AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Gikk nedover gaten da to jenter på en el-sparkesykkel kom kjørende i motsatt retning mens de så på meg. "Faen han var stygg" sa hun ene til hun andre når de kjørte forbi, Hvordan skal jeg håmdtere de negative følelesene jeg har nå? Jeg ønsker ikke å bli aggressiv. Anonymkode: 61095...823 1 30
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Folk som kjører to stk på en elsparkesykkel er allerede så hjernedøde at det ikke er noen grunn til å bry seg om deres mening. Jeg holdt på å bli påkjørt en to på en sånn en gang, og ropte etter dem at de får bot (vet jo selvsagt at politiet ikke gidder bry seg, men de skulle hatt bot for å kjøre to på en). Resultatet var at de begynte å jage etter meg, så anbefales ikke. Anonymkode: 47e8b...b54 22 10
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 Hva har det for deg å si hva de (kanskje) synes om deg? (Ikke sikkert at det er deg de snakka om akkurat da de suste fordi deg) Kjenner du disse personlig? Jobber du med de? Idioter er overalt. Anonymkode: b583a...159 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Dette har jeg også fått hørt flere ganger i løpet av livet. Du må bare heve hodet, det er de som mangler folkeskikk. Venner og folk som kjenner meg liker meg pga personligheten min. Anonymkode: 8c712...b48 3 8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Jeg hadde sagt noe tilbake. Men det er en uvane jeg har. Anonymkode: a2cba...3c0 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva har det for deg å si hva de (kanskje) synes om deg? (Ikke sikkert at det er deg de snakka om akkurat da de suste fordi deg) Kjenner du disse personlig? Jobber du med de? Idioter er overalt. Anonymkode: b583a...159 Ikke vær så naiv da. Sukk kg altså. Anonymkode: a2cba...3c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 Dette er jo samme som hun som skrev om at hun overhørte gutter i butikken som kommenterte vekten hennes. Uansett ikke greit. Anonymkode: a4986...30f 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 Folk som snakker negativt om andre har det som regel kjipt selv på en eller annen måte. Anonymkode: dc365...aca 5 1 1
Nymphadora Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 Sånne som de er bare ute etter å lage kvalm. Synes ikke du skal gi deres utsagn noen verdi. 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ikke vær så naiv da. Sukk kg altså. Anonymkode: a2cba...3c0 Det er snant at det ikke trenger å være om ts. De ser på dem de kjører fobi fordi de kjører i en helvettes fart og må følge med. Blikket går automatisk til forbipasserende. Samtalen trenger ikke handle om dem. Om det var, prøv å ignorer dem. Det er skikkelig vondt, men hva skal du med dem uansett? La dem mene det de mener å vær glad du ikke er nødt til å kjenne dem godt. Anonymkode: 6e2e2...2ba 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 Folk er feige. Når man er på elsykkel, sammen med en venn/venninne vet man at man ikke blir konfrontert, da de er langt unna deg på få sekunder. På samme måte som folk som sitter i bil og kommer slenger dritt til fotgjengere. Hadde de gått på gata sammen hadde de ikke turt å si noe til deg. Anonymkode: 46539...538 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 Hvor gamle var de? Tipper de kommer til å angre på sånn dust oppførsel kår de blir eldre. Men håndtere det - det har med dem å gjøre, ikke med deg. Du var på feil plass til feil tid. Hadde Bella Hadid gått forbi hadde de sikkert sagt «Faen, hun var altfor tynn og sminka» eller noe. Anonymkode: e633d...9af 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Skrevet 2. september 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvor gamle var de? Tipper de kommer til å angre på sånn dust oppførsel kår de blir eldre. Men håndtere det - det har med dem å gjøre, ikke med deg. Du var på feil plass til feil tid. Hadde Bella Hadid gått forbi hadde de sikkert sagt «Faen, hun var altfor tynn og sminka» eller noe. Anonymkode: e633d...9af 14-16 år så de ut som. Den alderen man er mest ærlig og ikke har filter på hva en egentlig mener. Anonymkode: 61095...823 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 14-16 år så de ut som. Den alderen man er mest ærlig og ikke har filter på hva en egentlig mener. Anonymkode: 61095...823 I den alderen er noen ganske ufordragelige, handler ikke om ærlighet 😅 Anonymkode: 8c712...b48 16 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Skrevet 2. september 2024 Just now, AnonymBruker said: I den alderen er noen ganske ufordragelige, handler ikke om ærlighet 😅 Anonymkode: 8c712...b48 Hva handler det om da? Anonymkode: 61095...823
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva handler det om da? Anonymkode: 61095...823 Føle seg bedre enn andre, ofte lav selvtillit så man snakker ned om alle andre. Ganske vanlig i den alderen dessverre, men uansett ikke grei oppførsel... Anonymkode: 910a6...e4e 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #17 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Gikk nedover gaten da to jenter på en el-sparkesykkel kom kjørende i motsatt retning mens de så på meg. "Faen han var stygg" sa hun ene til hun andre når de kjørte forbi, Hvordan skal jeg håmdtere de negative følelesene jeg har nå? Jeg ønsker ikke å bli aggressiv. Anonymkode: 61095...823 man kan bli kalt stygg og verdens fineste gjennom et liv. Hva andre sier og gjør definerer ikke din verdi som menneske. Kanskje kan opplevelsen gjøre at du får mer empati med folk som blir behandlet dårlig. Det gjør deg vakrere. De som sa de stygge tingene blir dessverre styggere i manges øyne. Anonymkode: 136d9...868 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva handler det om da? Anonymkode: 61095...823 At de er fjortisser og har ett snevert verdenssyn. Foreldre er teite og det er bare noen kule i klassen. Ærlighet fra tenåringer er ikke en fasit akkurat:p Anonymkode: ce369...ce1 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #19 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva handler det om da? Anonymkode: 61095...823 Hierarki, passe inn, teste grenser, finne segselv, rebelering, læring, være edgy og hormonell. Anonymkode: 6e2e2...2ba 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #20 Skrevet 2. september 2024 Er du «stygg»? Det er egentlig veldig få som er stygge. Om du er mindre tiltrekkende så kan du jo jobbe med det. Passe på at du vasker deg, fikser håret ditt, kler deg greit nok, retter deg opp i ryggen, og smiler litt til verden. Trene litt hjelper fantastisk på holdning. Holdning er veldig viktig. Når alt dette er sagt så tror jeg egentlig ikke at det var deg de snakket om. Ser på det som helt usannsynlig. 14-15 år gamle jenter er ikke særlig opptatt av folk utenfor sin egen boble. My mer sannsynlig de snakket pm en i klassen, eller kompisen til x eller y, eller en som hadde snakket til dem. Ta deg en tur ut å trimme litt, få deg frisk luft, gå, jogge, sykle. Nøytrale klær og hår og sjegg slår aldri feil. Smil til folk og deg selv. Anonymkode: 95848...70a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå