Gå til innhold

Mensen etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Nå er det ca 4 måneder siden jeg fikk mitt første barn. Jeg hadde renselse i ca 4 uker etter fødselen. Rundt den 6 uken etter fødselen begynnte jeg på p-pillen igjen. Når jeg skulle ta sukkerpillene fikk jeg mensen men den var mye sterkere enn normalt, me kraftigere blødning å smerter. Ble bekymret av dette å gikk til lege. Fikk høre at dette var normalt å at jeg måtte komme tilbake om det varte lenger. Etter den uken var alt normalt å jeg fortsatte å ta p-pillene. De første 3 ukene med vanlig pille var grei men jeg prøvde å hoppe over sukkerpillene å fortsatte å ta de vanlige pillene videre, men på dag 3 kom mensen uansett, etter 7 dager var selve mensenblødningen over men nå er jeg inne på den 3uken med det som virker å være «rester» av mensen. Brunere utflod ved første tørk å på tørk 2 er det rosa igjen. Er det noen som har opplevd noe lignende? Å hvor lenger varte det? Har ikke noe vondt, ikke kløe, ikke lukt, ikke rødt eller irritert alt virker ellers tipp topp der nede. Koster litt for p-piller å føler jeg tar de forgeves når jeg fortsatt «blør»

Anonymkode: 1a1cb...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...