AnonymBruker Skrevet 2. september #1 Del Skrevet 2. september Jeg har 4 kilo som skal ned til 19 september. totalt 14 men akkurat det målet 4 kilo til da er viktig. jeg er 74 kg, 163 høy og i god form. Svømmer 2000 meter på 50 -55 min. (Bryst) Spiser et måltid for dagen nå og har gått fra lavkarbo til carnivore. Nøyaktig på 1200 kalorier. hvor mye nå jeg trene hver dag? Jeg kan ha to - tre økter opptil 3 timer pga skade kan jeg ikke ha belastning på kne men kan gjøre styrke, spinning, svømming. er det mulig? Nå er jeg på minus 1000-1200 kalorier per dag Anonymkode: 66b22...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #2 Del Skrevet 2. september 4 kg på 2 uker? Nei. I alle fall ikke i fettvekt. 7000 kcal tilsvarer 1 kg ned, som betyr at du må ha 28.000 kcal i underskudd for å gå ned 4 kg. Du kommer til å gå ned max 2-3 kg, sannsynligvis ikke mer enn 2 kg tipper jeg. Hvis ingen blir drept av at du ikke har gått ned 4 kilo til denne datoen, så bør du kanskje tenke deg om og heller gå ned i vekt på en måte som er bra og bærekraftig for kroppen din. Anonymkode: 4ed71...312 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #3 Del Skrevet 2. september 13 minutter siden, AnonymBruker said: 4 kg på 2 uker? Nei. I alle fall ikke i fettvekt. 7000 kcal tilsvarer 1 kg ned, som betyr at du må ha 28.000 kcal i underskudd for å gå ned 4 kg. Du kommer til å gå ned max 2-3 kg, sannsynligvis ikke mer enn 2 kg tipper jeg. Hvis ingen blir drept av at du ikke har gått ned 4 kilo til denne datoen, så bør du kanskje tenke deg om og heller gå ned i vekt på en måte som er bra og bærekraftig for kroppen din. Anonymkode: 4ed71...312 Så du tenker det er umulig også med trening og rigid diett? Behov er ca 2000 per dag så om jeg trener 2 timer dagen er jeg i 1000 underskudd - dette er 7000 per uke. Er det en intensiv treningsform jeg kan gjøre som vil hjelpe? Det er vanskelig for meg iom at jeg er vant til løping men ikke kan gjøre det nå ingen blir drept, annet enn stoltheten min 😅 Anonymkode: 66b22...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 2. september #4 Del Skrevet 2. september Kroppen din kommer til å gå i krisemodus når du holder på sånn. Hvorfor vil du deg selv så vondt? Du spiser alt for lite. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #5 Del Skrevet 2. september 2 minutter siden, Lizard said: Kroppen din kommer til å gå i krisemodus når du holder på sånn. Hvorfor vil du deg selv så vondt? Du spiser alt for lite. Nei jeg følger keto og har spist 1-2 måltid i snart 6 mnd jeg har gått ned fra 85 til 74 siden januar og er veldig fornøyd med meg selv. nå ble jeg utfordret til å gå til 70 innen 19 september , og måtte si ja til en ubehagelig konsekvens om ikke, pga sykdom ligger jeg tre uker etter skjema , men jeg vil gjerne så gjerne klare det å gå ren carnivore i 2.5 uker er ikke krise for meg. spørsmålet er om jeg kan klare det med økt trening og hvilken type, iom at jeg ikke kan gjøre hva jeg har vært vant til Anonymkode: 66b22...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #6 Del Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei jeg følger keto og har spist 1-2 måltid i snart 6 mnd jeg har gått ned fra 85 til 74 siden januar og er veldig fornøyd med meg selv. nå ble jeg utfordret til å gå til 70 innen 19 september , og måtte si ja til en ubehagelig konsekvens om ikke, pga sykdom ligger jeg tre uker etter skjema , men jeg vil gjerne så gjerne klare det å gå ren carnivore i 2.5 uker er ikke krise for meg. spørsmålet er om jeg kan klare det med økt trening og hvilken type, iom at jeg ikke kan gjøre hva jeg har vært vant til Anonymkode: 66b22...f20 Dette er jo fullstendig idioti, beklager å måtte si det. Anyways, du må forbrenne 7000 kcal for å gå ned et kilo. Dette klarer du ikke med trening, ikke på den korte fristen du har satt deg. Anonymkode: bcc88...83a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september #7 Del Skrevet 2. september 12 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er jo fullstendig idioti, beklager å måtte si det. Anyways, du må forbrenne 7000 kcal for å gå ned et kilo. Dette klarer du ikke med trening, ikke på den korte fristen du har satt deg. Anonymkode: bcc88...83a Det er det aldeles ikke. forskning har vist at rask vektnedgang slettes ikke er så ille som man påstod tidligere- maten jeg spiser er ekstremt næringsrik og mettende også uten en eneste meningsløs kalori. skuespillere gjør dette rett som det er og jeg spør om treningsmetode som er effektiv for kalori brenning og hvor mye jeg bør legge inn. Målet er 60 til desember og jeg har ingen problemer med rigid kosthold hjelper autoimmun sykdom gjør det også 🤭 Anonymkode: 66b22...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 4. september #8 Del Skrevet 4. september Med såpass stort underskot og lite kroppsvekt et det du mister primært muskulatur og organvev. Fett vil det gå lite av, og forbrenninga vil gå drastisk ned. Du vil også gå på ein vegg mtp energikompensering om du auker aktiviteten, slik at du sannsynlegvis kaster bort masse tid for null gevinst. Dessuten vil du naturlegvis møte på helseutfordringar frå kosthaldet ditt på sikt. Anbefaler deg ein tur på ROS. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #9 Del Skrevet 4. september AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 17.40): Det er det aldeles ikke. forskning har vist at rask vektnedgang slettes ikke er så ille som man påstod tidligere- maten jeg spiser er ekstremt næringsrik og mettende også uten en eneste meningsløs kalori. skuespillere gjør dette rett som det er og jeg spør om treningsmetode som er effektiv for kalori brenning og hvor mye jeg bør legge inn. Målet er 60 til desember og jeg har ingen problemer med rigid kosthold hjelper autoimmun sykdom gjør det også 🤭 Anonymkode: 66b22...f20 Hvor gammel er du? Anonymkode: afbcb...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #10 Del Skrevet 4. september "Ubehagelig konsekvens".... Grov a pair og ikke gjør din egen kropp og helse til andres underholdning. Anonymkode: afbcb...8af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september #11 Del Skrevet 4. september 3 hours ago, aazy said: Med såpass stort underskot og lite kroppsvekt et det du mister primært muskulatur og organvev. Fett vil det gå lite av, og forbrenninga vil gå drastisk ned. Du vil også gå på ein vegg mtp energikompensering om du auker aktiviteten, slik at du sannsynlegvis kaster bort masse tid for null gevinst. Dessuten vil du naturlegvis møte på helseutfordringar frå kosthaldet ditt på sikt. Anbefaler deg ein tur på ROS. Det er også uriktig dette er det gjort masse forskning på. Jeg spiser enormt bra, følger en diett plan for auto immun sykdom, det eneste jeg har endret er på kalori inntak. jeg er grundig fulgt opp av lege pga overnevnte og tar blodprøver en gang i mnd pga anemi blant annet. selvfølglig er noe av vekttapet også muskel masse men veldig lite. usikker på om man kan linke forskning her, men det ble gjort stort studie på mennesker som blant annet fastet i en uke som gir store helsefordeler. jeg spurte om hvordan treningsmetoder jeg kan legge inn for å gå i mer kalori underskudd men ser at det mangler på kunnskap rundt kosthold og at man heller vil kritisere. Det er leit. Anonymkode: 66b22...f20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå