Snuffa99 Skrevet 2. september #1 Del Skrevet 2. september Hvem anbefaler dere å følge på snapchat? Jeg ønsker å følge nye mennesker som snaller om hverdagslige ting, liv og helse. Barn, utfordringer, sykdommen, pride osv. Men som ikke er "offentlige influencere" som eks Sophie Elise som er drit kjedelig. Folk dom er seg selv rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuffa99 Skrevet 2. september Forfatter #2 Del Skrevet 2. september Omg😂😂 skal stå verdt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gettogirl Skrevet 4. september #3 Del Skrevet 4. september Funkisbanden er bra. Der snapper unge mennesker med fysiske funksjonshemninger om hverdagen sin. Hverdagsmomz, hverdagsunivers og unge mammaer er også fine å følge. Handler om hverdagen med barn. Helt vanlige unge mødre. Ikka plastic fantastic influenser med der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 4. september #4 Del Skrevet 4. september Snuffa99 skrev (På 2.9.2024 den 18.19): Hvem anbefaler dere å følge på snapchat? Jeg ønsker å følge nye mennesker som snaller om hverdagslige ting, liv og helse. Barn, utfordringer, sykdommen, pride osv. Men som ikke er "offentlige influencere" som eks Sophie Elise som er drit kjedelig. Folk dom er seg selv rett og slett Eneste influenseren jeg følger på snap er Veronica N. Jensen 😊 Mulig du følger henne, men hun er ganske fin synes jeg.. Og 97% av det hun legger ut fenger meg. Legger linken til snap profilen her https://snapchat.com/t/poNrOCKV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skoskjeadi Skrevet 12. september #5 Del Skrevet 12. september Jeg har begynt å følge «instafarmasøyten» på instagram og snap. Svært gode instaposter og stort sett hverdagsgreier på snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 15. september #6 Del Skrevet 15. september Akebrett skrev (På 4.9.2024 den 14.05): Eneste influenseren jeg følger på snap er Veronica N. Jensen 😊 Mulig du følger henne, men hun er ganske fin synes jeg.. Og 97% av det hun legger ut fenger meg. Legger linken til snap profilen her https://snapchat.com/t/poNrOCKV Men husk stryk ho "medhårs". Fekk ganske stygg tilbakemelding. So for meg vart det avfølg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 12. oktober #7 Del Skrevet 12. oktober oss-to skrev (På 15.9.2024 den 21.14): Men husk stryk ho "medhårs". Fekk ganske stygg tilbakemelding. So for meg vart det avfølg. Hva skrev du til henne først da? Det tenker jeg er ganske relevant😄 Jeg følger Veronica selv, og syns hun er gøy å følge- spesielt nå hvor hun er i Korea🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 12. oktober #8 Del Skrevet 12. oktober Jeg følger Sara Emilie, men har skjønt at hun er upopulær blant brukerne her på kg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 12. oktober #9 Del Skrevet 12. oktober CrazyCatLady2500 skrev (2 minutter siden): Jeg følger Sara Emilie, men har skjønt at hun er upopulær blant brukerne her på kg. Alle «influensere» er upopulære blant brukere her på KG. Det er en del av stillingsbeskrivelsen som influenser tror jeg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinali Skrevet 12. oktober #10 Del Skrevet 12. oktober djesabelle. Hun lever et vanlige med katten sin. I Norge på sommeren og nå på vei til Hellas igjen. Tester ut forskjellige typer mat og drikke. Om det å leve livet i en van. Litt personlig da hun har vokst opp med en mor som har preget henne negativt. Mye om katter. Både sin egen og katter i Hellas hvor hun bidrar til et bedre liv for katter (og valper) på en spesifikk strand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå