Gå til innhold

Hvorfor er stringtruser så smale i skrittet foran?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å bruke stringtruser igjen etter en pause på 10 år.

Har kjøpt meg stringtruser fra ulike butikker, og det de har til felles er at de er så smale foran i skrittet at mitt underliv skvises ut på hver side.

Det ser ikke noe pent ut når jeg har treningstights på meg, og siden jeg ikke er unormal stor i underlivet selv om jeg er en voksen kvinne, så er jeg sikkert ikke alene om å ikke få plass i stringtrusen. Hvorfor designer de trusene så smale foran?

Anonymkode: bdb8e...ef8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at du ikke har den på deg litt feil? Mange har tendens til å hale opp trusen foran for at den skal sitte godt foran magen, så det blir lavere bak enn foran, og dermed smalere del av trusen i skrittet.

Anonymkode: 6b405...dbe

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi idealet er å ha små kjønnslepper.

Anonymkode: cc8cd...fb7

• Liker 2
Skrevet

Kjøp Hipster string eller Brazilian, det er forskjellig navn på samme truse. Det er string men litt bredere.

Anonymkode: d3fee...e3a

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har brukt string i alle år, og aldri opplevd at de er for smale foran. 
Har hatt noen som er bredere foran, de legger seg enten i folder i lysken, eller krøller seg sammen foran fordi de er for store der, samtidig som en størrelse mindre ville skåret seg inn i sidene.. 

Anonymkode: aacb0...a40

• Liker 2
Skrevet

Jeg har til og med gitt opp brazilian/hipster string, da de også faktisk blir for smale foran på meg. Har tydeligvis bredere vulva og/eller større ytre kjønnslepper enn normalen...
Tviler ikke på at mange vanlige stringtruser blir for smale for mange damers underliv.

Anonymkode: fe9a3...d07

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Man kan ikke designe klær etter et ideal. Man må designe dem etter hvordan befolkningen faktisk ER.

Anonymkode: e3d7e...812

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Har opplevd det samme som deg, TS. Ikke har jeg forandret meg noe siden jeg brukte dem sist da jeg var 25. Har kun lagt på meg 5 kilo, og de la seg jo ikke i underlivet alle sammen. Men den lille fliken foran er altså som regel altfor smal. 

Anonymkode: e3d7e...812

• Liker 2
Skrevet

Fordi vi har blitt eldre og kroppene våre endret seg. Dessverre. Jeg veier like mye nå som når jeg var 20, men vulva er større.

Anonymkode: 07531...292

• Liker 6
Skrevet

Jeg har stringtruser i str M fra Cubus og Hennes og Mauritz, og jeg har de ikke på meg feil vei😃 for det er jo nesten bare en smal stoffstreng bak. 

Er slank og har lite fett på kroppen

Ts

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvilke butikker kjøper du fra? Jeg vil si jeg har helt normalt underliv, altså ikke utpreget smalt eller noe, og bruker kun disse trusene: https://cubus.com/no/p/pia-stringstruse-i-bomull-svart-undertoy-stringtruser-dameklar/7353236_F990

Aldri hatt problemer med at noe skvises ut på sidene med disse 😊

Anonymkode: d91df...656

Disse er litt bredere enn de som jeg har kjøpt fra Cubus

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Akkurat det er det bare kvinnfolk som innbiller seg, eller forsøker å overbevise andre om i forfengelighetens syke verden….

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er så pent å se på. Elsker treningstights og smale stringtruser. 

Anonymkode: 6c6eb...307

Skrevet

Har samme problemet. 

Anonymkode: 63695...422

• Liker 2
Skrevet

Slik var også mange av hipster og vanlige truser for barn. Altfor smale i skrittet

Anonymkode: 63695...422

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er så pent å se på. Elsker treningstights og smale stringtruser. 

Anonymkode: 6c6eb...307

Med tilhørende cameltoe ?

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Disse er litt bredere enn de som jeg har kjøpt fra Cubus

Ts

Hvilket materiale er trusene du kjøper? Ser for meg at myk bomull (som de i linken) er mer tilgivende enn f. eks. polyester. De blondestringene i polyester fra Cubus er stive, fæle og skikkelig ekle å ha på, så hvis du har noe sånt kan det kanskje være derfor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvilket materiale er trusene du kjøper? Ser for meg at myk bomull (som de i linken) er mer tilgivende enn f. eks. polyester. De blondestringene i polyester fra Cubus er stive, fæle og skikkelig ekle å ha på, så hvis du har noe sånt kan det kanskje være derfor?

Jeg kjøper kun bomullstruser, hvis ikke så ender jeg opp med sopp eller kløe i underlivet

Ts

Skrevet

Jeg har funnet en på cubus som jeg bruker fast for å unngå dette problemet. Husker ikke navnet på den men er helt plane i sort.

Jeg sjekket alltid hvor bredt string undertøyet er i front før jeg går til innkjøp av ny modell, da jeg også har opplevd dette problemet.

Av mens undertøy er lindex sin string også bred nok.

Anonymkode: 9d705...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...