AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har begynt å bruke stringtruser igjen etter en pause på 10 år. Har kjøpt meg stringtruser fra ulike butikker, og det de har til felles er at de er så smale foran i skrittet at mitt underliv skvises ut på hver side. Det ser ikke noe pent ut når jeg har treningstights på meg, og siden jeg ikke er unormal stor i underlivet selv om jeg er en voksen kvinne, så er jeg sikkert ikke alene om å ikke få plass i stringtrusen. Hvorfor designer de trusene så smale foran? Anonymkode: bdb8e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Sikker på at du ikke har den på deg litt feil? Mange har tendens til å hale opp trusen foran for at den skal sitte godt foran magen, så det blir lavere bak enn foran, og dermed smalere del av trusen i skrittet. Anonymkode: 6b405...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Fordi idealet er å ha små kjønnslepper. Anonymkode: cc8cd...fb7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 Kjøp Hipster string eller Brazilian, det er forskjellig navn på samme truse. Det er string men litt bredere. Anonymkode: d3fee...e3a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har brukt string i alle år, og aldri opplevd at de er for smale foran. Har hatt noen som er bredere foran, de legger seg enten i folder i lysken, eller krøller seg sammen foran fordi de er for store der, samtidig som en størrelse mindre ville skåret seg inn i sidene.. Anonymkode: aacb0...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #6 Del Skrevet 2. september 2024 Hvilke butikker kjøper du fra? Jeg vil si jeg har helt normalt underliv, altså ikke utpreget smalt eller noe, og bruker kun disse trusene: https://cubus.com/no/p/pia-stringstruse-i-bomull-svart-undertoy-stringtruser-dameklar/7353236_F990 Aldri hatt problemer med at noe skvises ut på sidene med disse 😊 Anonymkode: d91df...656 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #7 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har til og med gitt opp brazilian/hipster string, da de også faktisk blir for smale foran på meg. Har tydeligvis bredere vulva og/eller større ytre kjønnslepper enn normalen... Tviler ikke på at mange vanlige stringtruser blir for smale for mange damers underliv. Anonymkode: fe9a3...d07 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #8 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi idealet er å ha små kjønnslepper. Anonymkode: cc8cd...fb7 Man kan ikke designe klær etter et ideal. Man må designe dem etter hvordan befolkningen faktisk ER. Anonymkode: e3d7e...812 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #9 Del Skrevet 2. september 2024 Har opplevd det samme som deg, TS. Ikke har jeg forandret meg noe siden jeg brukte dem sist da jeg var 25. Har kun lagt på meg 5 kilo, og de la seg jo ikke i underlivet alle sammen. Men den lille fliken foran er altså som regel altfor smal. Anonymkode: e3d7e...812 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #10 Del Skrevet 2. september 2024 Fordi vi har blitt eldre og kroppene våre endret seg. Dessverre. Jeg veier like mye nå som når jeg var 20, men vulva er større. Anonymkode: 07531...292 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #11 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har stringtruser i str M fra Cubus og Hennes og Mauritz, og jeg har de ikke på meg feil vei😃 for det er jo nesten bare en smal stoffstreng bak. Er slank og har lite fett på kroppen Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #12 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvilke butikker kjøper du fra? Jeg vil si jeg har helt normalt underliv, altså ikke utpreget smalt eller noe, og bruker kun disse trusene: https://cubus.com/no/p/pia-stringstruse-i-bomull-svart-undertoy-stringtruser-dameklar/7353236_F990 Aldri hatt problemer med at noe skvises ut på sidene med disse 😊 Anonymkode: d91df...656 Disse er litt bredere enn de som jeg har kjøpt fra Cubus Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 2. september 2024 #13 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Fordi idealet er å ha små kjønnslepper. Anonymkode: cc8cd...fb7 Akkurat det er det bare kvinnfolk som innbiller seg, eller forsøker å overbevise andre om i forfengelighetens syke verden…. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #14 Del Skrevet 2. september 2024 Det er så pent å se på. Elsker treningstights og smale stringtruser. Anonymkode: 6c6eb...307 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #15 Del Skrevet 2. september 2024 Har samme problemet. Anonymkode: 63695...422 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #16 Del Skrevet 2. september 2024 Slik var også mange av hipster og vanlige truser for barn. Altfor smale i skrittet Anonymkode: 63695...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 2. september 2024 #17 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er så pent å se på. Elsker treningstights og smale stringtruser. Anonymkode: 6c6eb...307 Med tilhørende cameltoe ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #18 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Disse er litt bredere enn de som jeg har kjøpt fra Cubus Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Hvilket materiale er trusene du kjøper? Ser for meg at myk bomull (som de i linken) er mer tilgivende enn f. eks. polyester. De blondestringene i polyester fra Cubus er stive, fæle og skikkelig ekle å ha på, så hvis du har noe sånt kan det kanskje være derfor? Anonymkode: d91df...656 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #19 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvilket materiale er trusene du kjøper? Ser for meg at myk bomull (som de i linken) er mer tilgivende enn f. eks. polyester. De blondestringene i polyester fra Cubus er stive, fæle og skikkelig ekle å ha på, så hvis du har noe sånt kan det kanskje være derfor? Anonymkode: d91df...656 Jeg kjøper kun bomullstruser, hvis ikke så ender jeg opp med sopp eller kløe i underlivet Ts Anonymkode: bdb8e...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #20 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har funnet en på cubus som jeg bruker fast for å unngå dette problemet. Husker ikke navnet på den men er helt plane i sort. Jeg sjekket alltid hvor bredt string undertøyet er i front før jeg går til innkjøp av ny modell, da jeg også har opplevd dette problemet. Av mens undertøy er lindex sin string også bred nok. Anonymkode: 9d705...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå