Gå til innhold

Teit å synes kjønnsvorter er turnoff?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det vanlig? 

Anonymkode: eebec...c28

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er vel ikke vanlig med kjønnsvorter eller det viruset? Eller har det blitt det i det siste? Trodde bare herpes var veldig vanlig. 

Anonymkode: 328f5...58a

70% av seksuelt aktive blir smittet av viruset en eller annen gang i løpet av livet. Bare 1/10 får visst utbrudd av vorter.

Ts

Anonymkode: 735b6...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trolltunge skrev (4 minutter siden):

Slutter med å hinte. Hvilket du bør gjøre helt konsekvent ovenfor menn, fordi hinting og menn er en dårlig kombinasjon. Livet som kvinne blir betydelig enklere når man kutter ut hinting ovenfor menn. 

Når du først er i gang, kutt ut hinting generelt. Voksne mennesker bør klare å sette tydelige ord på ting. 

Ble feil formulert av meg, ser jeg. Jeg har sagt rett ut at jeg ønsker at han får det fjernet og sagt tydelig at jeg synes det er merkelig at han ikke bryr seg om å få det fjernet. Hadde det vært meg, hadde jeg fjernet det tvert.

Men nei, han bryr seg ikke nok til å faktisk få fjernet det.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde på ingen måte klart å ta en penis full av vorter i munnen 😱 eller noen av mine andre hull for å si det sånn. Æsj. 

Anonymkode: a075a...e05

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noe så grisete .. æsj. 
Antar at HPV viruset gjerne kommer fra kjønnsvorter og . 
Kom dere til legen og fiks dere!!!!!! 

Anonymkode: c1bf5...ae1

Ja, er ikke usannsynlig at jeg er smittet av han. Jeg går til lege for oppfølging (har heldigvis ingen vorter).

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde på ingen måte klart å ta en penis full av vorter i munnen 😱 eller noen av mine andre hull for å si det sånn. Æsj. 

Anonymkode: a075a...e05

Aldri hatt penis i munnen så lenge han har hatt dette. Men synes det er ekkelt nok å skulle ligge med han.

Har gitt tydelig beskjed om at jeg ikke kommer til å suge han så lenge han har kjønnsvorter.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så pent. Man kan få fjernet de. Jeg trodde jeg hadde vorter fordi jeg hadde HPV (har det ikke lenger pga konisering), men gynekologen sa at det bare var skin tags. Vet ikke helt forskjellen men hun klippet de bare av når jeg var hos henne for undersøkelse. Hun sa faktisk til meg at jeg kan gjøre det selv om jeg vil, bare klipp de av og legg på et lite papir om det blør litt. Turte ikke selv så hun gjorde det. 

Må presisere at det trolig er annerledes med vorter og at de evt. må fryses eller fjernes på en annen måte, men er ikke noe problem å få gjort dette med lege tror jeg. 

Anonymkode: fe128...c98

Hmm, jeg mener han såvidt har vært hos lege med det og at legen sa det var kjønnsvorter.

Men jeg vet ikke, synes det er litt merkelig at han har hatt det såpass lenge. Står på nett at kjønnsvorter skal forsvinne av seg selv i løpet av 12-18 mnd.

Uansett er det lite attraktivt..

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med løping og har fått neglesopp på den ene lilletåen. Skammer meg jævlig over det. Vært til legen å fått teknisk neglelakk som jeg har brukt daglig siden april, men det nytter bare ikke. Vurderer hva som blir neste steg

Anonymkode: f7ba7...0cb

Foot peel. La den sitte på en time eller to over tida. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er vel ikke vanlig med kjønnsvorter eller det viruset? Eller har det blitt det i det siste? Trodde bare herpes var veldig vanlig. 

Anonymkode: 328f5...58a

"Vanlig" betyr da ikke ufarlig.

Herpes type 1,som er av typen som brenner ut, er vanlig. 

Herpes type 2 er typen som kommer igjen og igjen, spesielt ofte til kvinner, er ikke vanlig. Blir nok mer vanlig siden folk ikke skjønner forskjell på de to typene og "herpes/hpv er da vanlig og ikke farlig"-innstillingen.

Ts, det finnes middel å få til legen som man pensler på den type vorter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (17 minutter siden):

Slutter med å hinte. Hvilket du bør gjøre helt konsekvent ovenfor menn, fordi hinting og menn er en dårlig kombinasjon. Livet som kvinne blir betydelig enklere når man kutter ut hinting ovenfor menn. 

Når du først er i gang, kutt ut hinting generelt. Voksne mennesker bør klare å sette tydelige ord på ting. 

«Kutt ut hinting generelt» - beste rådet!

Anonymkode: a52db...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ble feil formulert av meg, ser jeg. Jeg har sagt rett ut at jeg ønsker at han får det fjernet og sagt tydelig at jeg synes det er merkelig at han ikke bryr seg om å få det fjernet. Hadde det vært meg, hadde jeg fjernet det tvert.

Men nei, han bryr seg ikke nok til å faktisk få fjernet det.

Ts

Da hadde jeg nok sagt at det ikke blir sex til han gjør det, fordi det er avtennende for meg. Så fikk han velge om vi skulle ha et sexliv videre. Valgte han bort det ville nok verken jeg eller vårt forhold være viktig nok for ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt hetta av alt sånn så syns ikke du er rar 

Anonymkode: 46a6c...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager men jeg forstår ikke at du klarer å ha sex med ham? Tenk om han hadde hatt underlivet fullt av herpesblemmer, hadde du hatt sex da? Tenker det er jo det samme, noe som ikke skal være der.. send ham til legen. 

Anonymkode: 41b28...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 21.16):

Nei, absolutt ikke. Er såvidt jeg har sex med han overhodet. Har flere ganger gitt uttrykk for at jeg ønsker han skal få de fjernet, men han virker ikke til å bry seg om det. Han har tidligere forsøkt noe vortefjerningsmiddel hjemme, men ikke fulgt opp behandling nok til at det har hatt effekt.

Ts 

Man kan ikke bruke reseptfritt vortefjernemiddel på kjønnsvorter, så jeg antar at han fikk noe på resept fra lege?

Anonymkode: 88cd9...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, har du i det hele tatt søkt informasjon om kjønnsvorter?

Du har allerede hatt sex med han så smitte har du nok. Til og med kondom hjelper ikke mot smitte av kjønnsvorter. 

Det er kanskje ikke så farlig for han, men for deg som kvinne så vil du kunne få de langt opp i helligheten og det er utrolig ubehagelig og ikke så lett å behandle. Og du kan få mange, ikke bare 2-3 men over 100, tro meg dette vil du ikke ha.

Har dere sex mens en av dere har vorter så vil dere og smitt hverandre igjen og igjen... 

Uff jeg blir så oppgitt av at folk tar så lett på slike ting. Send fyren til lege og så håper jeg at han er helt AMAZING utenom dette for han virker helt TALENTLØS med tanke på hvor lite seriøst han tar dette og hvor lite han tenker på deg. Buhu, hun vil ikke suge meg når jeg har kjønnsvorter. La han mase seg til Aldara så blir han kvitt vortene for det er jo tydelig Condyline ikke funker.

Anonymkode: add8e...f7f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å nekte å ha sex med en som har kjønnsvorter. Det sier seg selv. Jeg hadde aldri i verden hatt sex med en fyr som er så ekkel at han synes det er helt ok å smitte meg med sine vorter. 

Han har null respekt for deg. Han synes kjønnsvorter er helt ok, og utsetter deg for smitte. For meg hadde det vært en dealbreaker.

Anonymkode: cbece...5c0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde kjønnsvorter. Gikk til fastlegen. Fikk noe å smøre på dem, og 2-3 uker etterpå så var de borte. 

Dette er 5 eller 6 år siden og aldri hatt det igjen. 

Alvorlig talt. Fortell mannen din at du syntes dette er ekkelt, og at han må snakke med fastlegen sin om det. 

Mann 40

Anonymkode: bb181...b42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 21.30):

Ja, er ikke usannsynlig at jeg er smittet av han. Jeg går til lege for oppfølging (har heldigvis ingen vorter).

Ts

Du ER smittet. Er ingen tvil om det engang. 

Anonymkode: 55c9b...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 6.22):

Jeg hadde kjønnsvorter. Gikk til fastlegen. Fikk noe å smøre på dem, og 2-3 uker etterpå så var de borte. 

Dette er 5 eller 6 år siden og aldri hatt det igjen. 

Alvorlig talt. Fortell mannen din at du syntes dette er ekkelt, og at han må snakke med fastlegen sin om det. 

Mann 40

Anonymkode: bb181...b42

Men viruset vil du ha for alltid, og du vil fortsette å smitte partnere som igjen vil smitte andre. Det er derfor det er så vanlig. 

Anonymkode: 55c9b...281

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 11.41):

Vet at viruset som gir kjønnsvorter er veldig vanlig og at vorter derfor ikke er så uvanlig. Jeg er selv smittet av viruset, men har aldri hatt kjønnsvorter. Min partner, derimot, har disse vortene og selv om jeg allerede er smittet, synes jeg disse vortene er så turnoff!? Han har hatt dem leeenge og bryr seg selv ikke om dem, men jeg får faktisk mindre lyst til å ha sex med han når han har disse vortene..

Er jeg sær, eller hva tenker dere? 

Jeg hadde aldri tatt i en med vorter. Du kan forresten bekjempe viruset i deg selv, men ikke når du blir resmittet hele tiden. Men, fint at han i hvertfall ikke sprer det til noen som ikke har det fra før 🤮

Anonymkode: a1c2b...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...