AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Flere ganger når jeg skal ta ut av oppvaskmaskinen kjennes tingene litt småseigt ut. Og om jeg skyller noe som kommer rett fra oppvaskmaskina så skummer/bobler det. Renser maskinen ganske ofte. Bruker kapsler fra yes og finish. Maskinen eller kapslene som har skylda tror dere? Anonymkode: 16f60...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Glassene gnisser også noe helt ekstremt når jeg tar i de. Og bestikk mot fat har også begynt å lage mer ulyder enn før. Anonymkode: 16f60...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Prøvde å håndvaske noen av glassene med zalo uten at det hjalp. Lagde veldig mye gnisselyder da jeg vasket også. Anonymkode: 16f60...a09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 Dropp kapsler og bytt til pulver Anonymkode: 69375...ca3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Bruk Sun maxpower, eneste som duger. Anonymkode: 0748f...86e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #6 Del Skrevet 3. september 2024 Du kan jo også kjøre et kortprogram på for eksempel en time, der du ikke bruker noe vaskemiddel. Da blir alt skikkelig skylt. Anonymkode: 6e3bb...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #7 Del Skrevet 3. september 2024 En annen sak, er at mange fyller oppvaskmaskinen så usannsynlig full. Jeg bruker alltid å ha god avstand mellom tallerkener osv. Vasker heller en ekstra maskin i stedet for å ha en overfylt maskin der vasken kanskje ikke blir helt ren. Anonymkode: 6e3bb...57e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 Kjører du kortprogram? Hadde samme problemet, men det ordna seg da jeg gikk over til pulver. Kortprogrammet rakk ikke å oppløse tablettene på den korte tida, så ble liggende igjen såpe på tallerkenen - høres ut som om er det samme hos deg. Anonymkode: 3b6c4...952 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #9 Del Skrevet 3. september 2024 Bruk pulver, ikke tabletter. Hvis jeg kjører kortprogram kjører jeg et skylleprogram etter vasken er ferdig. Gnissingen skyldes mangel på glansemiddel Anonymkode: 54640...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillebamsemums Skrevet 3. september 2024 #10 Del Skrevet 3. september 2024 Vi sliter med å få Norges glassene helet rene. De er ofte mere møkkete når jeg tar dem ut enn inn. Er tydelig at det er såperester og mat rester. Alt annet blir rent, samt andre glass typer, kopper og krus. Må ofte vaske glassene for hånd, noe som er kjempe irriterende og slitsomt i lengden. Vi har til og med fått ny maskin og fortsatt skjer det samme. Vi har ikke for mye i maskinen, og bruker både glansmiddel og vanlig tablett. Har renset maskinen flere ganger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirstrimmel Skrevet 3. september 2024 #11 Del Skrevet 3. september 2024 Kan også være lurt å rense filteret og kjøre en maskinrens på langprogram om det er lenge siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå