Gå til innhold

Vi reiser til Lalyssos Rhodos denne uken, hotell Kassandra. Nå var jeg så dum at jeg gikk inn på Ving og leste anmeldelser om dette hotellet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ring og hør om dere kan bytte hotell.

Jeg reiste uspesifisert en gang, og havnet på et helt grusomt hotell. Og da fikk jeg byttet til bedre hotell, og det var ikke så dyrt å bytte.

Anonymkode: 7ff36...3e9

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 14.28):

Uff, nå gruer jeg meg. 

Har vært på mange 3 stjernes hotell og de har vært helt greie/bra. 

Ser for meg at hele ferien blir ødelagt.

Får kanskje sende en mail til Ving. 

Anonymkode: ad7be...6fc

Stjernene sier egentlig mest om hvilke fasiliteter hotellet tilbyr, ikke om det er bra eller dårlig. Det er heller ingen internasjonal standard for hvordan disse stjernene deles ut.

Med tanke på hvor mye falske anmeldelser som florerer så unngår jeg egentlig alt som er under 4 av 5 i gjesteanmeldelse, og jeg tror ikke jeg har booket noe som helst uten å lese anmeldelser og gjøre research på 20 år. Det har nok spart meg for mange ubehagelige opplevelser…

Anonymkode: 0e201...553

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig spesielt å bestille en reise uten å lese om hotellet først. 3 stjerners er ikke noe bra uansett. Må opp på minimum 4 stjerner

Anonymkode: 0d032...376

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig dumt å bestille reise før du har lest om hotellet. Det finnes anmeldelser som er kjøpt og betalt, men ved å søke på flere plattformer så er det ganske enkelt å danne seg et bilde av hotellet ganske raskt. Jeg reiser mye og har aldri bommet på hotell ved å booke de med gode tilbakemeldinger. Trenger ikke nødvendigvis å være 5 stjerner for å være bra. Bodde på 3 stjerner til 300kr i sommer og det var helt tipp topp.

Har nå tatt en rask sjekk av hotellet du skal på og det ser dessverre ikke bra ut. Nå vet ikke jeg hvilke krav du stiller til et hotell og hva du er vant med, men for meg er det viktigste at det er rent, noe hotellet du har bestilt ikke er. Hadde jeg vært deg så hadde jeg byttet hotell dersom du har råd til det. hvis du ikke har mulighet til det så sjekk for sengedyr og vær forsiktig med det su spiser og drikker der. Idoform er lurt å ta med.

Anonymkode: fe2a1...c1b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker man må trekke fra en stjerne i Hellas for å forstå hvilket type hotell det er. 3 stjerner i Hellas tilsvarer 2 stjerner i Norge. Jeg ville også kontaktet Ving og bedt om å bytte hotell. 

Anonymkode: 1962d...2ab

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor i all verden bestiller man uten å lese anmeldelser først?

Nå har jeg lest, bare for å svare i denne tråden, og jeg hadde nok bedt om å bytte hotell ja.

Anonymkode: cfbdc...3ad

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville aldri ha brukt Ving i utganspunktet.

De gjør ingenting om hotellet er fullt av veggdyr og skittent og har selv opplevd å måtte betalte fra egen lomme et annet hotell da rommet vi fikk hadde både oppkast på gulv som var tørka inn, spindelvev på kjøkkeninnredningen, fullt av dyr og skitne, brukte sengetøy. Rommet vi fikk samsvarte ingenting med det som var på bildene og som vi bestilte. 

Ving gjorde ingenting, de er en gjeng ungdommer som leker reiseledere,  og VG ville skrive om det. Aldri Ving mer. Helt latterlig konsept med null respekt for sine kunder.

Anonymkode: 0f179...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...