Gå til innhold

Er det greit å kjøpe H&M-sko til 2-åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke greit. Vi har et barn i nabolaget som går rundt i sandaler fra h&m, og det er trist å se hvor dårlig motorikk hun har. De andre barna løper rundt og balanserer i skogen, hun snubler rundt.

Anonymkode: 39861...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor pike skrev (18 timer siden):

Pass på at foten får god støtte til en liten voksende barnefot. Sålen kan ikke være flat og størrelsen litt for stor. Vi kjøpte alltid sko hos skobutikker og fikk faglige råd. Outlet er sikkert greit, men vær sikker på at det blir riktig. Barneføtter tuller man ikke med. 

Sålen SKAL være flat jo. Flat og myk der hvor tåballene bøyer seg naturlig.

Støtte ved hælkappen.

Anonymkode: a203c...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (18 timer siden):

Vi kjøper gjerne pensko fra H&M, men alle typer sko som skal brukes over lengre tid i hverdagen legger vi mer penger i. Da blir det gjerne merker som Reima, Skechers og Crocs. Av en eller annen grunn passer ikke Viking sko til mine jenter men det er jo også kjent for å være et kvalitetsmerke.

Crocs er det desidert værste små barn kan bruke, elendig såle, elendig støtte og veldig klamme dat det værken puster eller har noe for inni som suger opp svette og damp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Crocs er det desidert værste små barn kan bruke, elendig såle, elendig støtte og veldig klamme dat det værken puster eller har noe for inni som suger opp svette og damp. 

Ok. Barna har vært veldig fornøyde med de. Får de velge hvilke støvler de skal ha er det alltid Crocks handle it støvlene de velger :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte utelukkende dyre kvalitetssko til mitt barn. Gjerne klær fra HM, men sko sparte jeg ikke på. Gode sko i passende størrelse er kjempeviktig! Et unntak var pensko (lakksko) som kun ble brukt innendørs om vinteren til jul og bursdager, der valgte jeg billige sko siden de bare ble brukt i noen timer av gangen og ofte var for små til neste anledning. Pensko/sandaler til vår/sommer: Dyre og ordentlige. 

Anonymkode: 552d4...523

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Cubus-unger, H&M-barn, de har det ikke så greit alltid.

Anonymkode: ea137...9ac

Hva slags uttalelse er det?

Jo takk begge one hm, Cubus og KappAhl barn bare bra. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...