AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Del Skrevet 2. september 2024 Long story short. Vi var i Paris for en uke tilbake, bodde på et hotell som lå sentralt til og hadde 2 netter der. Betalte depositum ved innsjekk, og ble lovet at det skulle tilbakebetales til masterkortet jeg la inn ved booking innen 2-3 dager. Det var ingenting som ble kjøpt, spist eller gjort av oss på hotellet foruten at vi var der for å sove. Har nå gått en uke og ingen depositum er tilbakebetalt, jeg har mottatt all min tax-refund, men ingen depositum fra hotellet. Har sendt de 2 mailer, uten svar. Hva gjør man nå? Anonymkode: a0754...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #2 Del Skrevet 2. september 2024 Ta kontakt med banken Anonymkode: 8ffd7...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Del Skrevet 2. september 2024 Hvis pengene står som reservert på kredittkort kan det for gå 14 dager før reservasjonen blir sluppet. Det er min erfaring med hotell depositum. Anonymkode: 82b71...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 2. september 2024 #4 Del Skrevet 2. september 2024 (endret) Er det du sikker på at det originale transaksjonen ikke er reversert? Hvis det ikke bare er en reservasjon og transaksjonen er bokført, så reklamerer du på transaksjonen til kredittkortselskapet ditt, så får de ordne opp. Endret 2. september 2024 av Jdz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Del Skrevet 2. september 2024 Jeg har også opplevd at det tar opptil 2 uker før depositumet er tilbakebetalt, utrolig irriterende da. Anonymkode: 05789...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå