Gå til innhold

Norske talenter 2024

Motelvibes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huuuuff!

Akkurat ferdig med første episode, og de har blant annet sendt videre en dragartist uten talent, en sanger som fikk gullknapp uten at jeg skjønner hvorfor, og han fra Vestfold🤡 Så må Martine på 10 år reise hjem fordi hun må utvikle seg mer?! 

Vet ikke om jeg gidder å se mer enn første episode. For noe møl.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant? Martine var det eneste talentet der. Og programlederen som løp etter bare for å gni det inn, i stedet for å gi henne en rettferdig sjanse. 🤦🏻‍♀️

Useriøst program, og hvilken bakgrunn har dommerne? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme fjas som ifjor. De med skikkelig talent blir sendt hjem, mens andre uten spesielt talent går videre uten nøling 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker programmet, men kjenner at jeg blir litt sliten av å se på den fargerike scenen og bakgrunnen. Det er vanskelig å se deltagerne opp mot de visuelt bråkete omgivelsene. Særlig når noen skal fremføre dans - det er jo nesten umulig å se deltagerne ordentlig. 👵🏻 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha sett 3 episoder nå må jeg trekke tilbake det jeg skrev tidligere! Mange bra talenter som blir sendt videre i år! 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

En gutt som snurrer to lys rundt og rundt går videre men ikke en som husker 200 navn og bursdager. Jaha.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to siste sesongene har vært kjedelige og årets topper statistikken. Dommerene er også å sovne av, til og med Stian ser ut å slite med å holde seg våken. Silya er jo høy hele tiden, og hadde det ikke vært for det ville vel både sal og seere sovnet, så TVN kan vel takke henne for at vi ser programmene ut slik at skulle det dukke opp noe talenter av interesse så får vi det kanskje med oss. Hva var den dinosaurusgreien for noe?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (10 timer siden):

De to siste sesongene har vært kjedelige og årets topper statistikken. Dommerene er også å sovne av, til og med Stian ser ut å slite med å holde seg våken. Silya er jo høy hele tiden, og hadde det ikke vært for det ville vel både sal og seere sovnet, så TVN kan vel takke henne for at vi ser programmene ut slik at skulle det dukke opp noe talenter av interesse så får vi det kanskje med oss. Hva var den dinosaurusgreien for noe?

Det dukker heldigvis opp noen perler da. Den dansegruppa som gjorde comeback, med i hovedsak voksne damer…jeg var forberedt på pute-tv, og så bare «dæven!» Ikke dansemenneske, særlig ikke moderne, men der ble jeg stående midt på stuegulvet og glo helt fjetra 😂 Veldig glad de fikk gullknapp. Det jeg liker med Norske talenter er at det er mer enn bare synging, for det blir kjedelig i lengden 🙈Og at de ikke kun vektlegger flinkiser, men også formidling og ja. Men synes ikke Hakeem er bra i dommerrollen, blir ikke engasjert. Julie går overraskende bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare du roper høyt nok, får du gullknappen. Pute-tv. Det vi nettopp nå så nå, var ikke sang men rop. At dommerne ikke vet forskjellen. Ser ikke det programmet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det programmet har tapt seg skikkelig etter at TVN overtok. Denne sesongen er skikkelig gjesp. Og dommerene må de hvertfall skifte ut. To sure og to hyperaktive som også kjeder seg. Litt lei av Solveig Kloppen også, selv om hun vel er det ene talentet som er der.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg skikkelig skuffa over hvem dommerne sendte videre til semi.......noen få som fortjente det og resten var bare dritt........helt utrolig 😵😵‍💫  Liten Spoiler under her:

Spoiler

Fatter ikke at de to sand-damene og han "Tarzan i (rosa) underbuksa" gikk videre. 

Endret av Granneman82
Tastefeil
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (6 timer siden):

I dag er jeg skikkelig skuffa over hvem dommerne sendte videre til semi.......noen få som fortjente det og resten var bare dritt........helt utrolig 😵😵‍💫  Liten Spoiler under her:

Skjul innhold

Fatter ikke at de to sand-damene og han "Tarzan i (rosa) underbuksa" gikk videre. 

De to fra Ukraina fikk sikkert pity vote.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Filla_2375 skrev (7 timer siden):

De to fra Ukraina fikk sikkert pity vote.

Å gjett om a 🙈🙈  Det er så typisk norsk det, i norske talentprogrammer, at man sympatistemmer på dem med den tristeste historien😵‍💫🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
J.k skrev (9 timer siden):

Hvem tror dere vinner iår ? 😊 Tror Massive her😁

Jeg tror og håper Jump. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...