AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #61 Del Skrevet 5. september 2024 Det er jo bare å se her på Kvinneguiden. Mange synes at folk er for mye syke og holder seg hjemme altfor lett. Selv har jeg en sjef som kommer med utallige eksempler på hvordan man kan jobbe litt. Vi må begrunne sykdom på telefon slik at de kan vurdere oss. Anonymkode: 51155...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2024 #62 Del Skrevet 5. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 12.33): Noen får beskjed om å komme, min sjef «godtar ikke» forkjølelse og feber som egenmeldingsgrunn, for eksempel. Det er ikke alltid pur egoisme. Anonymkode: ab7cb...c98 Feber er egenmeldingsgrunn. Anonymkode: 3b786...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 6. september 2024 #63 Del Skrevet 6. september 2024 https://www.nrk.no/ytring/noe-er-sykt-med-det-norske-fravaeret-1.17032871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #64 Del Skrevet 7. september 2024 Bare vent dersom det blir innført karensdager. Da vil de fleste som kan stå på beina komme på jobb åkkesom. Jeg kan garantere at jeg stiller opp om jeg så må krabbe til jobben om jeg taper økonomisk på å være hjemme. Det er ikke rom for lønnskutt i dagens økonomiske situasjon, der kjøpekraften synker mange prosent i året. Anonymkode: ae893...cde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #65 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 13.00): Hvem skal handle for dem, da? Du? Anonymkode: ea3e4...e8e Nå har myndighetene anbefalt at alle skal ha mat og vann til en hel uke liggende. Anonymkode: cff32...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #66 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 12.23): tja, du kan jo leite frem et munnbind og ta med deg noe håndsprit for egen del.... og unngå smitte på den måten TS... Anonymkode: 28540...95c Ja det er hva vi gjør det til selv også tenker jeg. Mannen var kjempe dårlig. Mens jeg tok og spritet meg og tok litt covid forhåndsregler. Ble ikke smittet jeg. Anonymkode: fc1e2...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 7. september 2024 #67 Del Skrevet 7. september 2024 Det er fordi jeg må på jobb fordi alle andre sykmelder seg… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #68 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 16.30): Det er fullt mulig å unngå butikken hvis man er syk. Oda og Meny leverer, og er det helt krise leverer Foodora ferdig middag rett hjem til deg på døra… Jeg går ikke i butikken når jeg er syk. Anonymkode: 3737a...e25 Dette gjelder ikke overalt i landet. Eneste som kan leveres her er pizza fra pizzabakeren... Anonymkode: b3a05...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #69 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 12.06): De som er helt tydelig syke, hoster til de spyr og feber, og i tillegg jobber med mennesker og sitter i åpent landskap på kontor. Hvorfor kommer de på jobb og smitter alle andre!!? Det irriterer meg noe så langt inni granskauen og er så egoistisk og hensynsløst overfor andre. Anonymkode: 69b34...36a Har jeg feber som ikke går ned med paracet, blir jeg hjemme. Klarer rett og slett ikke å fungere med feber. Hoste og forkjølelse ellers går jeg på jobb med. Jobber i barnehage og er stort sett konstant forkjølet. Jeg bader i smitte hver dag og om jeg skulle blitt hjemme hver gang jeg hoster eller er tett i nesa, hadde jeg ikke vært stort på jobb. Anonymkode: e49de...e8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå