AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 Hvordan bør jeg tenke mht interressenivå? Har datet en mann ca en dag i uken en mnd. Mye klining når vi er sammen, og han spør alltid om når tid vi kan sees neste gang (jeg prøver å begrense det til en gang i uken slik at vi kan bli sakte kjent) Jeg ser han er aktiv på tinder (vi matchet på en annen app, derfor kommer han opp i bunken min) Hva tror dere, er jeg pausefisk.. eller er dette helt normalt og noe jeg ikke skal legge for mye i. Blir helt forvirret av nåtidens dating. Anonymkode: 411ce...9de
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Hva er en pausefisk? Anonymkode: c840a...49d 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva er en pausefisk? Anonymkode: c840a...49d Lett underholdning mens du venter på noe bedre Anonymkode: 411ce...9de 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Jeg synes det virker rart å begrense møtene til én gang i uken. Hvordan skal dere bli kjent? Anonymkode: fcc3c...018 6 1
Enni Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 Hvordan bli kjent når det er mye klining når man først møtes og kun er en gang i uka? Høres mer ut som en som kun er ute etter sex og ikke forpliktelse.
Meowmere Skrevet 2. september 2024 #6 Skrevet 2. september 2024 Tipper det er lett for ham å misforstå dine intensjoner også, hvis du begrenser hvor ofte dere møtes. 3 1
kommodevaran Skrevet 2. september 2024 #7 Skrevet 2. september 2024 Godt mulig at han også er forvirret og tenker det samme om deg. Du er med på å treffes, men bare en gang i uken. Og du er tydeligvis også aktiv på Tinder, han har sikkert sett deg der også. Virker ikke som du er så voldsomt interesset selv. Blir du like forvirret av din egen adferd? 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Skrevet 2. september 2024 Tja, ikke vet jeg, men for meg er det uaktuelt å fortsette å treffe noen som er aktive på datingapper mens vi prøver å finne ut av ting. Anonymkode: e5a2a...35e 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Skrevet 2. september 2024 Jeg hadde nok fortsatt være på apper dersom jeg møtte noen som ikke ville møte meg oftere enn en gang i uken. Anonymkode: 00a40...a9c 7 1
Macro Skrevet 2. september 2024 #10 Skrevet 2. september 2024 Du skal bli bedre kjent med han ved å begrense møtene? Han opplever nok situasjonen omvendt, at det er du som holder han på gress. Vent med å date til du er moden nok til å gjøre det skikkelig. 1
Macro Skrevet 2. september 2024 #11 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja, ikke vet jeg, men for meg er det uaktuelt å fortsette å treffe noen som er aktive på datingapper mens vi prøver å finne ut av ting. Anonymkode: e5a2a...35e Å kline en gang i uken er ikke "å finne ut av ting". Enten leker hun med han eller så er hun så usikker på seg selv at hun bør holde seg singel. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde nok fortsatt være på apper dersom jeg møtte noen som ikke ville møte meg oftere enn en gang i uken. Anonymkode: 00a40...a9c Det ligger noe i dette, med mindre man har god grunn som jobb eller hensyn til barn. Og det henger jo ikke helt på greip å bli "langsomt kjent" når dere allerede kliner? Tror du sender ut veldig motstridende signaler her. Jeg hadde nok slitt med å tenke at du er seriøs/ interessert i noe varig. Anonymkode: 92bc6...887
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #13 Skrevet 2. september 2024 Takk.. Dere har nok rett at jeg sikker sender ut motstriende signaler. Han fremstår som en bra fyr, ellers hadde jeg aldri kysset noen så tidlig i forløpet. Jeg har bare hatt fine kjærester, men dessverre klarte jeg å rote meg bort i en narsissist/psykopat, som var mitt siste forhold. Løgn, utroskap & jævelskap. Det har virkelig satt spor, så for å ikke havne i samme loop igjen vil jeg ta det litt rolig for å bli ordentlig kjent med han, og vil begrense det fysiske inntil jeg føler meg trygg. Men om dette skyver han bort er jeg jo like langt? Hva er riktig balanse? TS Anonymkode: 411ce...9de
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Takk.. Dere har nok rett at jeg sikker sender ut motstriende signaler. Han fremstår som en bra fyr, ellers hadde jeg aldri kysset noen så tidlig i forløpet. Jeg har bare hatt fine kjærester, men dessverre klarte jeg å rote meg bort i en narsissist/psykopat, som var mitt siste forhold. Løgn, utroskap & jævelskap. Det har virkelig satt spor, så for å ikke havne i samme loop igjen vil jeg ta det litt rolig for å bli ordentlig kjent med han, og vil begrense det fysiske inntil jeg føler meg trygg. Men om dette skyver han bort er jeg jo like langt? Hva er riktig balanse? TS Anonymkode: 411ce...9de Lytt til degselv, riktig person vil forstå. Mange som gir råd her inne er veldig sexifiserte, så husk at de ikke nødvendigvis tenker på deg når de svarer, men seg og sin lyst. Anonymkode: d3e4c...c8b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde nok fortsatt være på apper dersom jeg møtte noen som ikke ville møte meg oftere enn en gang i uken. Anonymkode: 00a40...a9c Spesielt når ts også er på Tinder. Anonymkode: 7ce8a...912
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Skrevet 2. september 2024 Du er jo også aktiv? Hvorfor skal det være annerledes for han? Dere har kyssa og møtes kun en gang i uka, han skylder deg lite før dere er enige om å være eksklusive Anonymkode: f8422...362 2
Gjest ZarahSweet Skrevet 2. september 2024 #17 Skrevet 2. september 2024 Er vel han som er din pausefisk om du ikke vil møtes mer enn én gang i uken? 👀
Papirstrimmel Skrevet 2. september 2024 #18 Skrevet 2. september 2024 Helt greit å ta ting langsomt, men det betyr vel oftest at man f.eks. venter med å flytte sammen, sånne ting? Om du bare treffer ham en gang i uka, og ikke vil treffes mer, er det ikke rart han nok antar du ikke er så ivrig. Hva er verdien i å bli "sakte kjent"?
Macro Skrevet 2. september 2024 #19 Skrevet 2. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk.. Dere har nok rett at jeg sikker sender ut motstriende signaler. Han fremstår som en bra fyr, ellers hadde jeg aldri kysset noen så tidlig i forløpet. Jeg har bare hatt fine kjærester, men dessverre klarte jeg å rote meg bort i en narsissist/psykopat, som var mitt siste forhold. Løgn, utroskap & jævelskap. Det har virkelig satt spor, så for å ikke havne i samme loop igjen vil jeg ta det litt rolig for å bli ordentlig kjent med han, og vil begrense det fysiske inntil jeg føler meg trygg. Men om dette skyver han bort er jeg jo like langt? Hva er riktig balanse? TS Anonymkode: 411ce...9de Du må legge fortiden bak deg om du vil videre, det er det mange av oss som har erfart. Folk med "traumer" som begynner med dating kan ofte forårsake skade på andre. Hold tunga i munnen til du har SNAKKET med han, finn ut om dette er liv laga, og ikke minst forklar han at din oppførsel skyldes this and that. Det er slik man blir kjent med folk, ikke ved å kline en gang i uka. Pr nå kan det godt hende stakkaren ikke forstår en dritt, og da gjør han lurt i å lete etter damer som faktisk vil satse. Vi alle har bagasje i større eller mindre grad, men det er noe vi bare er helt nødt til å deale med(med eller uten profesjonell hjelp). Å behandle uskyldige folk dårlig pga ens egne dårlige erfaringer er etter min mening veldig ugreit. Endret 2. september 2024 av Macro 1 1
kommodevaran Skrevet 2. september 2024 #20 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk.. Dere har nok rett at jeg sikker sender ut motstriende signaler. Han fremstår som en bra fyr, ellers hadde jeg aldri kysset noen så tidlig i forløpet. Jeg har bare hatt fine kjærester, men dessverre klarte jeg å rote meg bort i en narsissist/psykopat, som var mitt siste forhold. Løgn, utroskap & jævelskap. Det har virkelig satt spor, så for å ikke havne i samme loop igjen vil jeg ta det litt rolig for å bli ordentlig kjent med han, og vil begrense det fysiske inntil jeg føler meg trygg. Men om dette skyver han bort er jeg jo like langt? Hva er riktig balanse? TS Anonymkode: 411ce...9de Når du sier du vil begrense det fysiske, er det da snakk om sex? For du trenger da absolutt ikke å ha sex med noen for å bli bedre kjent med dem. Men kanskje treffes litt oftere? Gjøre ting sammen, foreslå dater selv, ta dere tid til å snakke ordentlig sammen? Vise at du selv er interessert. Og som andre har foreslått, ta en prat med ham om dette. Men bli enig med deg selv først om hva du mener med at du vil ta det langsomt. For man kan da absolutt treffes ofte og gå mer seriøst inn for å bli kjent med hverandre uten at man trenger å ligge sammen eller flytte inn med hverandre etter et par måneder. Du har allerede datet fyren en stund, så du bør nå ha en formening om du liker ham eller ei. Om du har lyst til å fortsette å treffe ham, tenker jeg det er best å være ærlig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå