AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #1 Skrevet 2. september 2024 I det siste så har jeg fått mørke ringer under øynene og jeg ser skikkelig sliten ut. Jeg sover ca 7-8 timer hver natt, trener både kondisjon og styrke flere ganger i uken, har ikke D-vitaminmangel eller jernmangel og spiser i grunnen ganske sunt. Noen som har hatt liknende uten at de har hatt mangel på søvn eller jern som er de typiske årsakene? Føler meg riktignok litt tygd på og spyttet ut av og til, men alt av prøver hos legen er ok. Anonymkode: 74ebc...187
lille_myyy Skrevet 2. september 2024 #2 Skrevet 2. september 2024 Kan det være du ikke får nok restitusjon?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #3 Skrevet 2. september 2024 lille_myyy skrev (1 time siden): Kan det være du ikke får nok restitusjon? Mulig. Det kan være at du har rett i når jeg tenker meg om. Kanskje jeg bør roe ned litt innimellom. Anonymkode: 74ebc...187
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #4 Skrevet 2. september 2024 Hvor gammel er du? Med alderen så blir huden tynnere og da vises blodårer mer og en blir mørkere under/rundt øynene. Anonymkode: b9de5...fb9
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #5 Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvor gammel er du? Med alderen så blir huden tynnere og da vises blodårer mer og en blir mørkere under/rundt øynene. Anonymkode: b9de5...fb9 Jeg er 50 og skjønner at alderen kan gjøre sitt, men dette er noe jeg har sett spesielt de siste dagene. Om det er slik jeg skal fortsette å se ut så får jeg heller ty til litt sminke da. Tenkte bare at det kunne være noe som andre kjente til, altså noe som ikke har med de mest åpenbare tingene å gjøre. Anonymkode: 74ebc...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå