Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Jeg jobber i butikk og står/løper/går 8 timer i strekk hver dag. Dette er en butikk hvor vi er nødt til å kle oss ganske pent. Er det noen som har tips til sko som både er pene og gode å gå med? jeg har såå vondt i føttene og klarer snart ikke går mer på skoene jeg har. går faktisk med ecco-sko som skulle være gode på foten ble jeg fortalt. men har gnagesår og spesielt vondt under fotsålen..
Leo Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Jeg vet alt om å ha vondt i føttene og de beste skoene jeg vet om er fra "Gabor". Noen av dem er temmelig "tantete", men også mange modeller som er både elegante og gode. De er relativt dyre, men kvaliteten er jevnt over topp, så de varer lenge. Min oppriktige mening om Ecco, er at det er noe dr.. Jeg får også enormt vondt under fotsålen av dem. Dårlig kvalitet er det også.
Murf Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Har du prøvd å bruke støttestrømper? De finnes både i tynn og tykk utgave, og hjelper på hovne, vonde ben. Jobber selv et sted der jeg står/går mye, og merker forskjell på de dagene jeg har på de strømpene eller ikke. Ikke så stilig akkurat, men dersom du kan gå med bukse, så ser de jo ut som vanlige strømper nederst.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Tusen takk for tips!! Vet dere hvilke butikker som fører Gabor?
Leo Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 En av de store kjedene har dem... Mener det er Eurosko. Steen og Strøm i Oslo har også et bra utvalg.
ashera Skrevet 21. februar 2006 #7 Skrevet 21. februar 2006 Campers og Think som fås på Designforum og Lillevinkel er både kule og komfortable, men kanskje ikke akkurat av typen klassiske pen sko hvis det er det du er ute etter.
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #8 Skrevet 21. februar 2006 Skoene på uno er og veldig behagelig å gå i, er litt spesiell stil på de, synes de er lekre jeg!
Gjest Donna Skrevet 21. februar 2006 #9 Skrevet 21. februar 2006 Jeg vet alt om å ha vondt i føttene og de beste skoene jeg vet om er fra "Gabor". Noen av dem er temmelig "tantete", men også mange modeller som er både elegante og gode. De er relativt dyre, men kvaliteten er jevnt over topp, så de varer lenge. Min oppriktige mening om Ecco, er at det er noe dr.. Jeg får også enormt vondt under fotsålen av dem. Dårlig kvalitet er det også. ← Helt enig - Gabor er de beste skoene som finnes.
Gjest Elfrida Skrevet 21. februar 2006 #10 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har god erfaring med å bruke støtdempende såler i skoene. De jeg liker best er fra Scholl, og er grå. De er faktisk både tynne og myke, og finnes i pumps-formet og vanlig fasong, De kan klippes til hvis de ikke passer helt i skoen. Ikke er det spesielt dyrt heller, rundt 100-200 kroner (lenge siden jeg kjøpte nye så jeg er usikker). De kan vaskes i vaskemaskin, og holder i en evighet.
Gjest GreenSky Skrevet 21. februar 2006 #11 Skrevet 21. februar 2006 Jeg håper jobben betaler for (deler av) skoene, i og med at dette er en arbeidsutgift? Jobben burde ha funnet noen alternativer til komfortable sko til de ansatte, synes jeg, slik at dere slipper å lete rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå