Gjest winterchild Skrevet 2. september #21 Del Skrevet 2. september Hell no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september Forfatter #22 Del Skrevet 2. september Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 2. september #23 Del Skrevet 2. september Nei. Trodde det bare var gamle folk som leste dødsannonser. Jeg er 63, men har ingen interesse av å lese dødsannonser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. september Forfatter #24 Del Skrevet 2. september Det er mange yngre og unge som dør også. Kjenner for å ha en liten følelse av livets gang der ute. I dag har jeg lest igjennom mange dødsannonser fra tre-fire år tilbake og fant uventet tre som jeg pleide å kjenne, hvor to av dem hadde tatt sitt eget liv og de var ikke gammelgamle heller. En aner ingenting om folks indre liv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #25 Del Skrevet 3. september Jeg leser dødsannonser i lokalavisen og på vareminnesider.no Anonymkode: 3b338...059 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september #26 Del Skrevet 3. september Ja jeg leser de hver dag. Det var slik jeg fant ut at to av mine gamle klassevenner fra barneskolen hadde gått bort. Jeg er 37 år 🙂 Anonymkode: 9849e...4e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Påhanigjen Skrevet 4. september #27 Del Skrevet 4. september Uff ja, hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #28 Del Skrevet 4. september Pakini skrev (På 2.9.2024 den 17.38): Ja, for dere som ikke har tilgang til lokalaviser, så vil jeg anbefale appen Minnesider, der kan man lese annonser gratis. Bare jeg som synes det er snokete å lese/lete der inne? Anonymkode: 7e65b...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #29 Del Skrevet 4. september Hoppetaujenta skrev (På 2.9.2024 den 19.33): Skulle ha likt å enklere kunne finne ut hvor folk ligger begravet for å ta en tur og vanne litt etc. Kan søke på nett, men om en ikke finner eksakt etternavn, fødsels og dødsdato, så blir det vanskeligere. Hvorfor skal du det? Vet du at disse gravene trenger vanning og etc da? Jeg hadde blitt såret om noen andre hadde følt at de måtte ta seg av et gravsted som jeg fint klarer å vedlikeholde selv. Anonymkode: 7e65b...ebf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. september Forfatter #30 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare jeg som synes det er snokete å lese/lete der inne? Anonymkode: 7e65b...ebf Det er offentlig info som er tilgjengelig for alle som vil tenke litt over liv og død. Jeg snoker ikke. Jeg tar farvel. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor skal du det? Vet du at disse gravene trenger vanning og etc da? Jeg hadde blitt såret om noen andre hadde følt at de måtte ta seg av et gravsted som jeg fint klarer å vedlikeholde selv. Anonymkode: 7e65b...ebf Det er ikke snakk om å overta stell av grav, men en omsorg mens jeg står foran graven, minnes og tenker på det som var og som nå er over. Å vanne tørre planter er en vennlig handling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #31 Del Skrevet 4. september Ja inn på minnesiden hver dag og ser. Så kan jeg tenne et lys for dem på minnesiden og skriv noen ord hvis jeg føler for det. Anonymkode: b70cf...9e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 4. september #32 Del Skrevet 4. september Hoppetaujenta skrev (På 2.9.2024 den 17.31): Jeg har gjort det i mange år. Det kjennes viktig å holde seg oppdatert om hvem som går videre før meg. Jeg går i tillegg inn på begravelsesbyråenes oversikt for å virkelig få med meg alle sammen, klikker meg inn og leser selve annonsene. Syns det er fint når de legger ved et godt bilde av den som reiste videre. Jeg tenker nok litt på døden hver dag. Den beveger seg jo nærmere sekund for sekund, så jeg må ha tankene og mulighetene sortert. Får ikke vite før timen er der, men allikevel. Undres på hvordan det blir... Hva med deg? Jeg er som deg. Jeg leser alltid dødsannonsene i avisa, og er støtt og stadig innom minnesiden på nettet for å se. En og annen gang tenner jeg lys på minnesiden, og ellers liker jeg også den siden hvor jeg kan se bilder av gravstøtter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #33 Del Skrevet 4. september Jeg leser/ser over annonsene i Aftenposten hver dag. Det blir færre og færre, så mange dødsfall jeg ikke får med meg. Anonymkode: a8aa0...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 19. september #34 Del Skrevet 19. september (endret) Folk jeg kjenner (fordi de er nært meg i alder) har begynt å dø. Tenker at det er fint å holde seg oppdatert, slik at man ikke gratulerer dem med dagen på FB og sånt. Endret 19. september av Lovise78 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #35 Del Skrevet 19. september Jepp Anonymkode: 72719...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå