Djun80 Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Holder på å bli gaaal. Leiter etter en sang som jeg trodde kanskje Massive Attack spiller, men nå er jeg ikke så sikker lenger. Er en dame som synger- litt soul stemme. Veeeldig rolig sang- den begynner med "in the morning when i`m feeling blue" refrenget er: I wanna say thank you let this be a prayer for when I say thank you I know you`re still there" mye melodi og egentlig ikke så mye sang... Huff... sikkert ikke lett, men leiter event. etter en nett side der du kan skrive inn deler av teksten og søke.... ANYONE???
Nemmera Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 Jeg pleier som regel bare å skrive inn deler av teksten i f.eks. google, og da finner jeg det alltid... men finner ikke denne... er du helt sikker på at teksten er riktig ? vet med meg selv at det er lett å misforstå
Djun80 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2006 Supert tips!!! Lurer faktisk på om jeg har funnet den, men får ikke åpnet videoen... noen som har lyst å prøve og se om de får opp sangen? hm.... får prøve å laste den ned fra nettet http://www.hotget.com/videocode/Rollo_Goes...ayer--7733.html
Gjest Maddy Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Hmmm det høres ut som Teardrops av Massive Attack. Tror det var det den het i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå