Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært borte fra nettet en stund, og nå først så jeg LIVE har konsert på rockefeller i juni :frustrert:

OG JEG ER STOR FAN-typisk jeg som sjekker både hjemmesiden deres og rockefeller sin jevnlig-men som sagt har jeg ikke fått gjort det på en stund og daaaaaaaaaaaa kommer de...

og da blir det så klart utsolgt:(

er det noen som vet hvordan jeg kan få SKAFFET 1 BILLETT(noen som har en til overs etc)?

DA HADDE DENNE JENTA BLITT KJEMPEGLAD :)

(akkurat nå: :grine: )

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
:overrasket: Har de konsert????? JEG VIL OGSÅ!!!!! :grine:
Skrevet

Billettene ble lagt ut for salg rett før forrige helg. Utsolgt allerede? Jaja, ikke så overraskende, de er et sinnssykt bra band! Og forrige konsert med de (2003)var :klappe: MEGET BRA!

Gjest Live-fan
Skrevet

Prøv å bestille igjen. Det er sikkert mange som reserverer billetter, men som ikke henter billettene. Eller ikke henter alle de har reservert...

Fikk bestilt billetter på søndag, hentefristen er i morgen. Gleder meg helt sinnsykt. Jeg er også sånn som stadig er inne på hjemmesiden dems for å sjekke om de skal ha konsert... gikk nemlig glipp av den forrige, har ikke kommer over det enda... Derfor har jeg også ofte vært innom hjemmesiden dems for å sjekke om de skal ha konsert snart... holdt på å ramle av stolen her jeg satt på søndag, da jeg plutselig leste at de skal ha konsert i Oslo... Bestilte billetter med en gang, og gleder meg som bare det.

Skrevet
Prøv å bestille igjen. Det er sikkert mange som reserverer billetter, men som ikke henter billettene. Eller ikke henter alle de har reservert...

Fikk bestilt billetter på søndag, hentefristen er i morgen. Gleder meg helt sinnsykt. Jeg er også sånn som stadig er inne på hjemmesiden dems for å sjekke om de skal ha konsert... gikk nemlig glipp av den forrige, har ikke kommer over det enda... Derfor har jeg også ofte vært innom hjemmesiden dems for å sjekke om de skal ha konsert snart... holdt på å ramle av stolen her jeg satt på søndag, da jeg plutselig leste at de skal ha konsert i Oslo... Bestilte billetter med en gang, og gleder meg som bare det.

Og glede deg bør du! Du får dolle deg opp litt ekstra og satse på å bli plukket ut til å komme backstage på afterparty, de plukker ut noen jenter etter hver konsert...som får være med på nachspiel. ;)

Skrevet
Og glede deg bør du! Du får dolle deg opp litt ekstra og satse på å bli plukket ut til å komme backstage på afterparty, de plukker ut noen jenter etter hver konsert...som får være med på nachspiel.  ;)

vært der? og HVA skjer på nachspielet????? :overrasket::sjarmor:

Skrevet

Jeg skal :sjarmor:

På konserten iallefall... :ler:

Skrevet

Hva kødder dere!!!

Jeg som meldte meg på mailing lista til Rockefeller etter at jeg ikke fikk billetter sistgang (klarte til slutt å få tak i noen dyre svartebørs biletter da men...)

Har fått mailer hver uke fra Rockefelelr som jeg har skummet og slettet også har jeg ikke oppdaget engang THE MAIL!!! FAEN!

Skrevet

Og nå har jeg bladd gjennom de siste mailene fra Rockefeller...ikke nevnt noe ang LIVE der. Hva faen er vitsen med "info mailer" da?????

Gjest kenneth
Skrevet

Jeg er med på mailinglista til Rockefeller og Ticketmaster. Husker ikke på hvilken, men Live dukket ihvertfall opp på en av de. Og da ble det billett-årnings.

Du får vel alltids kjøpt på Finn.no e.l. Betalte nylig 500 kr. for Seigmen-konsert. Ekte fans blar opp slike summer vettu :)

Synes forresten det er pussig at de booker Live til en plass med 1400 tilskuere. Burde vel være god for Spektrum de. (Selv om RF er den beste plassen. Men det virker unødvendig at så mange må furte foran hi-fi'en mens andre rocker på RF)

Skrevet

Jeg er ikke på lista til Ticketmaster....kanskje det var der.....stønn...

Jeg skal uansett så jeg håper jeg finner noen billetter som ikke er foooooor dyre ;)

Skrevet

Takk for tipset.

Sendte han en mail for å sjekke pris ihvertfall. Har muligheten til å hente dem personlig så da går det vel greit isåfall.,...noe penger først og billetter etterpå dropper jeg glatt....

Men jeg tror ikke jeg gidder betale grisepris enda.....muligheten for at det kommer flere billetter er der sto det på Ticketmaster sine sider. Så da venter jeg litt.....

Skrevet

Jeg har også fått varsel om at det var lagt ut nye (uavhentede) billetter (muligens på Depeche Mode), men da jeg rimelig umiddelbart - men ikke umiddelbart nok - gikk inn for å bestille, var det lite å hente gett.

Gjest kenneth
Skrevet

Tirsdag 6. juni

LIVE - Ekstrakonsert

Billettene til konserten 7. juni ble revet bort før mange fikk sukk for seg. Her kommer en ny sjanse til å få med seg dette amerikanske bandet som har holdt på i nitten suksessrike år, og har en stor og trofast fanskare her i Norge.

Bill. kr. 380,- + bill. avg. kr. 25,-. 18 år leg.

Så da kan Roger bare ha det så godt :)

Skrevet

Kenneth: den mailen fikk jeg i går også. Og nå er jeg den lykkelige eier av 2 stk billetter til konserten 6 juni!!

WOOHOO!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...