Anonymkode: 4b927...428 4 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 Jeg gjør ikke det, men kunne tenkt meg en interessant mann tilgjengelig for sex, selskap og samtaler. Orker ikke forhold. Anonymkode: 42a3c...7ae 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 Aner ikke. Anonymkode: d5b52...fa7
Irak Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Er det behovet for sex, ønske om barn, slippe å være ensom, nærhet og fysisk kontakt? Hva er det som driver dere mot dette? Anonymkode: cfa1d...613 For meg handler det om tilhørighet. Å føle meg hjemme sammen med han. At han aksepterer meg for den jeg er 💕. Ikke på tross av, men på grunn av 💕. 7
Trolltunge Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Tenker det er et biologisk behov. At det er helt naturlig å ønske og søke en partner i livet. Jeg har også en mistanke om at den biologiske driveren forsvinner litt i 40 årene, og at da er det mer ideologisk og sosialt, og i noen tilfeller seksuelt, at noen fremdeles ønsker og søker partner, mens de fleste kvinner da er sammen med menn på grunn av tidligere etablert kjærlighet, eller ikke like ivrige på slikt lenger. Det er iallefall ikke det samme fokus på å finne partner blant de single nå som tidligere. Merker det selv også, at noe har endret seg angående tanker om dette. 6
Greentree Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 Tror det VAR tanken på familie. Det føkka han opp. Nå er jeg alene med to barn, har ingen behov for å ha et nytt forhold. Jeg klarer meg fint selv, og nå etter nesten 10 år alene tror jeg at jeg blitt såpass sær at jeg ikke passer sammen med noen 🤣🤣 4 1 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Tenker det er et biologisk behov. At det er helt naturlig å ønske og søke en partner i livet. Jeg har også en mistanke om at den biologiske driveren forsvinner litt i 40 årene, og at da er det mer ideologisk og sosialt, og i noen tilfeller seksuelt, at noen fremdeles ønsker og søker partner, mens de fleste kvinner da er sammen med menn på grunn av tidligere etablert kjærlighet, eller ikke like ivrige på slikt lenger. Det er iallefall ikke det samme fokus på å finne partner blant de single nå som tidligere. Merker det selv også, at noe har endret seg angående tanker om dette. Ja, kvinner har blitt mer kresne. De trenger ikke lenger en mann for å overleve økonomisk. De kan stille krav og velge bort det de ikke synes er attraktivt med kvinnerollen. Før hadde de ikke så mye valg. Det var også mer skam å være enslig kvinne da. I dag er det mer luksus. Slippe å slite seg ut på mann og barn og jobbe fullt i tillegg. Anonymkode: cfa1d...613 2 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Skrevet 2. september 2024 Digger mannen min!! Han er snill, morsom, kunnskapsrik, lekker og full av kos og kjærlighet ❤️ Anonymkode: eae5a...f50 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Skrevet 2. september 2024 Er vel så enkelt som at man ønskjer å dela livet sitt med nokon og eg er ikkje lesbisk. Det kunne kanskje vore ei dama for den del? Men kvinner mangle liksom den blodfylte lem. Liker mannen min fordi han er snill og kan snakka om følelser samtidig som han beskytter oss. God blanding av fleire ting. Eller enkel å ha med å gjera. Lite drama. Anonymkode: 16e71...821 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Er det behovet for sex, ønske om barn, slippe å være ensom, nærhet og fysisk kontakt? Hva er det som driver dere mot dette? Anonymkode: cfa1d...613 Fordi jeg forelsker meg i menn. Anonymkode: d2ad0...c17 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Skrevet 2. september 2024 Jeg har barn, så det er ikke lenger en drivkraft. Jeg søker en mann for tilhørighet, nærhet og samhold. Ei god venninne kunne nok også oppfylt "behovet" med unntak av nærheten, men den er også det minst viktigste. Og innimellom lurer jeg på om det er helt tullete å lete etter en mann, for jeg har det i grunn veldig fint alene også😂 Anonymkode: 453bb...197 1
Disney Adult Skrevet 2. september 2024 #17 Skrevet 2. september 2024 For å ha noen å dele livet med gjennom oppturer og nedturer. En støttespiller, venn, kjæreste, som gjør hverdagen mye bedre. Ingenting er bedre enn å få dele hverdagen med samboeren min. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det behovet for sex, ønske om barn, slippe å være ensom, nærhet og fysisk kontakt? Hva er det som driver dere mot dette? Anonymkode: cfa1d...613 For meg var det godt selskap. En å dele opplevelser med osv. Men for 6 år siden bestemte jeg meg for at jeg for første gang i livet skulle være «egoist» og ikke ha noen andre å hensynta. Det var fryktelig vanskelig å gå i fra han som var min samboer den gang. En flott mann som ikke hadde gjort noe gærnt😅. Men driver etter å kun være meg selv, kun pleie egne interesser og ikke ta hensyn til noen andre i hverdagen var blitt for sterkt. De 6 årene har rast av gårde og jeg elsker det😊 Nærhet, sex osv har aldri vært en faktor for meg alle årene jeg har hatt kjæreste, dates, samboer etc. Det har bare vært en hyggelig bonus, men overhode ikke noe jeg har savnet de siste 6 årene. Anonymkode: d196c...8e1 2 2
Trolltunge Skrevet 2. september 2024 #19 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Ja, kvinner har blitt mer kresne. De trenger ikke lenger en mann for å overleve økonomisk. De kan stille krav og velge bort det de ikke synes er attraktivt med kvinnerollen. Før hadde de ikke så mye valg. Det var også mer skam å være enslig kvinne da. I dag er det mer luksus. Slippe å slite seg ut på mann og barn og jobbe fullt i tillegg. Anonymkode: cfa1d...613 Tenker at det er ganske naturlig rent biologisk når kvinner er ferdig med barn. En ny mann vil jo aldri bli far til hennes barn, men vil derimot ta fokus og kapasitet bort fra hennes barn og barnebarn. Menn kan få barn hele livet, så mulig det forhindrer at de får en tilsvarende stopp i rent biologisk drift mot å søke partner. Mange ønsker dessuten partner av andre årsaker enn de rent biologiske også, så det blir heldigvis (for menn spesielt) ikke slik at det er absolutt ingen kvinner over en viss alder som ønsker partner. Før kan være så mye. Før var nok også at mennesker levde i grupper, og hvor hver fase i livet hadde sin verdi. Overføringen av kunnskap og rådgivning var nok en viktig verdi når man ble eldre. At kvinner fikk sin verdi av menn og å ha en mann tror ikke jeg var slik det opprinnelige var. Det er det de der hersens religione... 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #20 Skrevet 2. september 2024 Damene er no med karane fordi me er gårdig gla i dei vel? Er no ikkje noko hokuspokus øve da? Ein kan seie mykje om mannfolka, men dei er no gode so gull dei fleste, når me ikkje er galne på dei då, då klaga me her. Anonymkode: d9a29...e3f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå