Gå til innhold

Er det greit å kjøpe H&M-sko til 2-åring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke kjøp H&M sko. Hilsen barnehageansatt. Kjøp heller Friends fra Coop obs for eksempel. 

Anonymkode: 96964...2e8

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dr er for å gå i barnehagen etc bør man kjøpe litt gode sko. Vi har kjøpt Sandaker etc på hm til vårt barn. Men kanskje mer vintersko som holder de tørre og støtter beina bør kjøpes i sko butikken 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko på hm er mer mote sko en gode sko for føtter som vokser. Jeg ville ikke kjøpt sko fra hm til mitt barn.

Sko laget med tanke på barnefoten er viktig i den alderen for at barnas føtter skal utvikle seg på en god måte.

Sko er ikke det jeg ville spart penger på. Selv om sko til et barn som vokser opp I et land med 4 ulike sesonger er dyrt.

Anonymkode: e63b6...c20

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke kjøp H&M sko. Hilsen barnehageansatt. Kjøp heller Friends fra Coop obs for eksempel. 

Anonymkode: 96964...2e8

Takk for tips. Men hvor burde vi kjøpe sko for best kvalitet, synes du?

Anonymkode: 823e9...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sportoutlet har sko i bedre kvalitet enn H&M til ca samme pris, kan finne billigere der også. 

Anonymkode: d2fa1...edc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har alltid kjøpt billige sko på outlet-butikker, obs osv. Det har vært godt nok på sørlandet og i Oslo. De holder kanskje ikke varme og tørre i 10 timer ute, men litt kald før de går inn etter tre timer og blir varme igjen har gått helt bra. Ingen av dem har hatt problemer med vekst eller ankelmuskler heller, og nå har de str. 35-45.

Anonymkode: 42eb9...864

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruke sandaler fra Hm i sommer til toåringen og det funket helt fint. Ville gått for et par gode sko og så supplere med feks billigere fra Hm ved krise. Feks hovedskille er våte etc. Og har man ikke råd til annet, så er det nå så. Men da ville jeg kanskje prøvd sport outlet, for der er det veldig billige sko som er noe bedre.

Anonymkode: 9d124...897

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte tilbud på sko til barn for å trekke til seg barnefamilier. Xxl, skobutikker, coop obs osv.

Jeg er selv veldig fornøyd med Viking til mitt barn. Hadde et par som slapp igjennom vann og fikk igjen penger på reklamasjon med en gang.

Synes også timberland har vært ok

Anonymkode: e63b6...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sko fra HM som vi bruker mest inn og ut av bilen. Kjøper også pensko der. Når det kommer til brukssko kjøper vi feks Reflex, Viking, Reima, Ecco... Litt avhengig av hva som er på tilbud. 

Anonymkode: 93952...f1c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤷‍♀️ så lenge de har behagelige og fornuftige sko så spiller det vel ikke hvor du kjøper sko..

Anonymkode: 05c3f...4a6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi har alltid kjøpt billige sko på outlet-butikker, obs osv. Det har vært godt nok på sørlandet og i Oslo. De holder kanskje ikke varme og tørre i 10 timer ute, men litt kald før de går inn etter tre timer og blir varme igjen har gått helt bra. Ingen av dem har hatt problemer med vekst eller ankelmuskler heller, og nå har de str. 35-45.

Anonymkode: 42eb9...864

Kan ta en titt på Outlet. Takk for tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pass på at foten får god støtte til en liten voksende barnefot. Sålen kan ikke være flat og størrelsen litt for stor. Vi kjøpte alltid sko hos skobutikker og fikk faglige råd. Outlet er sikkert greit, men vær sikker på at det blir riktig. Barneføtter tuller man ikke med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (4 minutter siden):

Pass på at foten får god støtte til en liten voksende barnefot. Sålen kan ikke være flat og størrelsen litt for stor. Vi kjøpte alltid sko hos skobutikker og fikk faglige råd. Outlet er sikkert greit, men vær sikker på at det blir riktig. Barneføtter tuller man ikke med. 

Trenger ikke dra på Outlet. Hvilken andre skobutikker  er bra? Setter pris på gode anbefalinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøper gjerne pensko fra H&M, men alle typer sko som skal brukes over lengre tid i hverdagen legger vi mer penger i. Da blir det gjerne merker som Reima, Skechers og Crocs. Av en eller annen grunn passer ikke Viking sko til mine jenter men det er jo også kjent for å være et kvalitetsmerke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke dra på Outlet. Hvilken andre skobutikker  er bra? Setter pris på gode anbefalinger

Vi var fx på Skoringen. Men det handler vel så mye om personalet som kjeden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (1 minutt siden):

Vi kjøper gjerne pensko fra H&M, men alle typer sko som skal brukes over lengre tid i hverdagen legger vi mer penger i. Da blir det gjerne merker som Reima, Skechers og Crocs. Av en eller annen grunn passer ikke Viking sko til mine jenter men det er jo også kjent for å være et kvalitetsmerke.

Hvor kan man fysisk kjøpe disse skoene? Tenkte dra og kjøpe i morgen tidlig, før barnehagen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvor kan man fysisk kjøpe disse skoene? Tenkte dra og kjøpe i morgen tidlig, før barnehagen 

Skechers har de på Eurosko, Obs! og Skoringen. Reima har vi kjøpt på Barnas Hus, XXL Sport og Babyshop. Crocs støvler har vi kun funnet på nettet. bl.annet hos Jollyroom, Sportamore og Boozt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...