Gå til innhold

Anbefalinger på snapchat, hvem er verst å følge? Leter etter nye folk å følge som snakker om hverdagsliv


Snuffa99

Anbefalte innlegg

Hvem anbefaler dere å følge på snapchat? Jeg ønsker å følge nye mennesker som snaller om hverdagslige ting, liv og helse. Barn, utfordringer, sykdommen, pride osv. Men som ikke er "offentlige influencere" som eks Sophie Elise som er drit kjedelig. 

Folk dom er seg selv rett og slett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Funkisbanden er bra. Der snapper unge mennesker med fysiske funksjonshemninger om hverdagen sin. Hverdagsmomz, hverdagsunivers og unge mammaer er også fine å følge. Handler om hverdagen med barn. Helt vanlige unge mødre. Ikka plastic fantastic influenser med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuffa99 skrev (På 2.9.2024 den 18.19):

Hvem anbefaler dere å følge på snapchat? Jeg ønsker å følge nye mennesker som snaller om hverdagslige ting, liv og helse. Barn, utfordringer, sykdommen, pride osv. Men som ikke er "offentlige influencere" som eks Sophie Elise som er drit kjedelig. 

Folk dom er seg selv rett og slett

Eneste influenseren jeg følger på snap er Veronica N. Jensen 😊 Mulig du følger henne, men hun er ganske fin synes jeg..  Og 97% av det hun legger ut fenger meg.

Legger linken til snap profilen her

https://snapchat.com/t/poNrOCKV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har begynt å følge «instafarmasøyten» på instagram og snap. Svært gode instaposter og stort sett hverdagsgreier på snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akebrett skrev (På 4.9.2024 den 14.05):

Eneste influenseren jeg følger på snap er Veronica N. Jensen 😊 Mulig du følger henne, men hun er ganske fin synes jeg..  Og 97% av det hun legger ut fenger meg.

Legger linken til snap profilen her

https://snapchat.com/t/poNrOCKV

Men husk stryk ho "medhårs". Fekk ganske stygg tilbakemelding. So for meg vart det avfølg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...