AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Ja, hva velger du? Engelsk for min del, uten tvil. Anonymkode: b2371...865 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Norsk Anonymkode: d75b1...697 4 1
Disney Adult Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Norsk, men engelsk en sjelden gang når jeg er på hotell. 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Norsk. Den engelske blir for kraftig. Havregrøt til hverdags, og varme rundstykker med noe lagd av egg i helger 🙂 Anonymkode: 4211c...946 2 2
-jk- Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 Definitivt norsk. Med surdeigsgrovbrød. 2
Meowmere Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 Jeg innholdet i den engelske frokosten, men det blir for tidlig med så mye mat til frokost.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 Jeg liker engelsk frokost når jeg har god tid, feks på hyttetur. Skive eller havregryn til hverdags 😊 Anonymkode: aa6aa...797
Margit777 Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Hadde kasta opp med en engelsk frokost så tidlig som frokost. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 Jeg syns engelsk smaker best, men det blir for mye til frokost, så da blir det den norske. Liker godt engelsk frokost til lunsj da. Til frokost foretrekker jeg egentlig en kontinental, gjerne en croissant eller lignende og kaffe. Anonymkode: 3d90b...044 1
katties Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 Norsk, om jeg må velge ut av disse to. Har ikke tenkt å bli feit og syk, så spiser engelsk bare en gang per flere år.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Skrevet 2. september 2024 Norsk! Helst med et tykt lag bremykt og røkelaks 🤤 Det frister absolutt ikke med bønner i tomatsaus og pølser til frokost.. Anonymkode: 69a10...9cb
Million Skrevet 2. september 2024 #14 Skrevet 2. september 2024 Den engelske gir deg jo en hel dagsrasjon med kalorier i ett måltid... Jeg vet ikke om jeg hadde maktet så mye mat på en gang på starten av dagen. Det tar en stund før jeg blir skikkelig sulten. Lunsj, kanskje, hadde den engelske passet fint til. Noe lettere dersom jeg skal spise tidlig, kjapt etter at jeg har våknet. 1
skreppamedleppa Skrevet 2. september 2024 #15 Skrevet 2. september 2024 Norsk! Det er generelt få ting som er så godt og som jeg craver som første måltid som gode hjemmelaget grovbrød eller grove rundstykker med helt enkelt godt pålegg som leverpostei m rødbeter, hvitost og skinke med paprika og agurk eller andre typer "norske" pålegg som makrell i tomat. Det er sånn jeg vil ha det av alt jeg kan velge og pannekaker med 4 tonn lønnesirup, frityrsteikte ditt og datt, en stor middsgsporsjon med trailer mat, og annet kan være greit sånn innimellom (dagen etter alkohol, en seeeeein lørdags brønsj,) i sånne tilfeller som ikke er for ofte. Men gi meg en typisk norsk frokost i hverdagen! Lykke 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Skrevet 2. september 2024 skreppamedleppa skrev (38 minutter siden): Norsk! Det er generelt få ting som er så godt og som jeg craver som første måltid som gode hjemmelaget grovbrød eller grove rundstykker med helt enkelt godt pålegg som leverpostei m rødbeter, hvitost og skinke med paprika og agurk eller andre typer "norske" pålegg som makrell i tomat. Det er sånn jeg vil ha det av alt jeg kan velge og pannekaker med 4 tonn lønnesirup, frityrsteikte ditt og datt, en stor middsgsporsjon med trailer mat, og annet kan være greit sånn innimellom (dagen etter alkohol, en seeeeein lørdags brønsj,) i sånne tilfeller som ikke er for ofte. Men gi meg en typisk norsk frokost i hverdagen! Lykke 100% enig Anonymkode: 03c05...b8c
Tabris Skrevet 2. september 2024 #17 Skrevet 2. september 2024 Til hverdags - norsk Til helg eller spesielle anledninger - engelsk 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Skrevet 2. september 2024 En blanding, grov brødskive med ost og/eller egg, en eller to skiver bacon. En god kopp te. Anonymkode: 8bfce...19e
Gjest jegerrinne Skrevet 2. september 2024 #19 Skrevet 2. september 2024 Norsk. For meg blir engelsk mer noe em har til lunsj
Stor pike Skrevet 2. september 2024 #20 Skrevet 2. september 2024 Engelsk, med riktig bacon, tomat og sopp. Men ingen black pudding for meg, takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå