AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Del Skrevet 2. september Jeg bor ikke lenger på samme stedet jeg er vokst opp i, så har ikke mine gamle venner her. Er en oppegående og grei person selv som virkelig prøver å bli kjent med nye mennesker. Men synes det er så vanskelig å møte noen som tar kontakt tilbake, føles ofte som om jeg holder i gang relasjonen. Synes det virker som om mange er litt unnvikende også, redd for å ta sjanser hvis de ikke er helt sikre på at den andre vil ha kontakt? Jeg har bodd i utlandet en stund og synes det var mye lettere da. Håper vel egentlig dette blir bedre for de kommende generasjoner. Hva skal til for dere når dere møter potensielt nye venner? Anonymkode: ddaec...7de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Del Skrevet 2. september Jeg har inntrykk av at folk tenker at de ikke har tid til flere venner enn de har, så de fleste holder på folk de kjenner godt fra før og ikke trenger å bruke like mye energi på. Men i andre land har folk alltid kapasitet til å bli kjent med nye folk virker det som, så hvorfor har ikke vi tid og energi til det? Om de som genuint ønsker seg flere venner er unnvikende vet jeg ikke, det er jo i tilfelle synd for dem ❤️🩹 Når jeg møter nye potensielle venner er det viktig for meg at vi har god kjemi, samtalen flyter av seg selv, det er lett å forholde seg til dem og jeg synes de er morsomme. De vil jo sammenlignes med eksisterende venner som jeg elsker og digger, så det skal nok mye til å leve opp til det 🫣 Anonymkode: 40fe4...dcf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå