Rødstrupa Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Så sykt og flaut! Han har mye å tape på dette. Jobb, kone, anseelse mm. Når skal noen menn lære seg å tenke med riktig hode. Det han har gjort er over mange år. Synes mest synd på konen hans. Hadde avsluttet det ekteskapet gitt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 1 hour ago, Rødstrupa said: Så sykt og flaut! Han har mye å tape på dette. Jobb, kone, anseelse mm. Når skal noen menn lære seg å tenke med riktig hode. Det han har gjort er over mange år. Synes mest synd på konen hans. Hadde avsluttet det ekteskapet gitt. Tror du skal vokte deg både litt og mye for å generalisere dette til å gjelde mer enn akkurat han. Dette er eksklusivt et "John Anders Lindtveit Røse"-problem. Ikke et "noen menn"-problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Han er visst gift med nestlederen i KRF å antar at han har samme livssyn. Trodde de hadde høyere moral enn dette. Anonymkode: ebb36...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 2. september 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 2. september 2024 Even Tuell skrev (53 minutter siden): Tror du skal vokte deg både litt og mye for å generalisere dette til å gjelde mer enn akkurat han. Dette er eksklusivt et "John Anders Lindtveit Røse"-problem. Ikke et "noen menn"-problem. Åja, så det er bare en mann i Norge som har montert kamera for å se på folk i dusj ol.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 (endret) 32 minutter siden, Rødstrupa said: Åja, så det er bare en mann i Norge som har montert kamera for å se på folk i dusj ol.? Nei, det er det ikke. Og om du leser de tre setningene jeg skrev, så har jeg aldri hevdet noe slikt. Hvorfor forsøker du da tilskrive meg en mening det helt tydelig ikke er grunnlag for? Men vi er flere som kan spille dette spillet: Det er nok kvinner som har satt opp skjulte kameraer også. Så står vi der da; med både kvinner og menn som setter opp skjulte kameraer for ufyselige grunner. Tar du, som kvinne, ansvar for det kriminelle andre kvinner har gjort? (Det ser ganske urimelig ut når jeg skriver det på den måten, gjør det ikke? Så hvorfor skulle det liksom være greit når du gjør det?) Endret 2. september 2024 av Even Tuell 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 Er det bare menn han har filmet ? Skap homofil ? Anonymkode: b1cff...83d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 Temu og eBay er fulle av små spionkameraer for en billig penge, så sånne kameraer er nok i mange dusjer og garderober rundt omkring her i landet. Bare å smile pent neste gang du er i garderoben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heftig Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 Rødstrupa skrev (21 timer siden): Åja, så det er bare en mann i Norge som har montert kamera for å se på folk i dusj ol.? Er ikke bare èn mann, er nok mange menn. Men vis meg de damene som snikfilmer nakne menn som de onanerer til og legger ut på en side kun for kvinner som kan onanere til disse mennene. Jeg kan vedde hjemmet mitt på at det faktisk ikke finnes. Menn derimot... Ja fy faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babushka Skrevet 4. september 2024 #9 Del Skrevet 4. september 2024 (endret) Gjest Heftig skrev (23 timer siden): Er ikke bare èn mann, er nok mange menn. Men vis meg de damene som snikfilmer nakne menn som de onanerer til og legger ut på en side kun for kvinner som kan onanere til disse mennene. Jeg kan vedde hjemmet mitt på at det faktisk ikke finnes. Menn derimot... Ja fy faen. Var jo et solstudio fenomen dette før i tiden. Helt hårreisende hvor lave straffer de får også, det er faktisk høyere strafferamme for blotting. Denne saken er faktisk er fra noen år tilbake og mange husker den sikkert da hun deltok på debatten. https://www.nrk.no/norge/mannen-som-snikfilmet-julie-beholdt-jobben-_-na-vil-forsvaret-vurdere-saken-pa-nytt-1.15960749 I mine øyne er dette et grovt overgrep og burde straffes med mye høyere erstatning til ofrene og offentlig gapestokk. Sersjanten i forsvaret ble vel ikke engang navngitt i pressen. Endret 4. september 2024 av Babushka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå