Gå til innhold

Hvorfor er stringtruser så smale i skrittet foran?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 19.26):

I alle dager. Har aldri hørt om eller opplevd. Sikker på at du ikke har et veldig stort underliv.....???

Anonymkode: 6f820...e23

I alle dager. Prøver du å påføre TS skam og komplekser her? Ikke rart mange har komplekser og tror de bør operere underlivet når trusene lages så små at man ge ikke får plass til underlivet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vet ikke om dette bare er meg, men jeg bruker større størrelse i truser enn i bukser, faktisk så mye som to størrelser større (XS vs M). Aner ikke hvorfor det er sånn, om det er fasongen på hoftene eller rumpa eller noe, for selve vulva og kjønnslepper er definitivt ikke store. Kanskje dette gjelder deg også? 

Anonymkode: 16929...fd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg liker at stringen går oppi rompa men bruker lite string på høsten og vinteren, heller vår og sommer. Begynner med string sånn ca april.

Anonymkode: b2a8d...b96

Ikke redd for å få bæsj på stringen da? Eller i det minste at den lukter dritt. Hjelper jo ikke om en vasker seg aldri så bra. Før el siden må du jo slippe en promp og med stringen nærme analhullet får stringen nærkontakt med tarmbakterier som blåses ut av hullet når det fjertes. 

Anonymkode: 38de8...a95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ikke redd for å få bæsj på stringen da? Eller i det minste at den lukter dritt. Hjelper jo ikke om en vasker seg aldri så bra. Før el siden må du jo slippe en promp og med stringen nærme analhullet får stringen nærkontakt med tarmbakterier som blåses ut av hullet når det fjertes. 

Anonymkode: 38de8...a95

Jeg tror du gjør klokest i å håndtere dine egne problemer, så kan andre gjøre som de vil. Besvimer du av din egen fjert? Med tanke på de tarmbakteriene du inhalerer? Vær forsiktig med bilkjøring i så fall.

Anonymkode: 5fa3a...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...