AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Del Skrevet 2. september Vurderer en av disse to. Er det noen som har god kjennskap til rasen og som kan si noe om ulikhetene på disse, foruten størrelsen? Anonymkode: 27d3c...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Del Skrevet 2. september Jeg ville absolutt fått for mellompuddel. Det er i alle fall litt større sjanse for at tennene ikke er helt krise. Anonymkode: 8d1f1...3e4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Del Skrevet 2. september Mellompuddel er stort sett sunnere, både med tanke på tenner og ledd. Anonymkode: a8f5e...64c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #4 Del Skrevet 3. september De er jo bare pudler i forskjellig størrelse, og er dermed veldig like. Mellompuddel er generelt sunnere, ellers kan jeg ikke si at jeg har observert mye forskjeller. Anonymkode: 1b2cc...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå